Пошуковий запит: (<.>A=Батаєва К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Батаєва К. В. Візуальні концепції у сучасній семіотиці [Електронний ресурс] / К. В. Батаєва // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2012. - Вип. 37. - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2012_37_12
|
2. |
Яцун Л. М. Шляхи відродження кулінарної спадщини українського народу [Електронний ресурс] / Л. М. Яцун, К. В. Батаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 681-687. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_97
|
3. |
Батаєва К. Ґендерна візуальність сучасної реклами [Електронний ресурс] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_10
|
4. |
Батаєва К. Соціальна феноменологія кіберкомунікації [Електронний ресурс] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 52-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_6
|
5. |
Батаєва К. "Фотознімки” думки Ж.Бодріяра [Електронний ресурс] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 58-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_3_6
|
6. |
Батаєва К. В. Іконографія і/чи постсеміотика [Електронний ресурс] / К. В. Батаєва // Філософські обрії. - 2012. - Вип. 27. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2012_27_17
|
7. |
Батаєва К. Проблема церковно-державних відносин у соціології релігії М.Драгоманова [Електронний ресурс] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_2_12
|
8. |
Грисенко Н. В. Роль різних форм благополуччя у задоволеності шлюбом осіб зрілого віку [Електронний ресурс] / Н. В. Грисенко, К. Ю. Батаєва // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 22. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdups_2016_22_9
|
9. |
Батаєва К. Соціальна герменевтика on-line [Електронний ресурс] / К. Батаєва // Філософська думка. - 2013. - № 2. - С. 103-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Philos_2013_2_9
|
10. |
Батаєва К. В. До проблеми взаємодії вишів та стейкхолдерів у сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / К. В. Батаєва // Гуманітарний часопис. - 2016. - № 4. - С. 96-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2016_4_16
|
11. |
Батаєва К. Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Електронний ресурс] / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_12
|
12. |
Батаєва К. І. Комунікативні практики в сучасній освіті [Електронний ресурс] / К. І. Батаєва // Новий Колегiум. - 2017. - № 3. - С. 87-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2017_3_18
|
13. |
Батаєва К. В. Візуалізовані цінності у соціальних практиках користувачів української соціальної мережі "Інстаграм” [Електронний ресурс] / К. В. Батаєва, А. С. Чумакова-Сєрова // Український соціум. - 2021. - № 4. - С. 26-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2021_4_4 Досліджено візуалізовані цінності у соціальних практиках користувачів української соціальної мережі "Інстаграм". Проаналізовано специфіку постсеміологічного та соціально-драматургічного підходів до вивчення візуального контенту соціальних мереж. Наведено теоретичне обгрунтування доцільності вивчення цінностей засобом аналізу візуального контенту. Дослідження візуалізованих цінностей у соціальних практиках користувачів української соціальної мережі "Інстаграм" проведено з використанням теорії постмодернізації цінностей Р. Інглхарта, в якій описані три ціннісні патерни - традиційний, модерністський і постмодерністський. Мета дослідження - з'ясування, які візуалізовані цінності домінують в українській соціальній мережі "Інстаграм", та проведення порівняльного аналізу чоловічих і жіночих ціннісних преференцій у візуальному полі соціальної мережі "Інстаграм". Наведено результати кількісного контент-аналізу 2657 фотографій користувачів української соціальної мережі "Інстаграм". Зокрема, зазначено, що найчастіше в соціальних практиках користувачів української соціальної мережі "Інстаграм" візуалізуються модерністські та постмодерністські цінності (38,8 % і 41,8 % відповідно); найпоширенішими в жіночих акаунтах є візуалізовані цінності гламуру, екологізму та естетичного сприйняття життя, а в чоловічих - візуалізовані цінності дружби, професійного саморозвитку, кар'єри та досягнень. Зроблено припущення, що у візуальному полі української соціальної мережі "Інстаграм" представлені ціннісні преференції соціальних акторів, які можуть бути як усвідомленими, так і неусвідомленими. Підкреслено, що вони можуть випереджати ціннісні зміни в реальному житті та латентно впливати на формування нових ціннісних патернів. Сформульовано висновок, що візуалізовані цінності в соціальних практиках користувачів соціальної мережі "Інстаграм" можуть виступати в ролі предикторів подальших ціннісних трансформацій у реальному соціальному житті.
|
14. |
Батаєва К. В. Дружини українських військовослужбовців-комбатантів: копінг-стратегії та ресурс соціального капіталу [Електронний ресурс] / К. В. Батаєва, А. Б. Артеменко // Український соціум. - 2023. - № 1. - С. 112-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2023_1_9
|
15. |
Батаєва К. Практики українських старшокласників з читання художньої літератури у суспільстві електронних мас-медіа [Електронний ресурс] / К. Батаєва, І. Сєрикова, Є. Стрельцина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 170–186.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.04.2026 р., через 561 днів
|