Пошуковий запит: (<.>A=Бєлєнька Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_25
|
2. |
Бєлєнька Г. В. Сучасні підходи до питань формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_23 Окреслено сутність поняття «професійна компетентність вихователя дітей дошкільного віку» та методики її формування у студентів у період їх навчання в університеті. Наголошено на тому, що професійна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу характеризує його здатність виконувати професійні задачі діяльності на основі фахових знань і умінь, що інтегруються з розвитком особистісних професійно значущих якостей, серед яких провідними є любов до дітей, що поєднується з вимогливістю, емпатія та комунікативність. Определена сущность понятия «профессиональная компетентность воспитателя детей дошкольного возраста» и методики ее формирования у студентов в период их обучения в университете. Отмечено, что профессиональная компетентность воспитателя дошкольного учебного учреждений характеризуется его способностью выполнять профессиональные задачи деятельности на основе профессиональных знаний и умений, которые интегрируются с развитием личностных профессионально значимых качеств, среди которых ведущими являются любовь к детям, сочетающаяся с требовательностью, эмпатией и коммуникативностью.In the thesis the essence and structure of the concept «professional competence of a pre-school teacher» and the contents of the teacher’s professional competencies are defined.
|
3. |
Бєлєнька Г. В. Завдання та зміст педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 3. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_3_6
|
4. |
Бєлєнька Г. Взаємодія педагога і дітей при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / Г. Бєлєнька // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 4. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_4_5
|
5. |
Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_14
|
6. |
Бєлєнька Г. В. Чинники виховання відповідальності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_6
|
7. |
Бєлєнька Г. В. Місце музейної педагогіки в освітньому процесі сучасного дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 396-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_72
|
8. |
Бєлєнька Г. В. Казка як засіб екологічної освіти і виховання [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 14-18 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_5_5
|
9. |
Бєлєнька Г. В. Обдаровані дошкільники – "група ризику" у початковій школі [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_70
|
10. |
Бєлєнька Г. В. Організація підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності на засадах дослідження [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 315-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_38
|
11. |
Бєлєнька Г. Педагогічні погляди Михайла Драгоманова у дзеркалі сучасності [Електронний ресурс] / Г. Бєлєнька // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_17
|
12. |
Бєлєнька Г. В. Етнічний архетип матері та його вплив на виховні традиції українського народу [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Молодий вчений. - 2015. - № 4(3). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(3)__3
|
13. |
Бєлєнька Г. В. Формування фахової компетентності майбутніх педагогів під час навчання в університеті [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_6
|
14. |
Бєлєнька Г. В. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_4_5
|
15. |
Бєлєнька Г. В. Адаптація обдарованих дітей до умов навчання у початковій школі [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2015. - Вип. 11. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_54
|
16. |
Бєлєнька Г. В. Інтегровані курси в освітньому процесі вищої школи: переваги і ризики [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(1). - С. 17-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(1)__4
|
17. |
Бєлєнька Г. В. Підготовка фахівців для дошкільної галузі: стратегія змін [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 1-3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
18. |
Бєлєнька Г. В. Образна іграшка як засіб формування життєвих цінностей дитини [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_19
|
19. |
Бєлєнька Г. В. Формування емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей п’ятого року життя засобом художнього слова [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька, В. А. Гапченко // Молодий вчений. - 2018. - № 8.1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8
|
20. |
Бєлєнька Г. В. Засоби формування у студентів свідомого ставлення до навчання [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька, І. В. Кондратець // Молодий вчений. - 2018. - № 8.1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8
|
| |