Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (61)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Біда О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Павленко О. В. 
Захист поверхні препарування твердих тканин вітальних зубів при виготовленні незнімних конструкцій зубних протезів (експериментальне дослідження) [Електронний ресурс] / О. В. Павленко, Ю. І. Забуга, В. І. Струк, О. В. Біда // Современная стоматология. - 2013. - № 2. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2013_2_27
Викладено результати електронно-мікроскопічних досліджень вивчення ступеня обтурації дентинних канальців і характеру поверхні препарування після обробки різними за складом десенситайзерами на етапах ортопедичного лікування, визначено відмінності захисних шарів поверхні препарування дентину зубів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Біда О. 
Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко, Н. Орлова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Біда О. 
Зародження природознавчої освіти, постановка її викладання у ХІІІ – ХІХ ст. на українських землях [Електронний ресурс] / О. Біда // Історико-педагогічний альманах. - 2005. - Вип. 1. - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2005_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.327 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Біда О. В. 
Аналіз стану стоматологічного здоров'я та рівня зубного протезування населення в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Біда, В. І. Струк, Ю. І. Забуга // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 370-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(1)__60
Згідно з Програмою економічних реформ на 2010 - 2014 рр. "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" головною метою реформи медичної сфери є покращання здоров'я населення, забезпечення рівного та справедливого доступу усіх громадян до медичних послуг належної якості. Мета роботи - здійснення оцінки сучасного стану стоматологічного здоров'я та рівня зубного протезування населення в Україні. Використано методи групування та порівняння статистичних даних, формально-логічний, графічний метод аналізу. Інформаційною базою дослідження стали звіти Міністерства охорони здоров'я України. На основі аналізу звітів Міністерства охорони здоров'я України виявлено основні тенденції розвитку стану стоматологічного здоров'я населення України: зменшення кількості відвідувань стоматологів і зубних лікарів населенням України; зменшення кількості оглянутих у порядку планової санації; зменшення кількості виготовлених зубних протезів; зменшення кількості пролікованих зубів з приводу карієсу. Висновки: результати аналізу сучасного стану стоматологічної галузі в Україні та перспектив її розвитку свідчать про потребу підвищення ефективності функціонування стоматологічної служби як складової національної системи охорони здоров'я, впровадження державних заходів подальшого реформування законодавчої бази, створення сучасної системи охорони здоров'я для підвищення рівня та якості стоматологічних послуг та покращання стоматологічного здоров'я населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.584 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Забуга Ю. І. 
Клініко - лабораторне обгрунтування алгоритма діагностичних і лікувально - профілактичних заходів при виготовленні ортопедичних конструкцій для заміщення дефектів твердих тканин вітальних зубів [Електронний ресурс] / Ю. І. Забуга, О. В. Біда, В. І. Струк // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(2). - С. 449-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(2)__71
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Біда О. А. 
Підготовка майбутніх учителів до професійної орієнтації учнів [Електронний ресурс] / О. А. Біда // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__11
Викладено концепцію підготовки майбутніх вчителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі. Запропоновано модель змісту методики викладання природознавства на педагогічному факультеті вищих навчальних закладів. Розглянуто теоретичні засади оновленого змісту і структури курсу методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці та методичні засади його вивчення у вищих навчальних закладах на педагогічних факультетах. Висвітлено цілісну методичну систему навчання методики викладання природознавства та сільськогосподарської праці.Изложена концепция подготовки будущих учителей к осуществлению природоведческого образования в начальной школе. Предложена модель содержания методики преподавания природоведения на педагогическом факультете высших учебных заведений. Рассмотрены теоретические основы обновленного содержания и структуры курса методики преподавания природоведения и сельскохозяйственной работы и методические основы его изучения в высших учебных заведениях на педагогических факультетах. Освещена целостная методическая система изучения методики преподавания природоведения и сельскохозяйственной работы.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.612 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Біда О. А. 
Сучасний стан проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах заочного навчання [Електронний ресурс] / О. А. Біда // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_33
Зроблено екскурс в історіографію проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема виокремлено тематику досліджень проблеми заочного виховання як складової неперервної освіти. Визначено педагогічні умови подолання пасивності студентів-заочників, дидактичні основи модульно-рейтингової системи оцінювання досягнень студентів цієї категорії, методичної підготовки майбутнього вчителя математики. Підкреслено необхідність розгляду сутності основних педагогічних технологій, що повинні застосовуватись в системі професійної підготовки заочної форми навчання. Резюмовано актуальність застосування інформаційних технологій, спрямованих на моделювання професійної діяльності, використання проблемних ситуаційних завдань, міждисциплінарних ділових ігор, проектування професійної діяльності.Сделан экскурс в историографию проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов, в частности выделена тематика исследований проблемы заочного воспитания как составляющей непрерывного образования. Определены педагогические условия преодоления пассивности студентов-заочников, дидактические основы модульно-рейтинговой системы оценивания достижений студентов этой категории, методической подготовки будущего учителя математики. Отмечена необходимость рассмотрения сущности основных педагогических технологий, которые должны применяться в системе профессиональной подготовки заочной формы обучения. Констатирована актуальность применения информационных технологий, направленных на моделирование профессиональной деятельности, на использование проблемных ситуационных задач, междисциплинарных деловых игр, проектирование профессиональной деятельности.Made historical over view of the historiography of the problem of training future professionals, in particular singled out studies on topics of Correspondence education as part of lifelong learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.136 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Забуга Ю. І. 
Експериментальне обґрунтування застосування засобів захисту поверхні препарування твердих тканин вітальних зубів на етапах ортопедичної реабілітації пацієтів [Електронний ресурс] / Ю. І. Забуга, С. М. Германчук, О. В. Біда // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 1. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2013_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 801.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кочкіна Н. А. 
Клінічні особливості шинування у пацієнтів з генералізованим пародонтитом І – ІІ ступеня тяжкості, ускладненим зубощелепними деформаціями [Електронний ресурс] / Н. А. Кочкіна, О. В. Біда // Вісник проблем біології і медицини. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2015_2(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Біда О. 
О. А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_7
Розкрито основні напрями діяльності О. А. Захаренка у забезпеченні умов для самореалізації учнів Сахнівської школи, а саме: альтернативне формування духовних цінностей педагогічної системи, випереджувальні компоненти едукаційного процесу, інноваційність, органічність поєднання особливостей кожної особистості з навколишнім середовищем, спільність діяльності школи, сім'ї, громадськості, цілеспрямованість змісту кожного заходу як складової педагогічної системи; упровадження методів, що забезпечують активність, особистісну зорієнтованість кожного суб'єкта освітнього процесу; забезпеченість цілісного навчально-виховного процесу та кожної його складової відповідними засобами навчально-матеріальної бази. Зазначено, що в Сахнівській школі діяла цілісна система стимулів для учнів і вчителів, яка передбачала видачу стипендій дітям, які досягли значних успіхів, для вчителів - поїздки до театрів, виступи на сільському телебаченні. Зазначено, що діяльність Сахнівської школи побудовано на оригінальних авторських ідеях і технологіях і є новою освітньою практикою за умов сільської місцевості.Раскрыты основные направления деятельности А.А. Захаренко в обеспечении условий для самореализации учащихся Сахновской школы, а именно: альтернативное формирование духовных ценностей педагогической системы, опережающие компоненты эдукационного процесса, инновационность, органичность сочетания особенностей каждой личности с окружающей средой, согласованность деятельности школы, семьи, общественности, целеустремленность содержания каждого мероприятия как составной педагогической системы; внедрение методов, обеспечивающих активность, личностную ориентированность каждого субъекта образовательного процесса; обеспеченность целостного учебно-воспитательного процесса и каждой его составляющей соответствующими средствами учебно-материальной базы. Указано, что в Сахновской школе действовала целостная система стимулов для учеников и учителей, которая предусматривала выдачу стипендий детям, которые достигли значительных успехов, для учителей - поездки в театры, выступления на сельском телевидении. Подытожено, что деятельность Сахновской школы построена на оригинальных авторских идеях и технологиях и является новой образовательной практикой в условиях сельской местности.This article focuses on the main branches of O. A. Zakharenko's activity that provides pupils with appropriate conditions for self-realization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.688 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Біда О. 
Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_10_4
Розглянуто основні форми, напрями роботи структурних підрозділів, кафедр Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи та мистецтва ЧНУ ім. Б. Хмельницького в контексті забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання. Особливу увагу приділено діяльності музею-лабораторії педагогічної спадщини О. А. Захаренка, головною метою створення якого є теоретичні, методологічні й організаційні аспекти впровадження ідей його педагогічної системи в масову практику роботи всіх типів сучасної загальноосвітньої школи.Рассмотрены основные формы, направления работы структурных подразделений, кафедр Учебно-научного института педагогического образования, социальной работы и искусства ЧНУ им. Б. Хмельницкого в контексте обеспечения роста качества образовательных услуг, реализации задач модернизации эдукационного процесса, внедрения инновационных технологий обучения. Особое внимание уделено деятельности музея-лаборатории педагогического наследия А. А. Захаренко, главной целью создания которого являются теоретические, методологические и организационные аспекты внедрения идей его педагогической системы в массовую практику работы всех типов современной общеобразовательной школы.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.614 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Біда О. 
Проблеми розвитку здібностей дитини у дошкільному віці [Електронний ресурс] / О. Біда // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 106. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_106_3
Проаналізовано науковий доробок вітчизняних та іноземних учених стосовно проблем розвитку здібностей дитини. Розглянуто питання про співвідношення задатків та здібностей. Досліджено питання про виникнення творчості в дошкільному віці у працях вчених. Підкреслено значну роль батьків, вихователів, учителів у розвитку здібностей дитини. Виділено риси обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Виокремлено категорії здібних дітей. Акцентовано увагу на необхідності ранньої діагностики якостей обдарованої дитини.Проанализировано научное достояние отечественных и иностранных ученых касательно проблем развития способностей ребенка. Рассмотрен вопрос о соотношении задатков и способностей. Исследован вопрос о возникновении творчества в дошкольном возрасте в работах ученых. Подчеркнута значительная роль родителей, воспитателей, учителей в развитии способностей ребенка. Выделены черты одаренности детей младшего школьного возраста. Рассмотрены категории способных детей. Акцентировано внимание на необходимости ранней диагностики качеств одаренного ребенка.Analyzing the scientific heritage of local and foreign scientists on problems of development of the child. The question of the relationship between instincts and abilities. Was investigated light question of the origin of creativity in the preschool years in the work of scientists. Emphasized the significant role of parents, educators, teachers in the development of the child. Marked features of gifted children of primary school age. Consider the category of children. Accentuated the need for early diagnosis qualities gifted child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.3 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Біда О. 
Проблеми розвитку здібностей дитини в працях вітчизняних та зарубіжних учених [Електронний ресурс] / О. Біда // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__13
Проаналізовано науковий доробок вітчизняних та іноземних учених стосовно проблем розвитку здібностей дитини. Розглянуто питання про співвідношення задатків та здібностей. Досліджено питання про виникнення творчості в дошкільному віці у працях вчених. Підкреслено значну роль батьків, вихователів, учителів у розвитку здібностей дитини. Виділено риси обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Виокремлено категорії здібних дітей. Акцентовано увагу на необхідності ранньої діагностики якостей обдарованої дитини.Проанализировано научное достояние отечественных и иностранных ученых касательно проблем развития способностей ребенка. Рассмотрен вопрос о соотношении задатков и способностей. Исследован вопрос о возникновении творчества в дошкольном возрасте в работах ученых. Подчеркнута значительная роль родителей, воспитателей, учителей в развитии способностей ребенка. Выделены черты одаренности детей младшего школьного возраста. Рассмотрены категории способных детей. Акцентировано внимание на необходимости ранней диагностики качеств одаренного ребенка.Analyzing the scientific heritage of local and foreign scientists on problems of development of the child. The question of the relationship between instincts and abilities. Was investigated light question of the origin of creativity in the preschool years in the work of scientists. Emphasized the significant role of parents, educators, teachers in the development of the child. Marked features of gifted children of primary school age. Consider the category of children. Accentuated the need for early diagnosis qualities gifted child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.581 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Біда О. А. 
Удосконалення вищої педагогічної освіти в системі наукових досліджень лабораторії "Проблеми сільської початкової школи" [Електронний ресурс] / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко // Український селянин. - 2010. - Вип. 12. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsel_2010_12_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Біда В. І. 
Показники мікроциркуляції тканин пародонта у осіб з патологічним стиранням твердих тканин зубів різного ступеня тяжкості, ускладненим бруксизмом [Електронний ресурс] / В. І. Біда, В. І. Струк, О. В. Біда, Т. Г. Сидоренко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 471-477. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2015_24(1)__76
Патологічне стирання твердих тканин зубів різного ступеня тяжкості, ускладнене бруксизмом, супроводжується низкою морфофункціональних змін зубощелепної системи, разом з тим, питання характеру патологічних змін тканин пародонта у разі зазначених патологічних процесів залишаються недостатньо вивченими. Мета роботи - вивчити особливості показників мікроциркуляції тканин пародонту зубів за їх патологічного стирання, ускладненого бруксизмом. Обстежено 120 пацієнтів віком від 18-ти до 65-ти років з патологічним стиранням твердих тканин зубів різного ступеня та контрольну групу пацієнтів цього ж вікового періоду, з фізіологічними формами стирання у межах емалі, інтактними зубними рядами та фізіологічними формами прикусу із застосуванням клінічних методів дослідження та лазерної допплерівської флоуметрії (ЛДФ). Діагностику бруксизму здійснювали за кількістю бруксизмальних епізодів із застосуванням приладу BiteStrip (Німеччина). У разі збереження анатомічної форми зубів за початкових форм патологічного стирання, ускладненого бруксизмом встановлено збільшення рівня мікроциркуляції тканин пародонту опорних зубів, як реакцію на підвищене функціональне навантаження у порівнянні із контролем. З втратою анатомічної форми зубів (від 2/3 довжини коронки до рівня ясен) діагностовано достовірне зниження параметрів мікроциркуляції (ПМ) (наприклад, ПМ альвеолярних ясен у 3-й групі склав <$E16,0~symbol С~0,31> (пф.од.) проти <$E20~symbol С~0,16> (пф.од.) у осіб 4-й групи відповідно) що засвідчує про наявність дистрофічних процесів й зниження резервних можливостей мікросудин тканин пародонта, зумовлених відсутністю оптимального функціонального жувального навантаження внаслідок порушення анатомічної форми та втрати коронок зубів. Висновки: підвищене оклюзійне навантаження, спричинене бруксизмом та втрата анатомічної форми зубів внаслідок їх патологічного стирання суттєво впливає на показники мікроциркуляції тканин пародонта, погіршує загальний прогноз ортопедичного лікування та потребує подальшого вивчення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 956.808 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Дорошенко О. М. 
Дослідження функціонального стану жувальних м'язів у пацієнтів різних вікових груп із сагітальними аномаліями прикусу [Електронний ресурс] / О. М. Дорошенко, К. М. Лихота, М. В. Дорошенко, О. В. Біда // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24(2). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2015_24(2)__11
Однією із причин збільшення кількості аномалій прикусу у дітей і дорослих є еволюційний процес редукції зубо-щелепної системи та зміна її функцій. У процесі розвитку та росту щелепно-лицевого скелету велике значення має функція жувальних м'язів, електроміографічне дослідження яких є одним із провідних методів діагностики у стоматології. Результати, одержані під час цього дослідження, можуть бути об'єктивним критерієм адекватності проведеного ортодонтичного втручання. Мета роботи - визначення функціонального стану жувальних м'язів у 120-ти осіб різних вікових груп із сагітальними аномаліями прикусу до ортодонтичного лікування. Електроміографічне дослідження проводили за допомогою ком'ютерного нейроелектроміографа M-Test виробництва об'єднання ДХ системи (м. Харків). Проведені дослідження показали, що у осіб із сагітальними аномаліями прикусу відбувалися виражені функціональні зміни у діяльності жувальних м'язів, які полягали у порушенні чіткості записів, значному зниженні активності середньої амплітуди їх біопотенціалів, збільшенні періоду біоелектричної активності та зменшенні періоду спокою, підвищенні показників коефіцієнта К. Висновки: з метою визначення ефективності ортодонтичного лікування пацієнтів із сагітальними аномаліями прикусу доцільно проводити електроміографічні дослідження до лікування та в різні терміни після його завершення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.833 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Біда О. А. 
Організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / О. А. Біда, О. П. Савченко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 233-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Біда О. В. 
Ефективність ортопедичного лікування пацієнтів із включеними дефектами зубних рядів незнімними конструкціями зубних протезів з опорою на дентальні імплантати в умовах недостатньої щільності кісткової тканини [Електронний ресурс] / О. В. Біда // Современная стоматология. - 2016. - № 2. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_2_21
Стан стоматологічної імплантації характеризується високою ефективністю та значним спектром можливостей при заміщенні дефектів зубних рядів. Разом з тим питання профілактики ускладнень дентальної імплантації, пов'язані з утратою кісткової тканини навколо дентальних імплантатів, набувають вагоме значення, що обумовлює скорочення як строку їх служби, так і строку користування ортопедичними конструкціями з опорою на дентальні імплантати. Мета роботи - підвищення ефективності ортопедичного лікування пацієнтів із включеними дефектами зубних рядів незнімними конструкціями зубних протезів з опорою на дентальні імплантати. Методи роботи - обстежено за допомогою клінічних та спеціальних методів дослідження 49 пацієнтів віком від 30 до 44-х років з включеними дефектами зубних рядів на верхній щелепі. При формуванні рандомізованої вибірки у групу дослідження було включено пацієнтів з урахуванням певних критеріїв. Пацієнтам було встановлено 68 дентальних імплантатів. Після шести місяців періоду остеоінтеграції всіх пацієнтів було розділено на дві групи відповідно до вибору протоколу навантаження ортопедичними конструкціями. Динаміку резорбції кісткової тканини в ділянці шийки імплантату оцінювали за даними комп'ютерної томографії одразу після встановлення дентальних імплантатів, через 6 і 12 місяців після першого хірургічного етапу. Аналіз результатів проведених досліджень свідчить, що рівень кісткової тканини навколо остеоінтегрованих дентальних імплантатів відрізняється насамперед залежно від протоколу ортопедичного навантаження. Найбільші зміни стабільності дентальних імплантатів були відмічені в пацієнтів обох груп через рік. Так, у I групі, де пацієнтам були виготовлені повноцінні металокерамічні коронки, через 6 місяців після встановлення імплантатів була відмічена статистично достовірна втрата кісткової тканини (1,197 +- 0,033 мм). Максимальне значення сягало 1,6 мм, тоді як у II групі, де ортопедичне лікування проводилося шляхом поступового збільшення оклюзійного навантаження на дентальний імплантат, не констатували статистично достовірного (<$E р~<<~0,05>) збільшення досліджуваного показника (0,681 +- 0,028). Висновки: виходячи з результатів дослідження, можна зробити висновок, що поступове навантаження на дентальний імплантат в умовах недостатньої щільності кісткової тканини сприяє збереженню сталої кількості кістки навколо нього та пролонгації строку служби ортопедичної конструкції загалом. Поступове навантаження на дентальний імплантат в умовах недостатньої щільності кісткової тканини сприяє збереженню сталої кількості кістки навколо нього та пролонгації терміну служби ортопедичної конструкції загалом, що підтверджується суттєвою різницею показників утрати кісткової тканини в досліджуваній ділянці альвеолярного відростка в пацієнтів I та II груп - 1,197 +- 0,033 мм проти 0,681 +- 0,028 мм (<$E р ~<< ~0,05>) через 12 місяців після встановлення дентальних імплантатів і стабільністю показників у пацієнтів II групи в більш віддалені строки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.232 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Ясінська Н. 
Кабінет нової німецькомовної книги [Електронний ресурс] / Н. Ясінська, П. Тимняк, О. Біда // Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В. Стефаника . - 2010. - № 2. - С. 549-565. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lnnbyivs_2010_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Біда О. В. 
Оцінка характеру оклюзійних співвідношень в осіб із включеними дефектами зубних рядів, ускладненими зубощелепними деформаціями за допомогою Т-Scan ІІІ [Електронний ресурс] / О. В. Біда // Современная стоматология. - 2016. - № 5. - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_5_19
Вивчення впливу дефектів зубних рядів на характер зміни оклюзійних співвідношень посідає особливе місце у стоматології та вказує на необхідність своєчасного відновлення цілісності зубних рядів при реабілітації стоматологічних хворих. Мета роботи - вивчення функціональних показників оклюзії в пацієнтів з наявними включеними дефектами зубних рядів, ускладненими зубощелепними деформаціями, порівняно з нормою. Обстежено за допомогою клінічних і спеціальних методів дослідження 99 пацієнтів віком від 18 до 59-ти років з дефектами зубних рядів, у тому числі 1 контрольну групу пацієнтів цього ж вікового періоду, з інтактними зубними рядами. Проведено комп'ютеризований аналіз показників оклюзії в пацієнтів I та II клінічних груп за допомогою Т-Scan III. Результати проведеного дослідження засвідчили, що в пацієнтів із контрольної групи індекс асиметрії становив 4,1 - 0,92 і свідчив про раціональний розподіл оклюзійного тиску між правою й лівою сторонами зубного ряду. Проміжок часу від першого до стабільного множинного оклюзійного контакту становив 0,19 - 0,02 сек., а час дисклюзії - 0,29 - 0,02 сек. Площа оклюзійних контактів становила 37,6 - 0,55. В осіб з наявними дефектами зубних рядів діагностували достовірно відмінні результати при визначенні аналогічних показників, які засвідчили виражені порушення оклюзійних співвідношень. Висновки: виходячи з результатів дослідження, можна зробити висновок, що динаміка показників погіршувалась відповідно до давності утворення дефектів зубних рядів і ступеня розвитку зубощелепних деформацій, що вказує на необхідність своєчасного відновлення цілісності зубних рядів при реабілітації стоматологічних хворих.
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.029 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського