Пошуковий запит: (<.>A=Білоусова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білоусова Н. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_17
|
2. |
Білоусова Н. В. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_3
|
3. |
Білоусова Н. М. Консультування батьків та вчителів з питання оптимізації розвитку почуття власної гідності у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Н. М. Білоусова // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_10_4
|
4. |
Донченко М. І. Комбінований захист маловуглецевої сталі у воді з надлишком діоксиду вуглецю [Електронний ресурс] / М. І. Донченко, Ю. С. Герасименко, Н. А. Білоусова, О. Г. Срібна, Р. М. Редько, Г. С. Васильєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2013. - № 13. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2013_13_18
|
5. |
Білоусова Н. М. Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / Н. М. Білоусова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 114. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2013_114_3
|
6. |
Герасименко Ю. С. Розвиток електрохімічних методів вимірювання швидкості корозії металів наукової школи професора Л.І. Антропова [Електронний ресурс] / Ю. С. Герасименко, Н. А. Білоусова, Г. С. Васильєв, С. М. Васильєва, А. В. Клименко, Ю. П. Вишневська // Наукові вісті Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 6. - С. 89-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NVKPI_2013_6_15 Розглянуто розвиток наукових основ електрохімічних методів визначення швидкості корозії металів, робота над якими започаткована під керівництвом видатного електрохіміка Л. І. Антропова та продовжується послідовниками його школи. Опрацьовано аспекти точності визначення швидкості корозії методом поляризаційного опору (Rp). Показано, що використання двохелектродної схеми істотно знижує похибку вимірювань Rp. Уточнені співвідношення для коефіцієнта пропорційності між Rp і швидкістю корозії з урахуванням структури подвійного електрохімічного шару та впливу специфічної адсорбції іонів, які перевірено експериментально. Виведено аналітичну залежність для визначення швидкості корозії за наявності великих поляризаційних ємностей. Розглянуто метод нелінійної подвійної поляризації для визначення кінетичних параметрів корозії за аналітичною формулою в системі з дифузійним або пасиваційним контролем, який не потребує застосування емпіричних коефіцієнтів. Описано новий неруйнівний метод на основі поляризаційного опору з використанням неполяризованих електродів. Показано приклади практичного застосування цього методу в дослідженнях корозійної стійкості зварного з'єднання. За дослідженнями характеру зміни поляризаційного опору в часі в сульфатній кислоті за наявності амінокислот і похідних гуанідину виведено кількісні співвідношення, які визначають зростання фазових плівок на поверхні металів залежно від часу експозиції та концентрації інгібітору.
|
7. |
Білоусова Н. В. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 2. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_2_10
|
8. |
Білоусова Н. М. Психологічний супровід дітей дошкільного віку в умовах суспільної нестабільності [Електронний ресурс] / Н. М. Білоусова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_10
|
9. |
Білоусова Н. Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку [Електронний ресурс] / Н. Білоусова // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_12 Обгрунтовано значення педагогічних умов організації процесу самовдосконалення особистості учня в контексті переосмислення підходів до формування особистості та її розвитку. Виокремлено й охарактеризовано педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку: належне науково-теоретичне та методичне забезпечення; врахування принципів особистісно орієнтованого підходу, застосування якого виявляється у допомозі дитині в пізнанні самої себе, в залученні вихованців до активності, у мотивації постійного самовдосконалення та формуванні духовних цінностей, сприянні самореалізації, самовдосконаленню особистості; створення емоційно-творчого морально-психологічного клімату у класі, враховуючи обов'язково позитивні якості учнів; створення для учнів ситуацій успіху; які зумовлюють спрямованість особистості на "самоцінний вияв активності", використання прийомів створення таких ситуацій: пропонування альтернатив для самостійного вибору, спільні роздуми, спонукання до самоаналізу, звернення до досвіду, порада, натяк, підказка, підбадьорювання, позитивні словесні оцінки, вислови. Акцентовано увагу на такі умови формування потреби у самовдосконаленні як підвищення педагогічної культури батьків, для чого розроблено цикл занять з батьками в межах батьківського університету, де крім теоретичних лекцій проведено тренінги зі складання режимів дня для дітей, планів самовдосконалення. Окреслено види робіт з батьками, як теоретичного, так і практичного спрямування.Обосновано значение педагогических условий в организации процесса самосовершенствования личности ученика в контексте переосмысления подходов к формированию личности и ее развитию. Выделены и охарактеризованы педагогические условия формирования потребности в самосовершенствовании в учащихся младшего подросткового возраста: надлежащее научно-теоретическое и методическое обеспечение; учет принципов личностно-ориентированного подхода, применение которого оказывает помощь ребенку в познании самого себя, самосовершенствованию личности; создание эмоционально-творческого морально-психологического климата в классе, учитывая положительные качества учащихся; создание для них ситуаций успеха, которые обусловливают направленность личности на "самоценное проявление активности". Освещены приемы создания ситуаций успеха, а именно: предложение альтернатив для самостоятельного выбора, совместные размышления, побуждение к самоанализу, обращение к опыту, совет, намек, подсказка, ободрение, положительные словесные оценки, высказывания, различные символы, привлечение учащихся к интересной деятельности, параллельному действию. Акцентировано внимание на таком условии формирования потребности в самосовершенствовании как повышение педагогической культуры родителей, для чего разработан цикл занятий с родителями в рамках родительского университета, где кроме теоретических лекций проведены тренинги по составлению режимов дня для детей, планов самосовершенствования. Очерчены виды работ с родителями, как теоретического, так и практического направления.The author represents the pedagogical conditions of effective formation of the need for self-perfection in junior teenagers comprise proper scientific theoretical and methodological ensuring of the process, creating favorable microclimate in the classgroup, organizing of the educational process on the basis of personality oriented approach, rising of methodological and scientific level of form masters and the pedagogical culture of parents.
|
10. |
Білоусова Н. М. Феномен "переживання": теоретичні та прикладні аспекти проблеми [Електронний ресурс] / Н. М. Білоусова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 126. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_126_5
|
11. |
Дубровська Л. Формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / Л. Дубровська, В. Дубровський, Т. Гордієнко, Н. Білоусова // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 17. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_17_15
|
12. |
Білоусова Н. А. Професійна підготовка медичних маркетологів: європейський контекст [Електронний ресурс] / Н. А. Білоусова // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_22
|
13. |
Білоусова Н. В. Компетентнісний аспект педагогічних умінь [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова, Т. В. Гордієнко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 6. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_6_4
|
14. |
Білоусова Н. Вимоги до медичних представників та особливості їх підготовки в сучасній Німеччині [Електронний ресурс] / Н. Білоусова // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2017. - № 14. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2017_14_21
|
15. |
Білоусова Н. В. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_4_26
|
16. |
Білоусова Н. М. Активізація пізнавальної активності студентів ВНЗ на основі коучінг-технології [Електронний ресурс] / Н. М. Білоусова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 128. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_128_5
|
17. |
Тестова І. Ю. Проблема готовності дитини до школи [Електронний ресурс] / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 47–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_2_9
|
18. |
Долгорук О. П. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі [Електронний ресурс] / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 83–85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_2_16
|
19. |
Білоусова Н. В. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків [Електронний ресурс] / Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_3_23
|
20. |
Білоусова Н. А. Організація професійного навчання медичних представників у зарубіжних фармацевтичних компаніях та їх представництвах в Україні [Електронний ресурс] / Н. А. Білоусова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(2). - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(2)__36
|
| |