Пошуковий запит: (<.>A=Василюк А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Василюк А. Механізм стабільної діяльності машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / А. Василюк // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 1. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_1_9
|
2. |
Василюк А. Альтернативні типології освітніх реформ [Електронний ресурс] / А. Василюк // Порівняльно-педагогічні студії. - 2010. - № 3-4. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2010_3-4_22
|
3. |
Овсяк В. К. Елементи мови предметних унітермів [Електронний ресурс] / В. К. Овсяк, О. В. Овсяк, А. С. Василюк // Квалілогія книги. - 2009. - № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2009_2_3
|
4. |
Василюк А. В. Математичне моделювання роботи біореакторів з волокнистим завантаженням у системах водопостачання [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Меліорація і водне господарство. - 2009. - Вип. 97. - С. 179-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mivg_2009_97_23
|
5. |
Хоружий П. Д. Методика техніко-економічних розрахунків децентралізованих групових сільськогосподарських водопроводів [Електронний ресурс] / П. Д. Хоружий, О. В. Петроченко, А. В. Василюк // Меліорація і водне господарство. - 2013. - Вип. 100(1). - С. 132-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mivg_2013_100(1)__16
|
6. |
Василюк А. В. Концептуальні підходи до підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_17
|
7. |
Василюк А. В. Загальноєвропейські тенденції розвитку освіти [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_38
|
8. |
Василюк А. В. Поширення польського досвіду у практику реформування вітчизняного шкільництва [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_22 Висвітлено досвід реформування шкільної освіти в Польщі. На основі його аналізу розроблено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти, в якій відображено загальні постулати проведення реформ, стратегії та алгоритм її запровадження. Описано адаптаційну й критично-креативну (трансформаційну) парадигми освіти Польщі, визначено їх характерні ознаки. Виявлено перспективи реалізації позитивних ідей досвіду реформування шкільної освіти Польщі за умов України. Акцентовано увагу на етапах підготовки, запровадження реформ та моніторингу, що передбачає їх оцінювання.Отражен опыт реформирования школьного образования в Польше. На основе его анализа разработана интегративная (диагностико-прогностическая) модель реформирования образования, в которой отражены общие постулаты проведения реформ, стратегии и алгоритм ее внедрения. Описаны адаптационная и критически-креативная (трансформационная) парадигмы образования Польши, определены их характерные признаки. Выявлены перспективы реализации позитивных идей опыта реформирования школьного образования Польши в условиях Украины. Акцентировано внимание на этапах подготовки, проведения реформ и мониторинга, предусматривающего их оценивание.The experience of reformation of school education in Poland has been presented in this article. Based on its analysis there has been developed an integrative (diagnostic and prognostic) model of educational reformation, in which the general postulates of the reforms realization, strategies and algorithms of its introduction are reflected. There have been described the adaptive, critical and creative (transformational) paradigms of education in Poland, and defined their characteristic features.
|
9. |
Василюк А. Особливості реформування освіти в умовах викликів ХХІ ст. [Електронний ресурс] / А. Василюк // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_6
|
10. |
Василюк А. Педагогічна практика в системі професійно-педагогічної підготовки вчителів у Польщі [Електронний ресурс] / А. Василюк // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__7
|
11. |
Василюк А. В. Стратегії та прогнози розвитку освіти у Польщі [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(1). - С. 350-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(1)__84
|
12. |
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ [Електронний ресурс] / А. Василюк // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_2_7 Розглянуто наукові підходи до аналізу реформ через методологічний, теоретичний та технологічний концепти, а також комплексу світоглядних орієнтирів. Визначено доцільність існування різних типів освітніх реформ: залежно від масштабу змін – загальних та часткових; з урахуванням обсягу і характеру змін – мікро- та макрополітичних, мікро- та макротехнічних; залежно від сутності, обсягу й якості освітніх змін – корекційних, модернізаційних, структурних, системних; залежно від тривалості та масштабності реформаторських перетворень – еволюційних, революційних, поверхневих, глибоких; за характером процесів освітніх змін – адаптаційних, радикальних, часткових, холістичних. Наведено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування цілісної системи середньої та вищої освіти. Виокремлено вимоги до реформування освіти: інтегральний характер реформи, позитивне ставлення суспільства до реформи освіти, випереджальний характер фінансових, кадрових та інфраструктурних реформ, соціолого-психологічний та економічний аналіз підготовки та проведення реформи, цілісний та варіативний характер концепції освіти. Подано класифікацію тенденцій освітніх реформ за певними критеріями.Рассмотрены научные подходы к анализу реформ с использованием методологического, теоретического и технологического концептов, а также комплекса мировоззренческих ориентиров. Определена целесообразность существования различных типов образовательных реформ, в частности: в зависимости от масштаба изменений – общие и частные, с учетом объема и характера изменений – микро- и макрополитические, микро- и макротехнические; в зависимости от сущности, объема и качества образовательных изменений – коррекционные, модернизационные, структурные, системные; в зависимости от продолжительности и масштабности реформаторских преобразований – эволюционные, революционные, поверхностные, глубокие; по характеру процессов образовательных изменений – адаптационные, радикальные, частичные, холистические. Приведена интегративная (диагностико-прогностическая) модель реформирования целостной системы среднего и высшего образования. Выделены следующие требования к реформированию образования: интегральность реформы, позитивное отношение общества к реформе образования, опережающий характер финансовых, кадровых и инфраструктурных реформ, социолого-психологический и экономический анализ подготовки и проведения реформы, целостный и вариативный характер концепции образования. Представлена классификация тенденций образовательных реформ по определенным критериям.Scientific approaches to the analysis of reforms are considered through methodological, theoretical and technological concepts, and also a complex of defining reference points. It is presented model of reforming of educational.
|
13. |
Василюк А. Про роль ключових компетентностей у сучасній освіті [Електронний ресурс] / А. Василюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 31. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_31_15
|
14. |
Василюк А. В. Аналіз сучасного стану водних ресурсів України і шляхів їх раціонального використання в галузях економіки [Електронний ресурс] / А. В. Василюк // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. - 2014. - Вип. 55. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodaba_2014_55_7
|
15. |
Хоружий В. П. Особливості системи водовідведення та очищення стічних вод в рекреаційних зонах [Електронний ресурс] / В. П. Хоружий, Р. О. Ніколова, І. П. Недашковський, А. В. Василюк // Проблеми водопостачання, водовідведення та гідравліки. - 2016. - Вип. 27. - С. 391-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVVG_2016_27_51
|
16. |
Хоружий П. Д. Техніко-економічне обґрунтування доцільності застосування децентралізованих схем водопостачання на групових сільськогосподарських водопроводах [Електронний ресурс] / П. Д. Хоружий, О. В. Петроченко, А. В. Василюк // Проблеми водопостачання, водовідведення та гідравліки. - 2013. - Вип. 21. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVVG_2013_21_6
|
17. |
Хоружий В. П. Аналіз стану поверхневих водних джерел в басейні річок Дніпро і Дністер та шляхи вирішення проблеми забезпечення населення доброякісною водою [Електронний ресурс] / В. П. Хоружий, А. В. Василюк, І. П. Недашковський // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. - 2018. - Вип. 70. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodaba_2018_70_23
|
18. |
Недашковський І. П. Вдосконалення технології очищення стічних вод на біофільтрах [Електронний ресурс] / І. П. Недашковський, А. В. Василюк // Проблеми водопостачання, водовідведення та гідравліки. - 2017. - Вип. 28. - С. 236-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVVG_2017_28_36
|
19. |
Василюк С. М. Синдром діабетичної стопи. діабетична периферійна невропатія [Електронний ресурс] / С. М. Василюк, А. Г. Шевчук, В. М. Федорченко, В. С. Осадець, С. А. Кримець, А. С. Василюк // Art of medicine. - 2019. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2019_1_6
|
20. |
Василюк С. М. Хірургічна тактика у пацієнтів з поліпами жовчного міхура [Електронний ресурс] / С. М. Василюк, В. М. Федорченко, В. С. Осадець, І. Р. Лабяк, А. С. Василюк // Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука . - 2019. - № 4. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpkhir_2019_4_21
|
| |