Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Барибін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Клименко А. В. 
Автоматизована система визначення міжремонтних пробігів для модернізованих маневрових тепловозів ЧМЕ3 [Електронний ресурс] / А. В. Клименко, А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, М. А. Барибін // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2019. - Вип. 33(1). - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2019_33(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 902.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Барибін М. А. 
Інформаційно-розрахунковий комплекс "Тягові розрахунки" та математичні методи пошуку основних параметрів руху поїзда як основи оптимізації витрат ресурсів на тягу [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 4. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Барибін М. А. 
Cистеми глобального позиціонування в тягових розрахунках з розрахуванням зносу колісних пар рухомого складу [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2020. - Вип. 191. - С. 57-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2020_191_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фалендиш А. П. 
Математичне моделювання основних параметрів у тягових розрахунках [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, С. В. Возненко, О. В. Клецька, М.А. Барибін // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2020. - Вип. 35. - С. 102-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2020_35_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.29 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вихопень І. Р. 
Випробування дизельного палива, модифікованого присадкою DFC2020 [Електронний ресурс] / І. Р. Вихопень, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, А. Л. Сумцов, М. А. Барибін // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2020. - Вип. 41. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2020_41_26
Зменшення об'ємів витрати палива будь-якими транспортними засобами із силовою установкою на основі двигуна внутрішнього згорання було, є і буде одним із самих актуальних завдань, на вирішення якого спрямовані зусилля великої кількості вчених із різних областей науки. Одним із самих простих, в плані технічної реалізації, способом вирішення даної задачі являється використання різного роду присадок. Висвітлено процес виконання еколого-енергетичних випробувань дизельного палива, модифікованого шляхом додавання присадки, яка згідно заявлених виробником властивостей здійснює вплив на протікання процесу сумішоутворення та згорання в циліндрах дизеля, повноту згорання палива, чим забезпечує підвищення паливної економічності дизеля та зниження кількості шкідливих викидів в атмосферу, тобто покращення екологічного рівня викидів дизелем тепловоза. На основі отриманих результатів сформульовано висновок щодо перспектив використання даного типу присадки для дизельного палива.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.654 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Фалендиш А. П. 
Модель визначення характеристик режимних карт ведення поїзда [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, М. А. Барибін // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2020. - Вип. 36. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2020_36_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.381 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фалендиш А. П. 
Модель нормування витрат енергії на тягу електропоїздів [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, Д. А. Іванченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, М. А. Барибін, В. С. Джус // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2021. - Вип. 42. - С. 184-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2021_42_26
Розглянуто питання визначення витрати енергоресурсів на тягу поїздів з врахуванням поїзних умов та особливостей тягового рухомого складу. Встановлено критерії оптимальності будь-якої математичної моделі та вимоги до неї. Представлено фізичну суть нормування витрати палива та електроенергії по АТ "Укрзалізниця" в цілому, а також розглянуто на базі локомотивного депо та машиніста зокрема. Проаналізовано методику кривих обмеження діапазону нормування витрат й представлено можливі шляхи вирішення. На базі контролера машиніста, як елементу управління режимами ведення поїзда, розглянуто приклад однорідних дискретних марківських ланцюгів вибору режиму ведення поїзда. Проаналізовано існуючі підходи до розрахунку норм витрат електроенергії на тягу електрорухомого складу та порівняно з поточним станом методики нормування в фактичних депо. Розглянуто вимоги машиністів-інструкторів з теплотехніки (й іншого персоналу з контролю, обробки та корегування) та стан забезпеченості електронно-обчислювальною технікою в депо. На базі розділення витрат на безпосередньо тягу, роботу допоміжних машин та опалення електропоїздів запропоновано математичну модель встановлення величини витрат електроенергії на тягу електропоїздів. Зроблено відповідні висновки в ході дослідження по впровадженню математичного моделювання в вирази, які відображають норми витрат енергоресурсів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.485 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Барибін М. А. 
Удосконалення тягових розрахунків та режимів ведення тягового рухомого складу [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. П. Фалендиш, О. В. Клецька, Д. А. Іванченко, О. В. Кіріцева // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_9
Мета статті - удосконалити методику тягових розрахунків та режимів ведення тягового рухомого складу шляхом застосування оптимізаційних моделей і закону збереження механічної енергії. Наведено блок-схему алгоритму виконання тягових розрахунків. На базі аналізу наявних методів впливу профілю колії на рівняння руху поїзда та формалізації состава як матеріальної точки і запропоновано модель концентричного впливу у вузлах переходу крутизни профілів, упроваджено методику нерівномірності завантаження візків на бугристих та гірських профілях руху, запропоновано вирази для поділу поїзда на кінцеву величину множин. На основі закону збереження механічної енергії розроблено методику визначення величини питомих сил тяги та гальмування, необхідних для динамічного розв'язання рівняння руху поїзда. Графічно відображено алгоритм виконання пошуку питомих сил тяги та гальмування, використано методи рекурсивних функцій за умови перевищення питомими силами максимально допустимих значень тягових характеристик локомотивів. Графічно відображено та математично обчислено відмінності в методиці наявних правил тягових розрахунків і запропонованій методиці впливу профілю колії. Математично доведено необхідність перегляду наявних правил розрахунку, установлено величини для вантажного поїзда вагою 609 тонн на плечі обслуговування локомотивним депо. Проаналізовано неможливість отримання подібних величин точними методами на базі правил тягових розрахунків, визначено необхідність створення нових режимних карт під час перегляду вагових норм. За результатами досліджень рекомендовано впровадити математичні моделі в правила тягових розрахунків. Запропоновано методику вдосконалення тягових розрахунків на базі переоцінки впливу профілю колії на рухомий склад. Упроваджено методику визначення режимів ведення тягового рухомого складу й запропоновано математичні методи пошуку питомих величин необхідних керованих сил у режимах тяги, вибігу та гальмування на базі дільничних графіків руху поїздів (у частині використання часу перегінного ходу). Результати проведених досліджень підвищать точність обчислень, сприятимуть енергоефективному перегляду та розробці режимних карт ведення поїзда, зменшенню витрат на тягу поїздів та пошуку прихованих можливостей підвищення провізної здатності наявних ліній залізниць, а також сприятимуть підвищенню ефективності функціонування залізничного комплексу країни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.61 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Барибін М. А. 
Вимоги до інформації в тягових розрахунках як основи для оптимізації витрат ресурсів на тягу поїздів [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3(дод.). - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Барибін М. А. 
Математичний апарат перетворення вхідних данних тягових розрахунків до оптимального виду програмних обчислень [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. О. Каграманян, Д. А. Іванченко, К. В. Іванченко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3(дод.). - С. 20-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.453 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Барибін М. А. 
Удосконалення тягових розрахунків та оцінки технічних характеристик на базі інформації з систем глобального позиціонування [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, А. П. Фалендиш, Д. А. Іванченко, О. В. Клецька, В. О. Каращук. // Наукові вісті Далівського університету. - 2021. - № 22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdu_2021_22_6
Мета статті - удосконалити методику тягових розрахунків та режимів ведення тягового рухомого складу шляхом застосування оптимізаційних моделей і закону збереження механічної енергії. Наведено блок-схему алгоритму виконання тягових розрахунків. На базі аналізу наявних методів впливу профілю колії на рівняння руху поїзда та формалізації состава як матеріальної точки і запропоновано модель концентричного впливу у вузлах переходу крутизни профілів, упроваджено методику нерівномірності завантаження візків на бугристих та гірських профілях руху, запропоновано вирази для поділу поїзда на кінцеву величину множин. На основі закону збереження механічної енергії розроблено методику визначення величини питомих сил тяги та гальмування, необхідних для динамічного розв'язання рівняння руху поїзда. Графічно відображено алгоритм виконання пошуку питомих сил тяги та гальмування, використано методи рекурсивних функцій за умови перевищення питомими силами максимально допустимих значень тягових характеристик локомотивів. Графічно відображено та математично обчислено відмінності в методиці наявних правил тягових розрахунків і запропонованій методиці впливу профілю колії. Математично доведено необхідність перегляду наявних правил розрахунку, установлено величини для вантажного поїзда вагою 609 тонн на плечі обслуговування локомотивним депо. Проаналізовано неможливість отримання подібних величин точними методами на базі правил тягових розрахунків, визначено необхідність створення нових режимних карт під час перегляду вагових норм. За результатами досліджень рекомендовано впровадити математичні моделі в правила тягових розрахунків. Запропоновано методику вдосконалення тягових розрахунків на базі переоцінки впливу профілю колії на рухомий склад. Упроваджено методику визначення режимів ведення тягового рухомого складу й запропоновано математичні методи пошуку питомих величин необхідних керованих сил у режимах тяги, вибігу та гальмування на базі дільничних графіків руху поїздів (у частині використання часу перегінного ходу). Результати проведених досліджень підвищать точність обчислень, сприятимуть енергоефективному перегляду та розробці режимних карт ведення поїзда, зменшенню витрат на тягу поїздів та пошуку прихованих можливостей підвищення провізної здатності наявних ліній залізниць, а також сприятимуть підвищенню ефективності функціонування залізничного комплексу країни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 686.177 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Барибін М. А. 
Модель взаємовпливу екологічних аспектів та нормування енергії на тягу поїздів в логістиці залізниць [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, В. О. Каращук, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, В. С. Джус // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2021. - Вип. 38. - С. 247-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2021_38_26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського