Пошуковий запит: (<.>A=Вергунов С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Вергунов С. В. Дизайн Украины: аспекты становления и развития [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 2. - С. 18-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_2_4
|
2. |
Вергунов С. В. Современные тенденции и перспективы развития CADCAMCAE-систем. Часть 1. Тенденции [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов, Н.С. Вергунова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 2. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_2_4
|
3. |
Вергунов С. В. Современные тенденции и перспективы развития cad/cam/cae-систем. Часть 2. Перспективы [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов, Н. С. Вергунова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 3. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_3_5
|
4. |
Вергунов С. В. Скульптура, как объект промышленного дизайна [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 7. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_7_3
|
5. |
Вергунов С. В. Новые понятия в дизайне. Часть 1. Информационный дизайн [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 5. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_5_5
|
6. |
Вергунов С. В. Новые понятия в дизайне. Часть 2. Мультисенсорный дизайн [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 6. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_6_5
|
7. |
Вергунов С. В. Новые понятия в дизайне. Часть 3. Экологический дизайн [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 7. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_7_4
|
8. |
Вергунов С. Естетичні цінності 3D-моделювання [Електронний ресурс] / С. Вергунов // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 304-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2009_2_66
|
9. |
Палаев М. А. Классификация средств защиты велосипедиста с точки зрения промышленного дизайна [Електронний ресурс] / М. А. Палаев, С. В. Вергунов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . - 2015. - № 2. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2015_2_10
|
10. |
Вергунова Н. С. Предметный дизайн. Правомочность термина [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Art and Design. - 2018. - № 4. - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artges_2018_4_5
|
11. |
Вергунова Н. С. До питання про виникнення промислового дизайну на пострадянському просторі (20-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2019. - № 1. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2019_1_33
|
12. |
Вергунова Н. С. Скульптура як продукт промислового дизайну. Досвід застосування в проектній практиці [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 39. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2018_39_27
|
13. |
Вергунова Н. С. Предметний дизайн. Тотожні терміни та їхні семантичні значення [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 40. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2019_40_27
|
14. |
Вергунова Н. С. Концепція цифрового морфогенезу в дизайні. Емергентність та самоорганізація [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 3. - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_3_47
|
15. |
Вергунова Н. С. Неопластицизм та його вплив на проєктно-художню культуру кінця XX – початку XXI століття: Піт Мондріан і Тео Ван Дусбург [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов, О. М. Левадний // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2021. - Вип. 44. - С. 185-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2021_44_26
|
16. |
Вергунова Н. С. Міждисциплінарність неопластицизму на прикладі проєктної діяльності Томаса Герріта Рітвельда [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2021. - Вип. 45. - С. 224-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2021_45_30
|
17. |
Вергунов С. В. 3D-модель и 3D-моделирование в промышленном дизайне [Електронний ресурс] / С. В. Вергунов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_15 Выявлена и определена сущность и роль 3D-модели и процесса 3D-моделирования в промышленном дизайне. Рассмотрен наиболее оптимальный и разумный путь проектирования объекта. Проанализированы два существенных аспекта, которые сопутствуют этому процессу (смысловая последовательность действий при построении проектируемого объекта и характер окончательного файла в контексте понимания дальнейших действий с ним). Выделена основная отличительная черта 3D-модели - ядро - библиотека основных математических функций CAD-системы, которая определяет и хранит алгоритмы 3D-построений, ожидая команды пользователя. Сделан вывод, что сжатое определение 3D-модели может иметь вид: проектная (дизайнерская) модель - это электронный носитель информации об объемно-пространственной структуре проектируемого объекта, его текстуре и цвето-фактурном решении.Виявлено та визначено сутність і роль 3D-моделі та процесу 3D-моделювання в промисловому дизайні. Розглянуто найбільш оптимальний і розумний шлях проектування об'єкту. Проаналізовано два суттєвих аспекти, які супутні цьому процесу (смислова послідовність дій під час побудови об'єкту, що проектується, і характер остаточного файлу в контексті розуміння подальших дій з ним). Виділено основну визначальну рису 3D-моделі - ядро - бібліотека основних математичних функцій CAD-системи, яка визначає і зберігає алгоритми 3D-побудови, очікуючи команди користувача. Зроблено висновок, що стисле визначення 3D-моделі може мати вигляд: проектна (дизайнерська) модель - це електронний носій інформації про об'ємно-просторову структуру об'єкта, що проектується, його текстуру й кольоро-фактурне рішення.
|
18. |
Стонога Д. Сучасні методи професійної презентації дизайнера. Портфоліо як основний метод презентації у дизайн-просторі [Електронний ресурс] / Д. Стонога, А. Зінченко, С. Вергунов // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 43(3). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_43(3)__9
|
19. |
Вергунова Н. С. Ініціативний концептуальний проект "Безпека". Досвід колективної організації навчального процесу спеціальності 022 "Дизайн" у ХНУМГ імені О. М. Бекетова [Електронний ресурс] / Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2023. - Вип. 46. - С. 294-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2023_46_49
|