Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Галахова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Галахова Т. О. 
Моделювання стратегічного розвитку креативного компонента менеджменту міжнародних компаній у галузі програмного забезпечення та комп’ютерних послуг [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_13
Мета роботи - дослідження інноваційно-креативного компонента менеджменту компаній у сфері програмного забезпечення та комп'ютерних послуг (далі - ІТ-компаній) на основі його якісного та кількісного аналізу та вивченні кореляційного взаємозв'язку між даним показником, витратами та НДДКР і прибутком компанії. У результаті дослідження визначено структурні елементи інноваційно-креативного компонента менеджменту ІТ-компаній, здійснено його якісний аналіз у координатах виміру "критерії - індикатори - показники", а також надано кількісний аналіз, який окреслює авторський підхід щодо розробки інтегрального показника розвитку інноваційно-креативного компонента менеджменту даних компанії на основі їх кластерної організації. Проведений комплексний аналіз дозволяє розробити індекс креативності системи менеджменту, що в нелінійній моделі визначає вплив на прибуток компанії оптимального обсягу витрат на НДДКР. Індекс креативності характеризує інноваційно-креативний компонент менеджменту ІТ-компаній і є інтегральним показником його розвитку. Доведено, що швидкість збільшення прибутку ІТ компаній обернено пропорційна потенційному прибутку з коефіцієнтом пропорційності - індексом креативності системи менеджменту. Предметом подальших наукових досліджень може бути концептуалізація та вдосконалення методології розрахунку інтегрального показника інноваційно-креативного компонента менеджменту як ІТ-компаній, так і компаній, що здійснюють свою діяльність в інших сферах економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 909.019 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лук’яненко Д. Г. 
Феномен креативізації глобальної економіки і менеджменту [Електронний ресурс] / Д. Г. Лук’яненко, Т. О. Галахова // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 2016. - Вип. 23(3). - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_2016_23(3)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Галахова Т. 
Вимірювання масштабів креативного сектору глобальної економіки [Електронний ресурс] / Т. Галахова // Ринок цінних паперів України. - 2015. - № 3-4. - С. 109-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2015_3-4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лук'яненко Д. 
Ідентифікація креативних інвестицій у глобальній економіці [Електронний ресурс] / Д. Лук'яненко, М. Бурмака, Т. Галахова // Міжнародна економічна політика. - 2016. - № 2. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2016_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 922.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Галахова Т. О. 
Креативні індустрії: теоретично-методологічні підходи вивчення [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(4). - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(4)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Галахова Т. О. 
Інформаційно-аналітична бізнесмодель інформаційного менеджменту ІТ-підприємства [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2017. - № 94. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2017_94_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.177 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Галахова Т. О. 
Інноваційно-креативний компонент розвитку менеджменту [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова. // Ефективна економіка. - 2014. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_12_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Галахова Т. О. 
Детермінанти успіху та дивергентні аспекти розвитку стартап-компаній у глобальному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_8_2
Мета роботи - дослідження детермінант успіху та дивергентних аспектів розвитку стартап-компаній у сучасному глобальному бізнес-середовищі задля обгрунтування ефективних технологій їх розвитку. Так, глобальний вектор економічного, технологічного, соціокультурного розвитку визначає виникнення прогресивних економічних концепцій, що на сьогодні представлені такими формулюваннями: цифрова економіка (digital economy), гіг-економіка (gig economy), економіка знань (knowledge economy), сервісна економіка (service economy), інноваційно-креативна економіка (innovative and creative economy), економіка суспільної участі (sharing economy) та ін. Проаналізовано два вагомі критерії, що найбільш розповсюджені при визначенні стартап-компанії: інноваційний продукт і швидкий темп зростання. Здійснено компаративний аналіз стартапу та традиційного бізнесу, що дало змогу окреслити ключові дивергентні аспекти цих понять, а саме: локальні та глобальні амбіції; масштабованість бізнесу; інноваційність продукту; інформаційні та цифрові технології; траєкторія успішного розвитку; комерційні інтереси; організаційна структура; трансформація бізнес-моделі; екосистеми бізнесу тощо. Проаналізовано ключові детермінанти успіху та невдач стартап-проєктів на основі таких критеріїв, як: ідея, бізнес-модель, час запуску, команда, маркетингова стратегія, інвестування, система місії, цілей, цінностей. Перспективами подальших досліджень у контексті розвитку стартап-компаній у сучасному бізнес-середовищі є систематизація успішних кейсів і розробка певних механізмів підвищення ефективності діяльності стартап-компаній.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.703 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Галахова Т. О. 
Сучасні моделі монетизації бізнесу в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_11_6
Мета роботи - дослідження моделей формування доходу бізнесу (моделей монетизації) як підсистемного компонента загальної бізнес-моделі компанії через логічний взаємозв'язок: "модель монетизації бізнесу - бізнес-модель компанії - глобальна екосистема бізнесу" для обгрунтування найефективніших моделей в сучасних умовах посилення диджиталізації економічного розвитку. Візуалізовано механізм формування стратегії електронного бізнесу "від аналізу даних до стратегії", тобто узагальнені, структуровані та певним чином систематизовані дані представляють собою цінність - знання, які компанія може використати в розробці своєї бізнес-стратегії. Проаналізовано методологію формування бізнес-моделі компанії, що базується на 4 ключових компонентах: "Хто? - Що? - Як? - Чому?" (Who? - What? - How? - Why?). Наведено детальний аналіз моделей монетизації для цифрового бізнесу (онлайн-формату) з точки зору їх реалізації, а також узагальнюючі характеристики кожної моделі; виокремлено ключові переваги та недоліки їх реалізації. Увагу приділено таким моделям монетизації: модель транзакційного доходу (або виробнича модель монетизації бізнесу); модель націнки; рекламна модель; модель ліцензування; арбітражна модель; комісійна (партнерська/афілійована) модель монетизації; модель відкритих інновацій; модель "дохід від реалізації послуг"; модель підписки (Freemium/Premium), а також таким інноваційно-креативним бізнес-моделям компаній та, зокрема, їх моделям монетизації, як: модель продажу емоцій/досвіду (Experience Selling model); модель додаткових послуг (Add-on Model); модель Айкідо (Aikido Model); модель єдиної ставки (Flat Rate Model) - модель "Бритва і лезо" (Razor and Blade Model).
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.995 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Галахова Т. О. 
Ймовірнісні моделі виробничих запасів на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, А. Б. Кулик // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2023. - № 28. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2023_28_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Галахова Т. О. 
Сучасні теоретичні та практичні трансформаційні аспекти діяльності стартапів [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 68. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_68_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського