Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Барбашова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Барбашова І. А. Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта [Електронний ресурс] / І. А. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_10
| 2. |
Барбашова І. Ґенеза проблеми сенсорного розвитку молодших школярів на межі ХХ–ХХІ століть [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_13
| 3. |
Барбашова І. А. Забезпечення музичного сенсорного розвитку молодших учнів засобами шкільних підручників [Електронний ресурс] / І. А. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_6
| 4. |
Барбашова І. А. Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / І. А. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_8 Розглянуто сенсорний розвиток молодшого школяра як психолого-педагогічну категорію. Розкрито його властивості (безперервність, незворотність, нерівномірність, індивідуальні та типологічні відмінності, стадіальність), чинники (спадковість, середовище, навчання, перцептивна активність), рушійні сили (протиріччя між перцептивними потребами та операційними можливостями особистості).Рассмотрено сенсорное развитие младшего школьника как психолого-педагогическую категорию. Раскрыты его свойства (непрерывность, необратимость, неравномерность, индивидуальные и типологические отличия, стадиальность), факторы (наследственность, среда, обучение, перцептивная активность) и движущие силы (противоречие между перцептивными потребностями и операционными возможностями личности).Sensory development of primary school children is a psycho-educational category, defined by its properties (continuity, irreversibility, non-uniformity, individual and typological differences, staidly), factors (heredity, environment, education, perceptual activity), driving forces (the contradiction between the perceptual and operational needs features of personality).
| 5. |
Барбашова І. Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших школярів у класичний період [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2012. - № 12. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_12_22
| 6. |
Барбашова І. Сенсорний розвиток молодших школярів: історія та сучасність [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Початкова школа. - 2014. - № 9. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_9_18
| 7. |
Барбашова І. Концептуальні засади побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_9 Проаналізовано основні засади концепції побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів, а саме: об’єктивність – детермінованість соціальними й освітніми чинниками, неперервність функціонування на різних рівнях загальноосвітньої підготовки, комплементарність – спільність із початковим навчанням, процесуальність – циклічність змінення станів сенсорного розвитку, результатоспрямованість – націленість на формування сенсорних умінь.Обоснованы положения концепции построения дидактической системы сенсорного развития младших школьников, а именно: объективность – детерминация социальными и образовательными факторами, непрерывность функционирования на разных уровнях общеобразовательной подготовки, комплементарность – общность с начальным обучением, процессуальность – цикличность изменения состояний сенсорного развития, направленность на результат – нацеленность на формирование сенсорных умений.There are the construction of the concept of didactic system primary school children’s sensory education, namely: objectivity – determinism of social and educational factors, continuity of operation at different levels of schooling, complementarity – fellowship with initial training, procedural – cyclical change states sensory development, focus on the formation of sensory skills in this article.
| 8. |
Барбашова І. A. Конструювання змісту навчання молодших школярів перцепції [Електронний ресурс] / І. A. Барбашова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_7
| 9. |
Барбашова І. Проектування експериментального впровадження дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_23 Здійснено проектування впровадження дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів: визначено фактори впливу на хід формувального етапу дослідження, огбгрунтовано варіанти його організації, охарактеризовано спосіб вибору експериментальних і контрольних груп досліджуваних учнів, виокремлено управлінські етапи реалізації аналізованої системи у процесі початкового навчання.Осуществлено проектирование внедрение дидактической системы сенсорного развития младших школьников: определены факторы влияния на ход формирующего этапа исследования, обоснованы варианты его организации, охарактеризован выбор экспериментальных и контрольных групп обследуемых учащихся, выделены управленческие этапы реализации анализируемой системы в процессе начального обучения.The article presents designing the pilot implementation of the sensory development of didactic system of junior students; it defines the factors that influence on the forming phase of the study, proves the versions of its organization, characterizes the choice of the experimental and control groups of surveyed pupils and highlights the management stages of realization of the analyzed system in the process of elementary education.
| 10. |
Барбашова І. Засоби навчання молодших школярів перцепції: сутність і систематизація [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_3
| 11. |
Барбашова І. А. Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи [Електронний ресурс] / І. А. Барбашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 545-550. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_93 Схарактеризовано еволюційні тенденції проблеми сенсорного розвитку дітей у стародавні часи (ІІІ – І тис. до н.е.). Здійснено аналіз перших філософських обґрунтувань значення сприймання в пізнанні навколишньої дійсності. Розкрито змістовий і організаційно-методичний потенціал цілеспрямованого навчання школярів перцепції. Проаналізовано сукупність методів сенсорного розвитку, що складали словесні настанови, наслідування дій вчителя, вправи, активні ігри, змагання, заохочування в школах Стародавньої Індії, Шумеру, Китаю, Риму. Розкрито особливості афінської системи виховання, в якій перцептивний розвиток спартанців був підкорений ідеалу формування мужньої, духовно і фізично сильної людини.Охарактеризованы эволюционные тенденции проблемы сенсорного развития детей в древние времена (III – I тыс. до н.э.). Проведен анализ первых философских обоснований значения восприятия в познании окружающей действительности. Раскрыты содержательный и организационно-методический потенциал целенаправленного обучения школьников перцепции. Проанализирована совокупность методов сенсорного развития, которые составляют словесные наставления, подражание действиям учителя, упражнения, подвижные игры, соревнования, поощрения в школах Древней Индии, Шумера, Китая, Рима. Раскрыты особенности афинской системы воспитания, в которой перцептивное развитие спартанцев было подчинено идеалу формирования мужественного, духовно и физически сильного человека.The paper describes evolutionary trends of the problem of children’s sensory development in the ancient times (III – I millennium BC). First philosophical substantiations of perception significance for the cognition of environment are analyzed. The essential and organizational-methodical potential of the deliberate teaching the schoolchildren perception is dwelled upon. The set of sensory development methods is analyzed; this set comprised verbal instructions, imitating the teacher’s actions, exercises, active games, competitions, and encouragements in the schools of Ancient India, Sumer, China, and Rome.
| 12. |
Барбашова І. Особливості навчання молодших школярів перцепції в епоху середньовіччя та відродження [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2013. - № 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_1_12
| 13. |
Барбашова І. Динаміка якості музичних сенсорних умінь молодших учнів: результати формувального експерименту [Електронний ресурс] / І. Барбашова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_1_6
|
|
|