Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бондарєв О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бондарєв О. М. Теоретико-експериментальна оцінка показників міцності корпусів тягових редукторів зварної конструкції КЕВРЗ для електропоїздів серій ЕР2, ЕР9 [Електронний ресурс] / О. М. Бондарєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 4. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_4_13 Мета дослідження - перевірка відповідності вимогам Норм експериментальних зразків тягових редукторів для електропоїздів серій ЕР2, ЕР9 з корпусами зварної конструкції виробництва Київського електровагоноремонтного заводу (КЕВРЗ). Для досягнення поставленої мети під час виконання роботи розроблено розрахункові моделі для теоретичного визначення рівнів напружень в корпусі тягового редуктора зварної конструкції шляхом моделювання навантаженості, що може створюватися за умов експлуатації та експериментально оцінено напруження в різних точках корпуса тягового редуктора, а також рівні вертикальних прискорень корпуса тягового редуктора та навантаженості вузла прикріплення корпуса до рами візка. На підставі аналізу одержаних результатів розрахунків встановлено відповідність вимогам Норм тягових редукторів з корпусами зварної конструкції КЕВРЗ. На підставі експериментальних та теоретичних досліджень виконано наукове супроводження робіт з розробки та введення в експлуатацію оновлених тягових редукторів для електропоїздів серій ЕР2, ЕР9. Розроблено технічне рішення з заходами, які мають виконуватися під час експлуатації електропоїздів вказаних серій з корпусами зварної конструкції КЕВРЗ та передано спеціалістам Укрзалізниці для впровадження запропонованих заходів під час виконання ремонтів.
| 2. |
Бондарєв О. М. Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е [Електронний ресурс] / О. М. Бондарєв, О. Є. Кривчиков, Д. О. Ягода, В. С. Бондарєва, В. В. Рядковський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 120-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_13 Мета роботи - визначення чинників, які можуть сприяти появі тріщин у середніх поперечних балках рам візків причіпних вагонів, та розробка заходів із покращання показників міцності цих рам. Для досягнення поставленої мети проведено наступні роботи: обстеження технічного стану несучих конструкцій рам візків причіпних вагонів; вимірювання твердості матеріалу за Брінеллем; визначення оцінки границь витривалості матеріалу середньої поперечної балки; проведення експериментальних випробувань із визначення рівнів зусиль та напружень, які створюються у вказаних балках за умов експлуатації; розробка розрахункових моделей для теоретичного визначення рівнів напружень у середній поперечній балці; моделювання як звичайних, так і нештатних умов експлуатаційної навантаженості. На підставі аналізу одержаних результатів виявлено ситуації, за яких створюються найбільші рівні напружень; розроблено заходи з покращання показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів. На підставі експериментальних і теоретичних досліджень виконано наукове супроводження робіт щодо розробки заходів із покращання показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів. Розроблені заходи з покращання показників міцності передані спеціалістам Укрзалізниці для їх впровадження під час виконання ремонтів електропоїздів указаних серій.
| 3. |
Бондарєв О. М. Розробка заходів із покращення показників міцності несучих конструкцій головних вагонів дизель-поїздів ДР1А на підставі виконаних експериментально-теоретичних робіт [Електронний ресурс] / О. М. Бондарєв, В. Л. Горобець, Д. О. Ягода, О. О. Бондарєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 132-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_1_15 Мета роботи - визначення напружено-деформованого стану несучих конструкцій кузова головного вагона та вузла передачі тягового зусилля, яке може створюватись у нештатних ситуаціях під час експлуатації. Необхідною є також розробка заходів, спрямованих на покращання напружено-деформованого стану вказаних елементів. Для досягнення поставленої мети під час виконання роботи проведено експериментальне визначення зусиль і рівнів напружень у найбільш навантажених елементах несучих конструкцій, а також у вузлах передачі тяги. Розроблено розрахункові моделі для проведення теоретичного визначення рівнів напружень та зусиль. Виявлено найкращі варіанти модернізації, закладені в основу пропозицій, спрямованих на покращання показників міцності. Виконано наукове супроводження робіт із розробки заходів модернізації з покращання показників міцності несучих конструкцій головних вагонів дизель-поїздів ДР1А. Розроблено технічне рішення, що містить заходи, які мають виконуватись під час експлуатації дизель-поїздів указаної серії. Технічне рішення надано спеціалістам Укрзалізниці для ознайомлення та впровадження запропонованих заходів із покращання показників міцності.
| 4. |
Батюшин І. Є. Показники динаміки електровоза ЧС4 та міцності несучих конструкцій рам візків виробництва ХК "Луганськтепловоз" [Електронний ресурс] / І. Є. Батюшин, О. М. Бондарєв, В. Л. Горобець, О. М. Заболотний, Д. О. Ягода // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_30
| 5. |
Пилипенко С. В. Показники динаміки та тягово-енергетичні показники електровоза ВЛ40у [Електронний ресурс] / С. В. Пилипенко, О. М. Бондарєв, В. Л. Горобець, О. І. Гілевич, В. В. Глухов, К. І. Железнов, В. П. Літвінов, Є. Ф. Федоров, О. М. Заболотний, Д. О. Ягода // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - № 21. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_21_4
| 6. |
Горобець В. Л. Дослідження питань міцності та подовження терміну служби несучих конструкцій тягового та моторвагонного рухомого складу залізниць України [Електронний ресурс] / В. Л. Горобець, О. М. Бондарєв // Локомотив-інформ. - 2015. - № 9-10. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/locinf_2015_9-10_3
| 7. |
Карагусов Ф. С. Основи та перспективи впровадження інституту колективного (групового) позову в Республіці Казахстан [Електронний ресурс] / Ф. С. Карагусов, О. Б. Бондарєв, Є. А. Пак // Вісник Національної академії правових наук України. - 2019. - Т. 26, № 4. - С. 84-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2019_26_4_6
|
|
|