Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Білоконь В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Клестова З. С. Підготування чутливих моделей для виділення збудників вірусних захворювань сільськогосподарських і холоднокровних тварин – один із шляхів якісних досліджень [Електронний ресурс] / З. С. Клестова, В. І. Білоконь, І. В. Савінова, О. М. Мельниченко, В. С. Ташута, Ю. Ю. Дремух // Ветеринарна біотехнологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbtb_2013_22_39
| 2. |
Родинський О. Г. Функціональні характеристики центральної та периферичної нервової системи за умов експериментальної компресійної невропатії [Електронний ресурс] / О. Г. Родинський, І. О. Гутнік, В. М. Білоконь, М. В. Чорнобук // Вісник проблем біології і медицини. - 2015. - Вип. 2(3). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2015_2(3)__9
| 3. |
Білоконь В. К. Фізична підготовленість футболістів різного віку на різних етапах планування учбово-тренувального процесу [Електронний ресурс] / В. К. Білоконь // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 10. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_10_6
| 4. |
Білоконь В. К. Розробка тренувальних занять з метою конролю швидкості і витривалості в футболі [Електронний ресурс] / В. К. Білоконь // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 10. - С. 20-23.. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_10_7
| 5. |
Коваль М. В. Адміністративно-правове регулювання поняття "митні формальності" [Електронний ресурс] / М. В. Коваль, В. А. Білоконь // Міжнародний юридичний вісник: актуальні проблеми сучасності (теорія та практика). - 2018. - Вип. 1-2. - С. 74-80 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/muvnudp_2018_1-2_17
| 6. |
Білоконь В. П. Особливості психологічної характеристики футболу як засобу професійно-прикладної психофізичної підготовки [Електронний ресурс] / В. П. Білоконь // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_1_3
| 7. |
Мозгова Г. В. Сутність і моделі електронного бізнесу та електронної комерції [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова, В. І. Ляшевська, В. О. Білоконь // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_19 Досліджено підходи до визначення поняття "бізнес" та "електронний бізнес". При дослідженні різних підходів до визначення електронного бізнесу та електронної комерції були обрані лише ті, в яких електронна комерція розглядається як один із напрямів електронного бізнесу. Електронний бізнес належить до всіх форм використання цифрових інформаційно-комунікаційних технологій, призначених для підтримки або підвищення ефективності процесів продажу як на етапі підготовки, так і на етапах переговорів та реалізації. Розглянуто трактування сучасними дослідниками категорії "електронна комерція", визначено сфери електронної комерції. Визначено, що термін "електронна комерція" передбачає, що компанії та приватні особи можуть купувати та продавати товари та послуги через інтернет. Вона може здійснюватися за допомогою компіютерів, планшетів, смартфонів та інших інтелектуальних пристроїв. Проаналізовано моделі електронного бізнесу, розглянуто класифікацію електронного бізнесу, а саме: посередницьку модель, рекламну модель, модель інфо-посередника, модель продавця, модель виробника, партнерську модель, модель спільноти, модель підписки, практичну модель. Визначено переваги та недоліки електронного бізнесу, що дозволить не втратити можливості, які надаються, та розробити заходи щодо максимального нівелювання слабких сторін. Так, переваги електронного бізнесу повіязані з виконанням його основної мети - створення електронної цінності, тобто генерації електронної доданої вартості. Визначено основні етапи створення цінності електронного інформаційного продукту.
|
|
|