Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Батіг А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Северин В. О. 
Чисельне ймовірнісне моделювання випадкового процесу снігового навантаження на покриття одноповерхових виробничих будівель [Електронний ресурс] / В. О. Северин, А. М. Пащенко, П. Ю. Винников, А. В. Батіг // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2012. - Вип. 5. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2012_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Павліков А. М. 
Запровадження безкапітельно-безбалкової конструктивної системи у зведенні будівель в місті Полтава [Електронний ресурс] / А. М. Павліков, А. В. Батіг, С. І. Пасішнюк // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2013_4(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.052 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Павліков А. М. 
Кінематичний метод розрахунку міцності середньої плити перекриття безкапітельно-безбалкової конструктивної системи [Електронний ресурс] / А. М. Павліков, Д. Ф. Федоров, А. В. Батіг // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2013_4(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Болжеларський Я. В. 
Визначення поглинання енергії гасителем коливань вантажного вагона в аварійному режимі руху [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, Ю. Г. Соболевська, С. С. Довганюк, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 4. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_4_4
Зазначено, що незважаючи на заходи з підвищення безпеки руху поїздів, на залізницях України та світу трапляються сходи рухомого складу з рейок. У випадках заподіяння значних матеріальних збитків та людських жертв правоохоронними органами відкриваються кримінальні провадження, у межах яких призначаються судові залізнично-транспортні експертизи. Під час проведення вказаних експертиз та службового розслідування залізнично-транспортних пригод, що їм передує, виникає потреба у розв'язанні диференціального рівняння руху поїзда. Складовою вказаного рівняння є величина питомого опору руху. За умов залізнично-транспортних пригод виникають фактори, які сприяють виникненню додаткового опору руху, а методика його розрахунку на сьогодні знаходиться у стадії розробки. Робота спрямована на визначення втрати енергії гасителями коливань вантажного вагона, колісна пара якого рухається у стані сходу рейко-шпальною решіткою, залежно від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Запропоновано спосіб визначення енергії, що ним поглинається. У розрахунках приймались максимальні значення переміщень елементів гасителя та нормативні значення параметрів ресорного підвішування. Одержано розрахункові формули визначення енергії, що поглинається гасителем коливань, для передбачених нормативними документами схем монтажу пружних елементів візка залежно від осьового навантаження. Вказані залежності є параболічними. Розглянуто аварійний режим руху колісної пари рейко-шпальною решіткою після сходу її з рейок. Показано, що розсіювання енергії гасителем коливань є причиною збільшення опору руху рухомого складу. Одержано формули для розрахунку величини енергії, яка розсіюється гасителем коливань за максимального переміщення його елементів і залежить від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Метод дозволить встановити величину додаткового опору руху, який виникає в аварійному режимі, що надасть змогу підвищити точність тягових розрахунків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.374 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кузишин А. Я. 
Побудова механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2 та її особливості [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_6_4
На основі аналізу конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в роботі передбачається побудувати його механічну модель, яка буде використана при дослідженні динамічних властивостей екіпажу, з максимальним відображенням особливостей конструкції та способів навантаження. Пневматична ресора механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2, як основний елемент центрального ресорного підвішування, моделюється за допомогою вузла Кельвіна-Фойгта. Даний вузол включає в себе паралельно розташовані пружний та в'язкий елементи. Гідравлічні гасники коливань, які використовуються як у центральному, так і в буксовому ресорному підвішуванні, моделювались як в'язкий елемент. При проведенні досліджень жорсткість пневматичної ресори, яка пов'язана зі зміною її ефективної площі при деформації, приймалась рівною нулю. Проведено аналіз конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2. Наведені механічні моделі його основних вузлів, а саме: у центральному ресорному підвішуванні - модель пневматичної ресори. Враховуючи особливості конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2, була розроблена його механічна модель, яка в подальшому використана при дослідженні динамічних властивостей екіпажів. Вперше для вагона дизель-поїзда ДПКр-2 розроблена механічна модель із урахуванням особливостей взаємодії окремих елементів його конструкції. Запропоновано як пневматичну ресору використати вузол Кельвіна-Фойгта, що включає в себе паралельно розташовані пружний та в'язкий елементи. На основі запропонованої механічної моделі буде складено систему звичайних диференціальних рівнянь руху екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2 (математична модель). Цю модель у подальшому планується використовувати при дослідженні динамічної взаємодії колісної пари екіпажної частини вагона дизель-поїзда з рейковою колією на прямих та кривих ділянках колії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.052 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Костриця С. А. 
Математична модель вагона дизель-поїзда ДПКр-2 [Електронний ресурс] / С. А. Костриця, Ю. Г. Соболевська, А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_1_8
На основі механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу потрібно побудувати математичну модель для вивчення динамічних явищ, які виникають при русі рухомого складу по рейковій колії як на прямих, так і на кривих ділянках. Для побудови математичної моделі складається система з 38 диференціальних рівнянь руху дизель-поїзда. При використанні в центральному ресорному підвішуванні пневматичної ресори її еквівалентна механічна модель представляється у вигляді вузла Кельвіна-Фойгта, який включає у себе паралельно розташований пружний елемент та елемент в'язкого тертя. Податливість рейкової колії враховується пружним та дисипативним елементами. При моделюванні приймалось, що колісна пара та взаємодіюча з нею маса колії рухаються безвідривно. В якості збурювання при дослідженні вимушених вертикальних та горизонтальних коливань прийняті геометричні нерівності лівої та правої рейок. На основі прийнятої механічної моделі вагона дизель-поїзда було побудовано математичну модель, яка складається з 38 диференціальних рівнянь руху. Вперше для вагона дизель-поїзда ДПКр-2 була розроблена його просторова математична модель із урахуванням особливостей взаємодії окремих елементів конструкції та можливості просадки рейкової колії. При побудові математичної моделі запропоновано враховувати податливість рейкової колії пружним та дисипативним елементами. Математична модель вагона дизель-поїзда буде використовуватися для вивчення динамічних явищ та визначення динамічних навантажень елементів конструкції у процесі експлуатації. Вивчення цих явищ необхідно для оптимального вибору схеми та параметрів обладнання рухомого складу, зокрема віброзахисних пристроїв (ресорного підвішування, горизонтальних, поздовжніх та поперечних зв'язків колісних пар із рамою візка, візка з кузовом), а також для зменшення динамічних сил, діючих на елементи конструкції рухомого складу та рейкову колію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.375 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Батіг А. В. 
Дослідження технічного стану бокових рам візків вагонів у випадку їх зламу при проведенні судових залізнично-транспортних експертиз [Електронний ресурс] / А. В. Батіг // Криміналістика і судова експертиза. - 2017. - Вип. 62. - С. 312-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2017_62_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 752.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Батіг А. В. 
Дослідження критеріїв безпеки руху при настанні залізнично-транспортних пригод у судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2017. - Вип. 62. - С. 317-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2017_62_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.038 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кузишин А. Я. 
Аналіз існуючих підходів щодо розрахунку критеріїв безпеки руху на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2018. - № 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2018_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Батіг А. В. 
Аналітичне визначення критеріїв безпеки руху на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / А. В. Батіг // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2018. - Вип. 18. - С. 444-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2018_18_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кузишин А. Я. 
Використання додаткового критерію оцінювання безпеки руху від сходу колеса з рейки в судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2018. - Вип. 18. - С. 454-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2018_18_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 578.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Батіг А. В. 
Дослідження впливу величини перекосу рейкових ниток на виконання умов вкочування колеса вагона на головку рейки [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 3. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_3_6
Проаналізовано вплив висоти перекосу на виконання умови вкочування колеса колісної пари на головку рейки, яку прийнято у судовій залізнично-транспортній експертизі. Встановлено мінімальне значення висоти перекосу, за якої виконується лише необхідна умова вкочування колеса на головку рейки. Одержано мінімальне значення висоти перекосу, за якої виконується необхідна, а також достатня умова вкочування колеса на головку рейки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 841.079 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кузишин А. Я. 
Класифікація та перспективи розвитку пневматичного підвішування на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(1). - С. 183-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 961.66 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Батіг А. В. 
Дослідження технічного стану зливного приладу вагона-цистерни при виконанні судових залізнично-транспортних експертиз [Електронний ресурс] / А. В. Батіг // Криміналістика і судова експертиза. - 2018. - Вип. 63(2). - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2018_63(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.678 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Батіг А. В. 
Дослідження величини рамної сили, яка діє на колісні пари електровозів при виконанні судових залізнично-транспортних експертиз [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2018. - Вип. 63(2). - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2018_63(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Батіг А. В. 
Дослідження показників стійкості руху рухомого складу залізниць країн Європейського союзу [Електронний ресурс] / А. В. Батіг // Криміналістика і судова експертиза. - 2019. - Вип. 64. - С. 580-588. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2019_64_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.378 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Батіг А. В. 
Дослідження процесу обмеження максимальної швидкості руху поїздів в кривих ділянках колії [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, О. Б. Ковальчук // Криміналістика і судова експертиза. - 2019. - Вип. 64. - С. 588-599. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2019_64_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 955.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Батіг А. В. 
Проблема забезпечення стійкості рухомого складу в рейковій колії [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2018. - № 16. - С. 106-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2018_16_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.069 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Батіг А. В. 
"Людський фактор" як основна причина залізнично-транспортних пригод [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2019. - Вип. 19. - С. 320-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2019_19_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.887 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Батіг А. В. 
Необхідність удосконалення математичної моделі вантажного вагона для дослідження випадків його сходу з рейкової колії [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2020. - Вип. 65. - С. 442-451. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2020_65_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського