Пошуковий запит: (<.>A=Барзилович О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Григорова З. Добре забуте старе? (ще раз про книжкову торгівлю в Україні) [Електронний ресурс] / З. Григорова, Ж. Ковба, О. Барзилович // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_1_2
|
2. |
Гуткевич С. О. Особливості діяльності видавничо-поліграфічних підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Гуткевич, Л. А. Андросюк, О. М. Барзилович // Інтелект XXI. - 2013. - № 3-4. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2013_3-4_5
|
3. |
Барзилович О. М. Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій [Електронний ресурс] / О. М. Барзилович, О. Р. Павлюк // Технологія і техніка друкарства. - 2008. - Вип. 3-4. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2008_3-4_22
|
4. |
Барзилович О. М. Організація роботи менеджерів та прийняття рішень [Електронний ресурс] / О. М. Барзилович, О. С. Євдоніна // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_24 Зазначено, що у літературі з менеджменту описуються види менеджерських стилів, тренінгів, клубів, стилів керування, делегування, впровадження інновацій, залучення працівників, фінансових вливань і групової роботи. Але все це можна об'єднати лише в декілька видів і ефективно використовувати в роботі.
|
5. |
Ковба Ж. М. Книжкові виставки-ярмарки як соціокультурний та ринковий механізми книгорозповсюдження [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, О. М. Барзилович // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - Вип. 1. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2010_1_32 Проаналізовано розвиток географії, календарності книжкових виставок-ярмарок України, виявлено пріоритетні для видавців маркетингові інструменти виставково-ярмаркової діяльності.
|
6. |
Барзилович О. М. Економічна інтеграція, як спосіб підвищення конкурентоспроможності видавничо-книготорговельних організацій [Електронний ресурс] / О. М. Барзилович, Т. M. Лелиця // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - Вип. 4. - С. 217-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2010_4_31
|
7. |
Барзилович О. М. Якість як конкурентна перевага на ринку поліграфічних послуг [Електронний ресурс] / О. М. Барзилович, В. В. Одінцова // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_25 Розглянуто підходи до визначення якості, як конкурентної переваги для підприємств на ринку поліграфічних послуг. Об'єктом дослідження обов'язкових етапів контролю якості є ТОВ "Новий друк".
|
8. |
Барзилович О. М. Теоретичні аспекти соціальної відповідальності у видавничому бізнесі [Електронний ресурс] / О. М. Барзилович // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2013. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2013_4_10 Проаналізовано генезис та сучасні підходи до концепції соціально відповідального бізнесу, уточнено її сутність та наведено основні моделі. На підставі проведеного аналізу сформульовано перспективи концепції в контексті розвитку видавничого ринку України.
|
9. |
Пунчак Л. А. Проблеми інформаційного забезпечення в управлінні підприємствами медіагалузі [Електронний ресурс] / Л. А. Пунчак, О. М. Барзилович // Технологія і техніка друкарства. - 2016. - Вип. 4. - С. 74–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2016_4_12 Визначено та узагальнено сучасні проблеми інформаційного забезпечення спеціалістів підприємств медіагалузі. На основі аналізу положень чинних нормативно-законодавчих актів та поточного стану медіагалузі визначено основні причини нестачі релевантної інформації для економіко-статистичного аналізу як діяльності окремих підприємств, так і галузі загалом.
|