Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бурчак С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бурчак С. 
Використання персонального комп’ютера для контролю навчальних досягнень учнів [Електронний ресурс] / С. Бурчак, Л. Бурчак // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Конопля В. О. 
Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" [Електронний ресурс] / В. О. Конопля, С. О. Бурчак // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.39 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гарам Е. В. 
Диагностика заболеваний слизистой оболочки полости рта [Електронний ресурс] / Е. В. Гарам, Е. Н. Стародубец, С. Н. Бурчак // Вісник стоматології. - 2012. - № 1. - С. 94-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2012_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сипченко В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів [Електронний ресурс] / В. Сипченко, С. Бурчак, Ю. Прокопенко // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2014. - Вип. 14(спец. вип.). - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2014_14(spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бурчак Л. 
Ефективні шляхи підготовки вчителя-дослідника у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_11
Висвітлено етапи формування дослідницької компетентності майбутніх учителів (мотиваційний, аналітичний, змістовий, організаційнодіяльнісний, завершальний). Представлено методичний супровід процесу формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя, що включає спецкурс "Підготовка майбутнього вчителя до дослідницької діяльності" (подано мету, завдання, тематичний план, структуру практичних розробок). Визначено та проаналізовано структуру авторського методичного посібника "Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя", що складається з теоретичного та практичного розділів. Обґрунтовано місце науково-дослідницької роботи в процесі підготовки майбутнього вчителя. Представлено практичні матеріали для студентів з формування їх дослідницької компетентності. Освещены этапы формирования исследовательской компетентности будущих учителей (мотивационный, аналитический, содержательный, организационно-деятельностный, завершающий). Представлено методическое сопровождение процесса формирования исследовательской компетентности будущего учителя, включая спецкурс "Подготовка будущего учителя к исследовательской деятельности" (рассмотрены цели, задачи, тематический план, структура практических разработок). Определена и проанализирована структура авторского методического руководства "Формирование исследовательской компетентности будущего учителя", состоящего из теоретического и практического разделов. Обосновано место научно-исследовательской работы в процессе подготовки будущего учителя. Представлены практические материалы для студентов по формированию их исследовательской компетентности. The article is devoted to the problem of preparation of the teacherresearcher at higher school. The stages of forming of research competence of future teachers are reflected in this publication (motivational, analytical, semantic, finishing). Methodical accompaniment of process of forming of research competence of future teacher as aggregate of various forms, technologies, procedures, measures which provide preparation of teacherresearcher is also presented.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бурчак Л. 
Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів до розвитку пізнавальних інтересів учнів [Електронний ресурс] / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_22
Досліджено проблему підготовки майбутніх вчителів до розвитку пізнавальних інтересів учнів початкової школи. Охарактеризовано методичні засоби розвитку такого інтересу молодших школярів. Розглянуто педагогічне забезпечення, спрямоване на розвиток пізнавального інтересу школярів, зокрема: самооцінку, критичне відношення до себе, організованість, увага, ерудиція, допитливість, ініціативність, емоційний інтерес, творче мислення. Надано перелік типів уроків для розвитку пізнавального інтересу дітей.Исследована проблема подготовки будущих учителей к развитию познавательных интересов учащихся начальной школы. Охарактеризованы методические средства развития такого интереса младших школьников. Рассмотрены педагогическое обеспечение, направленное на развитие познавательного интереса школьников, в частности: самооценка, критическое отношение к себе, организованность, внимание, эрудиция, любознательность, инициативность, эмоциональный интерес, творческое мышление. Дан перечень типов уроков для развития познавательного интереса детей.Presented component elements of cognitive interests of students. A pedagogic support, aimed at developing the components of cognitive interest of the child, identified in the study: self-esteem; critical attitude toward itself; organization; attention; erudition; curiosity; initiative; emotional interest; creative thinking. Lists the recommended types of lessons for each component of cognitive interest of the student.
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.334 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бурчак С. 
Задачі на побудову як засіб формування графічної компетентності учнів основної школи [Електронний ресурс] / С. Бурчак, В. Кашуба // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_9
Запропоновано методичний супровід процесу формування графічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання математики. Розглянуто задачі на побудову як один із засобів формування графічної компетентності, що є елементом представленої структурної схеми. Запропоновано тематичний план елективного курсу "Задачі на побудову", під час відвідування якого учні більш глибоко опановують методику розв’язування задач на побудову, що позитивно впливає на формування їх графічної компетентності. Розкрито поняття "компетентність" та "компетентний". Зазначено дослідників, які працювали над проблемами графічної підготовки школярів в Україні. Запропоновано структурну схему формування зазначеної компетентності у школярів. Наведено тематичний план факультативного заняття (елективного курсу) “Задачі на побудову”, спрямованого на розвиток графічних умінь учнів, що позитивно впливає на формування їх графічної компетентності.Представлено методическое сопровождение процесса формирования графической компетентности учащихся основной школы в процессе обучения математике. Рассмотрены задачи на построение как одно из средств формирования графической компетентности, являющееся элементом представленной структурной схемы. Предложен тематический план элективного курса "Задачи на построение", во время посещения которого ученики более глубоко овладевают методикой решения задач на построение, что положительно влияет на формирование их графической компетентности. Раскрыты понятие "компетентность" и компетентный". Указаны исследователи, работавшие над проблемами графической подготовки школьников в Украине.Methodical support the process of formation of graphic competence secondary school pupils in learning mathematics. The tasks to build as a means of forming graphic competence which is part shows the block diagram. A thematic plan elective course "Challenges for construction", during which visiting students a deeper learning method of solving problems in construction, which positively affects the formation of graphic competence. The notion of "competence" and competent. " Indicated researchers who worked on the problems of graphic preparation of students in Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Бурчак С. О. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання технічних дисциплін [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак, І. О. Чорноплат // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 22. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2013_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.229 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бурчак С. 
Система підготовки майбутніх учителів математики до використання ІКТ у професійній діяльності [Електронний ресурс] / С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бурчак С. 
Реалізація неперервної освіти в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / С. Бурчак, М. Мигун // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бурчак Л. 
Динаміка сформованості компонентів дослідницької компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бурчак С. О. 
Вдосконалення вчителями математики умінь ров’язувати прикладні задачі з курсу "Елементарна математика" [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак, О. І. Храпай // Молодий вчений. - 2018. - № 1(2). - С. 774-777. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(2)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Храпай О. І. 
Розвиток у майбутніх вчителів математики умінь комплексного планування та конкретизації цілей уроку при розв’язуванні прикладних задач [Електронний ресурс] / О. І. Храпай, С. О. Бурчак // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 572-575. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_132
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бурчак С. О. 
Розвиток творчості здобувачів вищої освіти в процесі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 847.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Бурчак С. О. 
Характеристика моделі системи розвитку творчості майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак // Педагогічний альманах. - 2020. - Вип. 45. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2020_45_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 851.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бурчак С. О. 
Методичне забезпечення рівневого вивчення многогранників та їх об'ємів у старшій школі [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак, О. М. Шергін // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2015_41_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бурчак С. 
Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці [Електронний ресурс] / С. Бурчак // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2019_24_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бурчак Л. В. 
Креативні методи у процесі формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Л. В. Бурчак, С. О. Бурчак // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.868 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бурчак С. О. 
Розвиток творчості майбутніх учителів математики в зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / С. О. Бурчак // Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 61. - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2019_61_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бурчак Л. В. 
Самостійна робота як середовище розвитку творчості здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Бурчак, С. О. Бурчак // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 8. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2020_8_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.676 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського