Пошуковий запит: (<.>A=Білецька І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білецька І. О. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у ХХ – на поч. ХХІ ст. [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_47
|
2. |
Кравцов М. К. Складання з'єднань із проміжними середовищами [Електронний ресурс] / М. К. Кравцов, Т. О. Оболенська, І. В. Білецька // Машинобудування. - 2012. - № 9. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2012_9_15 Розглянуто експериментальне визначення зміни температур деталей, що сполучаються, часу "схоплювання" й оцінку можливості вільного з'єднання деталей.
|
3. |
Білецька І. Полікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США [Електронний ресурс] / І. Білецька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(2). - С. 278-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(2)__42
|
4. |
Білецька І. М. Україна в системі міжнародних транспортних коридорів: проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / І. М. Білецька, І. В. Кузів // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 382-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_83
|
5. |
Білецька І. Інтерактивні технології іншомовної освіти у вищих навчальних закладах США [Електронний ресурс] / І. Білецька // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(1)__12
|
6. |
Білецька І. М. Маркетинг у туризмі [Електронний ресурс] / І. М. Білецька // Карпатський край. - 2012. - № 2. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kkr_2012_2_17
|
7. |
Білецька І. О. Історична ретроспектива розвитку іншомовної освіти у США [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_47
|
8. |
Іващук І. О. Світовий досвід та вітчизняна практика класифікації та стандартизації готельних послуг [Електронний ресурс] / І. О. Іващук, І. М. Білецька // Інноваційна економіка. - 2013. - № 1. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_1_43
|
9. |
Білецька І. Двомовна освіта та її функціонування у США [Електронний ресурс] / І. Білецька // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_21
|
10. |
Білецька І. О. Полікультурні тенденції сучасної вітчизняної іншомовної освіти [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_8
|
11. |
Білецька І. Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США [Електронний ресурс] / І. Білецька // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_8 Проаналізовано найбільш ефективні моделі білінгвальних програм, що застосовуються у практиці іншомовного навчання середніх навчальних закладів США. Описано особливості двосторонньої програми або програми підтримки та розвитку двомовних умінь школярів (Two-Way or Dual Language Immersion Program). Доведено ефективність розглянутої програми у формуванні двомовної особистості.Проанализированы наиболее эффективные модели билингвальных программ, которые используются в практике иноязычного обучения средних учебных заведений США. Описана специфика двусторонней программы или программы поддержки и развития двуязычных умений школьников (Two-Way or Dual Language Immersion Program). Доказана эффективность рассматриваемой программы. The most effective bilingual program models using in the foreign language learning practice of the US secondary educational establishments have been analyzed in a short way in the article. The peculiarities of Two-Way or Dual Language Immersion Program which, on the American specialists point of view, gives the best results in the formation of bilingual personality have been described more detailed.
|
12. |
Білецька І. О. Полікультурне виховання учнів у процесі навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_3
|
13. |
Білецька І. О. Загальна характеристика концепцій, теорій та науково-методичних підходів до вивчення іноземних мов у США [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_30 Проаналізовано найбільш поширені в американській педагогіці середньої освіти теорії, концепції, підходи до розуміння і здійснення процесу навчання іноземних мов у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Аналіз діахронічного аспекта розвитку сучасних підходів до вивчення іноземної мови показав, що розробка підходів до навчання мов є наслідком неспроможності попередніх задовольнити соціально-економічні, політичні, культурні потреби володіння іноземними мовами; незадоволення науковців та вчителів-практиків результатами навчання; прагнення покращити стан освітньої галузі.Проанализированы наиболее распространенные в американской педагогике среднего образования теории, концепции, подходы к пониманию и реализации процесса обучения иностранным языкам во второй половине ХХ – в начале ХХІ в. Анализ диахронического аспекта развития современных подходов к изучению иностранного языка свидетельствует, что разработка подходов к обучению языков является результатом невозможности предыдущих удовлетворить социально-экономические, политические, культурные потребности владения иностранными языками; неудовлетворенность ученых и учителей-практиков результатами обучения; стремление улучшить состояния образовательной сферы.The most popular in American secondary school pedagogy theories, concepts and approaches to understanding and realization of the foreign language teaching in the second part of the XX – at the beginning of the XXI centuries have been analyzed. As the most investigators believe, the approaches to cognitive process influence the approaches to the foreign language teaching in different historical periods. The analysis of diachronical developmental aspect of modern approaches to foreign language learningindicates, that the development of the approaches to the language teaching is the result of impossibility of the previous ones to meet socio-economic, political, cultural needs of foreign language knowledge, non-satisfying of scientist and teachers with educational results, the desire to improve educational branch.
|
14. |
Білецька І. О. Іншомовна освіта США: полікультурні засади [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_31
|
15. |
Білецька І. Еволюція полікультурної освіти в Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / І. Білецька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_12
|
16. |
Білецька І. Соціально-історичні передумови формування державної мовної політики в США [Електронний ресурс] / І. Білецька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_14
|
17. |
Білецька І. О. Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_15
|
18. |
Білецька І. М. Антикризове управління туристичним підприємством: інструменти та механізм реалізації [Електронний ресурс] / І. М. Білецька // Моделювання регіональної економіки. - 2012. - № 1. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2012_1_32
|
19. |
Білецька І. О. Американський досвід підготовки вчителів іноземних мов [Електронний ресурс] / І. О. Білецька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 20. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_20_8
|
20. |
Білецька І. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / І. Білецька // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_5
|
| |