Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Болжеларський Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Боднар Б. Є. Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції [Електронний ресурс] / Б. Є. Боднар, Я. В. Болжеларський // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 11. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_11_22
| 2. |
Болжеларський Я. В. Установлення технічного стану рухомого складу залізниць у судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, Д. В. Бобир // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2010. - Вип. 10. - С. 484-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2010_10_72
| 3. |
Болжеларський Я. В. Визначення питомого опору руху спеціального самохідного рухомого складу експериментальним методом [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, О. С. Набоченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(1). - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(1)__27
| 4. |
Болжеларський Я. В. Визначення поглинання енергії гасителем коливань вантажного вагона в аварійному режимі руху [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, Ю. Г. Соболевська, С. С. Довганюк, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 4. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_4_4 Зазначено, що незважаючи на заходи з підвищення безпеки руху поїздів, на залізницях України та світу трапляються сходи рухомого складу з рейок. У випадках заподіяння значних матеріальних збитків та людських жертв правоохоронними органами відкриваються кримінальні провадження, у межах яких призначаються судові залізнично-транспортні експертизи. Під час проведення вказаних експертиз та службового розслідування залізнично-транспортних пригод, що їм передує, виникає потреба у розв'язанні диференціального рівняння руху поїзда. Складовою вказаного рівняння є величина питомого опору руху. За умов залізнично-транспортних пригод виникають фактори, які сприяють виникненню додаткового опору руху, а методика його розрахунку на сьогодні знаходиться у стадії розробки. Робота спрямована на визначення втрати енергії гасителями коливань вантажного вагона, колісна пара якого рухається у стані сходу рейко-шпальною решіткою, залежно від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Запропоновано спосіб визначення енергії, що ним поглинається. У розрахунках приймались максимальні значення переміщень елементів гасителя та нормативні значення параметрів ресорного підвішування. Одержано розрахункові формули визначення енергії, що поглинається гасителем коливань, для передбачених нормативними документами схем монтажу пружних елементів візка залежно від осьового навантаження. Вказані залежності є параболічними. Розглянуто аварійний режим руху колісної пари рейко-шпальною решіткою після сходу її з рейок. Показано, що розсіювання енергії гасителем коливань є причиною збільшення опору руху рухомого складу. Одержано формули для розрахунку величини енергії, яка розсіюється гасителем коливань за максимального переміщення його елементів і залежить від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Метод дозволить встановити величину додаткового опору руху, який виникає в аварійному режимі, що надасть змогу підвищити точність тягових розрахунків.
| 5. |
Болжеларський Я. В. Порівняння методів розрахунку бокової сили від дії колеса електровоза на головку рейки [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, А. Я. Кузишин // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_9
| 6. |
Орловська О. В. Загальні принципи оцінки економічної ефективності заходів підвищення безпеки руху [Електронний ресурс] / О. В. Орловська, Я. В. Болжеларський, О. М. Возняк // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 3-4. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_3-4_9 Розглянуто принципи оцінювання економічної ефективності заходів з безпеки руху. Проаналізовано принципи оцінювання ризиків та визначення економічної ефективності заходів з підвищення безпеки руху. Кількісну оцінку ризиків запропоновано проводити з використанням ALARP-методу у поєднанні з методом експертних оцінок та апаратом нечіткої логіки.
| 7. |
Болжеларський Я. В. Огляд методів динамічного вписування локомотивів у перехідні та кругові криві [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, А. Я. Кузишин // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_5-6_6 Розглянуто та систематизовано праці вітчизняних і закордонних вчених, присвячені питанню динамічного вписування локомотивів та силовій взаємодії їх колісних пар і рейкової колії. Проаналізовано підходи до визначення бокових, рамних на напрямних сил. Висвітлено проблемні питання та окреслено шляхи їх вирішення.
|
|
|