![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Батюшин І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Батюшин І. Є. Показники динаміки електровоза ЧС4 та міцності несучих конструкцій рам візків виробництва ХК "Луганськтепловоз" [Електронний ресурс] / І. Є. Батюшин, О. М. Бондарєв, В. Л. Горобець, О. М. Заболотний, Д. О. Ягода // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_30
| 2. |
Батюшин І. Є. Досвід впровадження раціональних міжремонтних періодів вантажних вагонів [Електронний ресурс] / І. Є. Батюшин, О. М. Гончаров, В. О. Пустовгар // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 2. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_2_9 Проаналізовано стан інвентарного та робочого парку вантажних вагонів. Розглянуто існуючу систему їх ремонту, проведено оцінку можливості перегляду міжремонтних нормативів вантажних вагонів з подовженим терміном служби з урахуванням фактично виконаного об'єму робіт (за пробігом). Проаналізовано результати дослідної експлуатації вантажних вагонів, зміни показників надійності, робочого парку та розраховано економічний ефект від впровадження оптимізованої системи ремонту.Приведено перелік заходів з підготовки до проведення дослідної експлуатації за оптимізованими міжремонтними пробігами. Розглянуто результати дослідної експлуатації, з визначенням основних показників системи їх ремонту та технічного обслуговування. Проаналізовано зміни показників надійності дослідних локомотивів та наведено економічний ефект від впровадження оптимізованої системи ремонту.
| 3. |
Зайцев В. О. Можливості та досягнення галузевого інституту залізничного транспорту [Електронний ресурс] / В. О. Зайцев, І. Є. Батюшин, С. Г. Грищенко, В. О. Петренко // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 1. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_1_3 Наведено мету створення у складі ПАТ "Укрзалізниця" її філії "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" як головної галузевої наукової установи. Перелічено науково-технічні підрозділи інституту та викладено основні напрямки їх діяльності. Описано найбільш значущі роботи 2016 р. у сфері визначення залишкового ресурсу несучих металевих конструкцій залізничного рухомого складу, його подовження, виконання ремонтів елементів металоконструкцій з наявними тріщинами. Надано орієнтовний економічний ефект від виконаних робіт.
| 4. |
Батюшин І. Є. Дослідження впливу товщини бандажів колісних пар локомотивів на показники їх міцності та надійності [Електронний ресурс] / І. Є. Батюшин, Л. Ф. Яценко, О. М. Гончаров, В. М. Повисший, А. О. Лукашевич // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 2. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_2_7 Розглянуто вплив різної товщини бандажів колісних пар тягового рухомого складу на їх експлуатаційну надійність та міцність. Проведено дослідну експлуатацію локомотивів з товщиною бандажів менше нормативної, але не менше 35 мм та встановлено основні несправності колісних пар. Досліджено структурні та механічні властивості матеріалу бандажів різної товщини. Виявлено збільшення дефектності поверхні та підвищення крихкості матеріалу бандажів із товщиною менше 40 мм. Розрахунок напружено-деформованого стану бандажів показав, що зменшення товщини бандажа суттєво впливає на розподіл залишкових напружень та сприяє росту термічних тріщин на поверхні кочення бандажів.
| 5. |
Батюшин І. Є. Досвід впровадження раціональних міжремонтних періодів локомотивів [Електронний ресурс] / І. Є. Батюшин, О. М. Гончаров // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 2. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_2_8 Проаналізовано стан інвентарного та робочого парку вантажних вагонів. Розглянуто існуючу систему їх ремонту, проведено оцінку можливості перегляду міжремонтних нормативів вантажних вагонів з подовженим терміном служби з урахуванням фактично виконаного об'єму робіт (за пробігом). Проаналізовано результати дослідної експлуатації вантажних вагонів, зміни показників надійності, робочого парку та розраховано економічний ефект від впровадження оптимізованої системи ремонту.Приведено перелік заходів з підготовки до проведення дослідної експлуатації за оптимізованими міжремонтними пробігами. Розглянуто результати дослідної експлуатації, з визначенням основних показників системи їх ремонту та технічного обслуговування. Проаналізовано зміни показників надійності дослідних локомотивів та наведено економічний ефект від впровадження оптимізованої системи ремонту.
|
|
|