Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Богачков Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Богачков Ю. М. 
Ключові питання створення концепції мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_12
Висвітлено проблему побудови мережі ресурсних центрів дистанційної освіти для забезпечення потреб загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто сучасні освітні тренди застосування Інтернет сервісів у навчанні. Визначено головні протиріччя, вирішенню яких сприяє створення мережі ресурсних центрів. Дано визначення основних термінів, які стосуються даного кола питань. Визначено основні категорії учасників, на яких зорієнтовано запровадження дистанційного навчання та створення мережі. Розглянуто основні завдання функціонування ресурсних центрів дистанційної освіти та типи забезпечення: кадрове, нормативне, інформаційне, системотехнічне тощо. Виконано огляд можливих моделей впровадження дистанційного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто три варіанти бізнес-моделей ресурсних центрів у залежності від джерел фінансування.Освещена проблема построения сети ресурсных центров дистанционного образования для обеспечения потребностей общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены современные образовательные тренды применения Интернет сервисов в обучении. Описаны главные противоречия, решению которых способствует создание сети ресурсных центров. Даны определение основных терминов, относящихся к данному кругу вопросов. Названы основные категории участников, на которых ориентировано внедрение дистанционного обучения и создания сети. Рассмотрены основные задачи функционирования ресурсных центров дистанционного образования и типы обеспечения: кадровое, нормативное, информационное, системотехническое и пр. Выполнен обзор возможных моделей внедрения дистанционного обучения учащихся общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены три варианта бизнес-моделей ресурсных центров в зависимости от источников финансирования.In the article the problem of constructing a network of distance education resource centers to meet the needs of general secondary schools is presented. Modern educational trends of the use of Internet services in education are viewed. Main contradictions, solution of which helps to create a network of resource centers, are identified. The definition of key terms related to the range of issues are given. There are determined the main categories of participants of elearning and networking implementation. There are considered the basic tasks of distance education resource centers functioning and types of their supporting: personnel, regulatory, informative, systematic and technical etc. The review of possible models of implementation of students' distance learning is presented. Three options of business models of resource centers, depending on funding sources are offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.815 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Богачков Ю. М. 
Виявлення і порівняння кваліфікацій на основі профілю компетенцій [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_4
Зауважено, що компетентнісний підхід в освіті і необхідність адекватного оцінювання підготовленості фахівців ставить завдання розробки відповідних моделей компетенцій тих, хто ще навчається, і фахівців, які вже працюють. Проаналізовано два підходи до побудови моделі компетенцій. Перший — проведення функціонального аналізу необхідної діяльності, і на цій основі вичленення необхідних компетенцій. Другий — спостереження за конкретним (зазвичай, якнайкращим) фахівцем на робочому місці в процесі діяльності з професійною фіксацією всіх аспектів його діяльності (поведінки). На прикладі формування профілів IT фахівців розглянуто підхід до спрощення й автоматизації процедури побудови моделі компетенцій фахівця. Запропонований підхід дозволяє створювати і динамічно оновлювати моделі компетенцій з використанням можливостей мережі інтернет й експертного ресурсу фахового середовища.Отмечено, что компетентностный подход в образовании и необходимость адекватного оценивания подготовленности специалистов ставит задачу разработки соответствующих моделей компетенций тех, кто учится и работает. Проанализированы два подхода к построению модели компетенций. Первый — проведение функционального анализа необходимой деятельности, и на этой основе вычленения необходимых компетенций. Второй — наблюдение конкретного (обычно наилучшего) специалиста на рабочем месте в процессе деятельности с профессиональной фиксацией всех аспектов его деятельности (поведения). На примере формирования профилей ИT специалистов рассмотрен подход к упрощению и автоматизации процедуры построения модели компетенций специалиста. Предложенный поход позволяет создавать и динамически обновлять модели компетенций с использованием возможностей сети интернет и экспертного ресурса профессионального сообщества.The competency approach in education and the need for adequate assessment by trained professionals put challenge of developing performance models for students and professionals. Examines two approaches to building a competency model. First — a functional analysis of necessary activities, and on this basis, the isolation of the necessary competencies. The second — a particular observation (usually the best) specialist in the workplace during work with a professional recording of all aspects of his activity (behavior). On the example of the formation of IT specialists profiles the approach to simplify and automate the construction of a professionals competency model is considered. The proposed approach can help dynamically create, update, and implement a competency model with using network capabilities and expert resource of professional environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.355 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Богачков Ю. М. 
Дистанційне навчання школярів - можливості і проблеми [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань, Ю. Л. Новіков // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Богачков Ю. М. 
Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.192 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Богачков Ю. Н. 
Типовая модель ресурсного центра дистанционного образования для общеобразовательных учебных заведений [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, П. С. Ухань // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 150-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_15
Рассмотрена типовая модель ресурсного центра дистанционного образования (РЦДО) для общеобразовательных учебных заведений. Приведено определение ресурсного центра. Проведен анализ моделей организации РЦДО и их функциональности. Основное внимание уделено анализу бизнес - модели построения РЦДО. Рассмотрены основные девять компонент бизнес модели и предложено авторское видение построения каждой компоненты. Отмечено, что в домене http://rcde.com.ua/ открыта регистрация для учеников и учителей, которые хотят принять участие в апробации бизнес-модели РЦДО и на практике освоить технологии дистанционного обучения в условиях реального учебного процесса. В процессе последующей экспериментальной работы РЦДО планируется усовершенствовать его бизнес-модель.Розглянуто типову модель ресурсного центру дистанційної освіти (РЦДО) для загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено визначення ресурсного центру. Проведено аналіз моделей організації РЦДО і їх функціональності. Основну увагу приділено аналізу бізнес-моделі побудови РЦДО. Розглянуто основні дев'ять компонентів бізнес-моделі і запропоновано авторське бачення побудови кожної компоненти. Зазначено, что в домені http://rcde.com.ua/ відкрито реєстрацію для учнів і вчителів, які бажають взяти участь в апробації бізнес-моделі РЦДО і на практиці освоїти технології дистанційного навчання за умов реального навчального процесу. У процесі подальшої експериментальної роботи РЦДО планується удосконалити його бізнес-модель.In the article it is considered the standard model of the resource center for Distance Education (RCDE) for secondary schools. There is presented the definition of the resource center. The analysis of models of RCDE organization and its functionality is carried out. The focus is on the analysis of the business model of RCDE building. The main nine components of the business model are considered as well as a construction of the author's vision of each component is proposed. In the domain http://rcde.com.ua/ it is opened the registration for students and teachers who want to take part in the testing of RCDE business models and practice to master the technology of distance learning in a real learning process. During the subsequent RCDE experimental work it is planned to improve its business model.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.791 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Богачков Ю. М. 
Методика застосування вебінар орієнтованих платформ у навчальному процесі з інформатики старшої школи [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, В. О. Царенко // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 14. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_14_8
Розглянуто окремі компоненти методики застосування вебінар орієнтованих платформ у курсі інформатики старшої школи. Проаналізовано форми та методи навчання інформатики у вебінарі. Розроблено класифікацію методів навчання інформатики у віртуальному середовищі, яка грунтується на інформаційно-комунікаційних технологіях, що використовуються у навчальному процесі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 634.369 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Богачков Ю. Н. 
Парадигма образования для информационного общества [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, Я. А. Фельдман // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Богачков Ю. М. 
Хмарні технології та оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, О. Ю. Буров, П. С. Ухань // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Богачков Ю. Н. 
Euro Skills Tools как модель управления персональными компетентностями для обучения и профессиональной занятости [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, М. Р. Мруга, В. Н. Милашенко, П. С. Ухань, Я. А. Фельдман // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_8
Рассмотрена модель инструментов EURO SKILLS Tools Ukraine. В полный набор входят Transfer, Hub, Camp и Navigator. Подробно описана структура Euro Skills Tools Ukraine. Описаны основные пять блоков и их взаимосвязи. На сквозном примере показано взаимодействие этих блоков. Представлен демонстрационный действующий прототип, на котором показано, как работодатели (рынок труда) может информировать систему образования и рынок трудовых ресурсов о своих потребностях. При этом детальность информирования может регулироваться в широких пределах, достаточных для детального формирования образовательных стандартов, программ и индивидуальных траекторий обучения.Розглянуто модель інструментів EURO SKILLS Tools Ukraine. В повний набір входять Transfer, Hub, Camp і Navigator. Детально описано структуру Euro Skills Tools Ukraine. Описано основні п'ять блоків в їх взаємозв'язку. На наскрізному прикладі показано взаємодію цих блоків. Представлено демонстраційний діючий прототип, на якому показано, як роботодавці (ринок праці) можуть інформувати систему освіти та ринок трудових ресурсів про свої потреби. При цьому детальність інформування може регулюватися в широких межах, достатніх для детального формування освітніх стандартів, програм та індивідуальних траєкторій навчання.The model of instruments named EURO SKILLS Tools Ukraine is considered. The complete set includes Transfer, Hub, Camp and Navigator blocks. The structure of Euro Skills Tools Ukraine is described in details as well as basic blocks and their relationships. An example illustrates the interaction between these blocks. A working prototype (demo) is presented. The prototype shows how employers (aka job market) may inform the education system and labor force market about their needs. The information could be zoomed in/out to provide sufficient details for educational standards, programs and individual learning paths.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.648 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Богачков Ю. М. 
Організація "залучення" та "долучення" до навчання з застосуванням електронних соціальних мереж [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 173-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 614.967 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Богачков Ю. М. 
Інформаційно-комунікаційні інструменти побудови індивідуальної освітньої траєкторії старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, В. М. Милашенко, П. С. Ухань, О. Ю. Сагадіна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 64, № 2. - С. 23-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Богачков Ю. М. 
Комплексне застосування Google Classroom для створення варіативних дистанційних курсів [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, А. В. Букач, П. С. Ухань // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 76, № 2. - С. 290-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_76_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Богачков Ю. М. 
Дистанційні освітні студії. функції та можливості [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук, В. О. Царенко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Богачков Ю. М. 
Персональне середовище самоспрямованного навчання учнів [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань, О. П. Пінчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 56. - С. 24-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_56_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 775.641 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Богачков Ю. Н. 
Использование платформы HN-MOOC для поддержки обучения в общеобразовательной средней школе [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, Ю. В. Яковенко, П. С. Ухань // CTE Workshop Proceedings. - 2015. - Vol. 3. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2015_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Богачков Ю. Н. 
Сервис дистанцион­ной поддержки обучения для вечерних общеобразовательных школ [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, И. Н. Закомирный, П. С. Ухань // CTE Workshop Proceedings. - 2015. - Vol. 3. - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2015_3_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Богачков Ю. М. 
Індекс якості освітньої траєкторії індивіда (ОТІ) [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, В. М. Мілашенко, П. С. Ухань // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 223-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Богачков Ю. М. 
Імерсивний синтетичний простір навчання із застосуванням елементів VR [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 94, № 2. - С. 178-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_94_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.286 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського