Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Варіна Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Варіна Г. Б. 
Особливості дослідження моделі професійної стійкості майбутнього практичного психолога як компонента його професіоналізму [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(1). - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Варіна Г. Б. 
Професійна стійкість майбутнього практичного психолога: шляхи та методи формування [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 24. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_24_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Варіна Г. Б. 
Генезис дослідження емоційно-вольового компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_5
На основі теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження (студенти Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького (Україна) та Володимирського державного університету ім. О. Г. та М. Г. Столєтових (Росія) виявлено рівні сформованості когнітивного, емоційно-вольового, мотиваційного та поведінкового компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Виокремлено базові поняття психотерапевтичних корекційних технік: поняття завершеності, самоефективності, автентичності, на основі яких було сформульовано концепцію тренінгу оптимізації процесу формування професійної стійкості, а саме: людина, яка вірить у свою успішність, прагне більш чітко сформулювати своє життєве призначення і своє ставлення до життя. Виявлено конструктивні зміни на рівнях мотивації, самооцінки, спрямованості особистості, готовності до саморозвитку майбутнього фахівця, а саме: домінуючим мотивом навчання у ВНЗ для більшості опитаних після корекційної роботи стає прагнення оволодіти професією та сформувати професійно важливі якості. Схематично зображено алгоритм розвитку нервово-психічної стійкості майбутніх практичних психологів та визначено рівні вольової саморегуляції у респондентів. На основі компаративного аналізу статистичних даних виявлено збільшення кількості респондентів з високою нервово-психічною стійкістю, з низькою ймовірністю нервово-психічних зривів, відповідною самооцінкою і високим рівнем поведінкової регуляції. За результатами математичної обробки даних встановлено наявність змін у спрямованості особистості, які обумовлено саме корекційною програмою, а не під впливом зовнішніх артефактів. Зазначено, що проведений кількісний аналіз результатів впровадження психокорекційної програми в рамках курсу "Практикум з групової психокорекці" сприяв трансформації в змістовому наповненні компонентів професійної стійкості у позитивному сенсі.На основе теоретического анализа и результатов эмпирического исследования (студенты Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б. Хмельницкого (Украина) и Владимирского государственного университета им. О. Г. и Н. Г. Столетовых (Россия) выявлены уровни сформированности когнитивного, эмоционально-волевого, мотивационного и поведенческого компонентов профессиональной устойчивости будущего психолога. Выделены базовые понятия психотерапевтических коррекционных техник: понятие завершенности, самоэффективности, подлинности, на основе которых была сформулирована концепция тренинга оптимизации процесса формирования профессиональной устойчивости, а именно: человек, который верит в свою успешность, стремится более четко сформулировать свое жизненное предназначение и свое отношение к жизни. Выявлены конструктивные изменения на уровнях мотивации, самооценки, направленности личности, готовности к саморазвитию будущего специалиста, а именно: доминирующим мотивом обучения в ВУЗ для большинства опрошенных после коррекционной работы становится стремление овладеть профессией и сформировать профессионально важные качества. Схематически изображен алгоритм развития нервно-психической устойчивости будущих практических психологов и определены уровни волевой саморегуляции респондентов. С учетом результатов компаративного анализа выявлено увеличение количества респондентов с высокой нервно-психической устойчивостью, с низкой вероятностью нервно-психических срывов, соответствующей самооценкой и высоким уровнем поведенческой регуляции. По результатам математической обработки данных установлено наличие изменений в направленности личности, обусловленной применением коррекционной программы, а не под влиянием внешних артефактов. Отмечено, что проведенный количественный анализ результатов внедрения психокоррекционной программы в рамках курса "Практикум по групповой психокоррекции" способствовал в положительном смысле трансформации в содержательном наполнении компонентов профессиональной устойчивости.The article envisages and studies the main components of professional stability in the context of professional development of future practical psychologist. The main tool of a psychologist’ influence, with the exception of learned knowledge and skills, is a personality. The analysis of the scientific literature revealed that the quality of psychological and professional stability characterized a mature person has a high level of intellectual and ethical culture, highly professional skills, ability to regulate their own mental states in different conditions. Within the theoretical and methodological analysis of the problem of professional stability of a psychologist there have been identified the following main components: cognitive, motivational, behavioural, emotional and volitional.
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.8 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мартинюк А. Г. 
Емпіричне дослідження процесу особистісного становлення майбутнього практичного психолога засобами гештальт-терапії [Електронний ресурс] / А. Г. Мартинюк, Г. Б. Варіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_17
Зроблено теоретико-методологічний аналіз проблеми особистісного становлення майбутнього психолога. Визначено рівні мотивації навчання, мотиви вибору професії. Проведено діагностику спрямованості особистості практичного психолога, в результаті якої встановлено прагматичний, егоцентричний, гуманістичний та екзистенціальний типи особистості майбутнього фахівця. На основі результатів діагностичного етапу наведено кількісні показники оцінки заниженого, адекватного та завищеного рівнів самооцінки. Констатовано, що більшість респондентів не володіють навичками саморозвитку, мають занижену самооцінку, що детерміновано можливістю ефективної професійної самореалізації в реаліях українського суспільства.Сделан теоретико-методологический анализ проблемы личностного становления будущего психолога. Определены уровни мотивации учения, мотивы выбора профессии. Проведена диагностика направленности личности практического психолога, в результате которой установлены прагматичный, эгоцентричный, гуманистический и экзистенциальный типы личности будущего специалиста. На основании результатов диагностического этапа представлены количественные показатели оценки заниженного, адекватного и завышенного уровней самооценки. Констатировано, что большинство респондентов не обладают навыками саморазвития, имеют заниженную самооценку, что детерминировано невозможностью эффективной профессиональной самореализации в реалиях украинского общества.In the field of practical psychologists’ psychological education there is a continuous scarch and testing of various new approaches, models and concepts of work with students aimed at their personal growth, forming the skills of effective realization of personal potential and saving psychological well-being. At higher educational institutions the bases of personally and professionally significant traits of a specialist are formed, which will provide personality’s professional becoming in the process of psychological and pedagogical activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.348 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Артеменко А. І. 
Особливості дослідження стресостійкості майбутнього практичного психолога в період навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. І. Артеменко, Г.Б. Варіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Райко Г. Ф. 
Психологічні детермінанти впливу сімейних конфліктів на формування особистості підлітка [Електронний ресурс] / Г. Ф. Райко, Г. Б. Варіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121(2). - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Каткова Т. А. 
Залежність професійної активності особистості від її індивідуально-психологічних якостей [Електронний ресурс] / Т. А. Каткова, Г. Б. Варіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_1(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Варіна Г. Б. 
Пропріум професійної стійкості майбутнього практичного психолога [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Наука і освіта. - 2015. - № 7. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_7_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Варіна Г. Б. 
Комунікативна компетентність як інтегративна складова професійної стійкості майбутнього психолога [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 3. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 661.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Варіна Г. Б. 
Концептуальні аспекти дослідження компонентів професійної стійкості як чинника ефективної розумової працездатності майбутнього практичного психолога [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна, С. В. Шевченко, І. Г. Денисов // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 3. - С. 253-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 672.222 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Каткова Т. А. 
Розвиток комунікативних умінь студентів психологічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. А. Каткова, Г. Б. Варіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_5(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.83 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Царькова О. 
Генезис трансформації почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я [Електронний ресурс] / О. Царькова, Г. Варіна // Наука і освіта. - 2018. - № 9-10. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_9-10_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Каткова Т. А. 
Агресивні прояви підлітків як чинник виникнення конфліктних ситуацій у родині [Електронний ресурс] / Т. А. Каткова, С. В. Мельнікова, Г. Б. Варіна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2018. - Вип. 7. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2018_7_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.037 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Варіна Г. 
Психологічні особливості розвитку саногенного потенціалу як чинника професійної стійкості особистості майбутнього психолога [Електронний ресурс] / Г. Варіна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2018_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Царькова О. 
Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених як один із важливих напрямів профілактики рецидивної злочинності [Електронний ресурс] / О. Царькова, Г. Варіна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2018_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Варіна Г. Б. 
Особливості формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога як компонента його позитивної Я-концепції у просторі сучасного культурно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 22(1). - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_22(1)__14
Розглянуто основні положення щодо формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога як компонента його позитивної Я-концепції у просторі сучасного культурно-освітнього простору. Становлення професійної стійкості в освітньому середовищі та практичній діяльності є складним системним процесом, що характеризується взаємодією процесів особистісного розвитку, професіоналізації, соціалізації, міжособистісної професійної комунікації та професійної взаємодії. Гармонізація процесу формування професійної стійкості за умов існуючої культурно-освітньої парадигми буде більш успішною за умови введення у навчально-виховний процес корекційної моделі тренігу на основі гештальт-терапії з використанням її можливостей в активізації процесів самопізнання та саморозвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.348 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Варіна Г. Б. 
Особливості дослідження когнітивного компонента рофесійної стійкості майбутнього практичного психолога процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна, Н. В. Гузь // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_2(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Варіна Г. Б. 
Особливості впливу академічної групи на процес формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога в контексті сучасного освітнього простору [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна, О. А. Харитонова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2016. - Т. 21, Вип. 4. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2016_21_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Остополець І. 
Особливості застосування "learningapps" в роботі зі студентами педагогічного університету [Електронний ресурс] / І. Остополець, Г. Варіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 15. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_15_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 797.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Раджабова С. Ш. 
Особливості психоемоційного здоров'я студентів під час воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / С. Ш. Раджабова, Г. Б. Варіна, Г. О. Дацун // Науковий вісник Сіверщини. Серія : Освіта. Соціальні та поведінкові науки. - 2022. - № 2. - С. 219–229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shsesbs_2022_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського