Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Віднічук М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Віднічук М. 
Теоретико-прикладні засади післядипломної педагогічної освіти в умовах неперервності освіти [Електронний ресурс] / М. Віднічук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1
Відображено сучасні завдання, цілі та концептуальні ідеї розвитку післядипломної педагогічної освіти, виявлено закономірності у прогнозно-функціональному та змістово-технологічному моделюванні безперервності післядипломної педагоічної освіти педпрацівників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.433 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Вєтров І. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини [Електронний ресурс] / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 696.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бордюк М. 
Організація і методика проведення науково-дослідної роботи учнів при виконанні лабораторного практикуму факультативного курсу "Основи фізики полімерів" [Електронний ресурс] / М. Бордюк, Н. Бордюк, М. Віднічук, Т. Шевчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Віднічук М. 
Формування культури мислення учнів в дослідно-експериментальній роботі Малої академії наук [Електронний ресурс] / М. Віднічук, О. Андрєєв // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 28-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_9
Обгрунтовано необхідність впровадження культури мислення в учнів шкільного віку. Виокремлено закономірності формування культури мислення: послідовність думки, виконання законів і правил логічного викладу, усвідомлення особливостей предмета синхронно з його «логікою», врахування протиріччя у суті предмета, формування категорій як форм змістовного мислення, формування здатності абстрагуватися від особистої точки зору та певних парадигм розуму. здатність до рефлексії; в основі моральних вимірів повинна бути культура мислення. Констатовано детермінованість совісті й логічних дій, рівень невизначеності однієї екстраполюється на логічному рівні. Представлено категоріальні та онтологічні атрибути, представлені у праці Мічіо Кайку “Фізика майбутнього”, де розглянуто питання перспективи розвитку людства, зокрема моральних засад науки. Доведено, що саме мудрість є ключем до майбутнього. У сучасному суспільстві знайти мудрість важко. На відміну від інформації, її не можна поширювати через блоги та інтернет-чати. Людство тоне в потоці інформації, тому найціннішою стає саме мудрість та здоровий глузд. Констатовано, що для забезпечення життєздатності та ефективності проекту “Мала академія наук” необхідно створити умови (організаційні, методологічні) для формування культури мислення учнів у системі дослідницько-експериментальної роботи Малої академії наук України. Обоснована необходимость внедрения культуры мышления у учащихся школьного возраста. Выделены закономерности формирования культуры мышления: последовательность мысли, выполнения законов и правил логического изложения, осознание особенностей предмета синхронно с его “логикой”, учета противоречия в сути предмета, формирование категорий как форм содержательного мышления, формирование способности абстрагироваться от личной точки зрения и определенных парадигм ума. способность к рефлексии, в основе моральных измерений должна быть культура мышления. Констатированa детерминированность совести и логических действий, уровень неопределенности одной экстраполируется на логическом уровне. Представлены категориальные и онтологические атрибуты, представленные в работе Мичио Кайку "Физика будущего", где рассмотрены вопросы перспективы развития человечества, в частности моральных основ науки. Доказано, что именно мудрость является ключом к будущему. По его мнению, суть указанного понятия заключается в рассмотрении важнейших черт времени, их тщательном анализе и выделении того, что включает в себя некую благородную цель или принцип.In the article it is based the necessity of formation of the mentality culture of the pupils as the pledge of state innovative development and the role of the Minor academy of science of the school age youth as the main means of its implementation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.011 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Віднічук М. 
Науково-методичний супровід фахового зростання педагога на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / М. Віднічук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_3
Обґрунтовано необхідність системного розвитку фахових компетентностей учителя з метою підвищення його кваліфікації, проаналізовано роль і місце методичних служб різного рівня в даному процесі. Досліджено професійну компетентність педагога у системі післядипломної педагогічної освіти, що формується через систему відповідних компетенцій: комунікативних, соціальних, когнітивно-технологічних, методичних, соціальних, управлінських та інших. Зазначено, що формування когнітивно-технологічної (спеціальної) компетентності передбачає глибокі знання, кваліфікацію і досвід практичної діяльності в галузі свого предмета. Наголошено на необхідності розроблення Державних (національних) стандартів підвищення кваліфікації педагогічних і керівних кадрів освіти, в основу яких мають бути покладені компетенції, що забезпечать єдиний підхід і якість професійної компетенції. Узагальнено, що післядипломна педагогічна освіта є важливою цінністю і стратегічним ресурсом держави, що забезпечує особистісний розвиток та підготовку фахівців до якісних змін у суспільному розвитку.Обоснована необходимость системного развития профессиональных компетенций учителя с целью повышения его квалификации, проанализированы роль и место методических служб разного уровня в данном процессе. Исследована профессиональная компетентность педагога в системе последипломного педагогического образования, которая формируется через систему соответствующих компетенций: коммуникативных, социальных, когнитивно-технологических, методических, социальных, управленческих и других. Указано, что формирование когнитивно-технологической (специальной) компетентности предполагает глубокие знания, квалификацию и опыт практической деятельности в области своего предмета. Отмечена необходимость разработки Государственных (национальных) стандартов повышения квалификации педагогических и руководящих кадров образования, в основу которых должны быть положены компетенции, обеспечивающие единый подход и качество профессиональной компетенции. Акцентировано внимание на том, что последипломное педагогическое образование является важной ценностью и стратегическим ресурсом государства, обеспечивает личностное развитие и подготовку специалистов к качественным изменениям в общественном развитии.The necessity of systematic development of professional competencies of teachers to improve their qualifications, analyzed the role and place of teaching services of different levels in the process. It’s investigated the professional competence of teachers in the system of postgraduate education, formed through the respective competencies: communication, social, cognitive, technological, methodological, social, administrative and other. It’s indicated that the formation of cognitive processing (special) competence involves in-depth knowledge, skills and practical experience in their subject.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.515 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Віднічук М. 
Ознайомлення учнів середньої школи з основами нанотехнологій [Електронний ресурс] / М. Віднічук, О. Андрєєв // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.139 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Віднічук М. А. 
Друга вища освіта в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / М. А. Віднічук, М. Ю. Новоселецький, В. І. Тищук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 132. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_132_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.39 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського