Пошуковий запит: (<.>A=Бугера Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Бугера Ю. Ю. Вплив розвитку властивостей уваги молодших школярів з розумовою відсталістю на успішність навчання [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_49
|
2. |
Бугера Ю. Ю. Теоретичні основи використання критеріїв сформованості уваги у навчальному процесі молодших школярів з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__4
|
3. |
Бугера Ю. Ю. Залежність процесу соціалізації розумово відсталих молодших школярів від особливостей сформованості уваги [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 14. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_14_4
|
4. |
Бугера Ю. Ю. Теоретичні аспекти проблеми розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчання [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 32. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_32_7
|
5. |
Бугера Ю. Ю. Теоретичні аспекти проблеми формування властивостей уваги у молодших школярів з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 318-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_80
|
6. |
Бугера Ю. Ю. Особливості уваги розумово відсталих молодших школярів [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2016. - Вип. 27. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2016_27_6
|
7. |
Бугера Ю. Ю. Педагогічна технологія формування уваги в процесі навчання молодших школярів із порушеннями розумового розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2017. - Вип. 28. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2017_28_3
|
8. |
Бугера Ю. Ю. До проблеми соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму засобами казкотерапії [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2018. - Вип. 31. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2018_31_5
|
9. |
Бугера Ю. Ю. Характеристика основних показників та критеріїв вивчення уваги у розумово відсталих молодших школярів [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 7(2). - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(2)__3
|
10. |
Бугера Ю. Ю. Теоретико-методологічні аспекти формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі спеціальної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_12_5
|
11. |
Бугера Ю. Ю. Розвиток лінгвістичного компоненту мовленнєвої діяльності у дошкільників з порушеннями інтелекту [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 15. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_15_5
|
12. |
Бугера Ю. Ю. Порівняльна характеристика розвитку уваги у нормально розвинених та розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2015. - № 1. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2015_1_4
|
13. |
Бугера Ю. Ю. Арттерапевтичні методи у роботі корекційного педагога [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера, Н. М. Дідик // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 16(2). - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_16(2)__6
|
14. |
Бугера Ю. Інтерактивні технології як засіб формування мотиваційного компоненту готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Ю. Бугера, Н. Дідик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_9_3
|
15. |
Брикова О. С. Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / О. С. Брикова, Ю. Ю. Бугера // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 17. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2021_17_4
|
16. |
Бугера Ю. Ю. Методи і форми соціально-реабілітаційної роботи з батьками, які виховують дитину з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера, Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 17. - С. 25-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2021_17_5
|
17. |
Бугера Ю. Ю. Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів з порушеннями інтелекту [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера, О. В. Чопік, В. В. Савчишина // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48(1). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_48(1)__25
|