Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Башук Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Башук Т. О. 
Стимулювання та розвиток креативності в персоналу [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.013 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Башук Т. О. 
Підбір персоналу та ухвалення рішень у креативному управлінні організацією [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, Я. І. Смірнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Башук Т. О. 
Управління різними типами конфліктів у креативному колективі [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.839 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Башук Т. О. 
Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, А. М. Жолудєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Башук Т. О. 
Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга") [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.804 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Башук Т. О. 
Визначення доцільності стратегії бренда відповідно до його цінової категорії [Електронний ресурс] / Т. О. Башук, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського