Пошуковий запит: (<.>A=Гапоненко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гапоненко Л. В. Конституційні засади місцевого самоврядування в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Наше право. - 2013. - № 3. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nashp_2013_3_5
|
2. |
Гапоненко Л. В. Місце політичних партій в політичній системі України [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2013. - Вип. 59. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2013_59_15
|
3. |
Гапоненко Л. В. Прогнозування сталого розвитку аграрних підприємств у зоні підтоплення [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_21
|
4. |
Калганова О. А. Моральна культура юриста як складова юридичної професії [Електронний ресурс] / О. А. Калганова, Л. В. Гапоненко // Право і суспільство. - 2013. - № 1. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2013_1_3
|
5. |
Гапоненко Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем [Електронний ресурс] / Л. Гапоненко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_9 Розглянуто трирівневу теоретичну модель формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем, базовими блоками якої є любов до професії, професійна і комунікативна компетентності. Наведено таблицю навчальних дисциплін, виховних заходів та видів науково-методичної роботи студентів у формуванні готовності до професійної взаємодії з учителем. За результатами емпіричного дослідження, мотиваційний компонент організації навчально-виховного процесу в ЗОШ та у ВНЗ є головним стимулом у розвитку готовності студента до майбутньої діяльності в закладах освіти. Відзначено важливість індивідуальної бесіди з учителем, учнями, адміністрацією школи, застосування ідей гуманізації освітнього простору в навчально-виховному процесі, що створює психолого-педагогічний клімат для розвитку конкурентоспроможності щодо роботи в закладах освіти, а також плануванні спільної роботи з учителем.Рассмотрена трехуровневая теоретическая модель формирования готовности студента-психолога к профессиональному взаимодействию с учителем, базовыми блоками которой является любовь к профессии, профессиональная и коммуникативная компетентности. Помещена таблица учебных дисциплин, воспитательных мероприятий и видов научно-методической работы студентов в формировании готовности к профессиональному взаимодействию с учителем. По результатам эмпирического исследования, мотивационный компонент организации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной школе и в вузе является главным стимулом в развитии готовности студента к будущей деятельности в учреждениях образования. Отмечена важность индивидуальной беседы с учителем, учащимися, администрацией школы, применения идей гуманизации образовательного пространства в учебно-воспитательном процессе, что создает психолого-педагогический климат для развития конкурентоспособности относительно работы в учреждениях образования, а также в планировании совместной работы с учителем.Considered a three-level theoretical model of preparedness psychology student to professional interaction with the teacher, the base unit which is the love of the profession, professional, and communicative competence. Put a table of academic disciplines, educational activities and types of scientific and methodical work of students in creating readiness for professional interaction with the teacher. According to the results of empirical research, the motivational component of the organization of educational process in secondary school and university is the main stimulus in the development of students' readiness for future activities in educational institutions. Noted the importance of individual interviews with teachers, students, the school administration. apply the concepts of humane educational environment in the educational process, creates a psycho-pedagogical climate for the development of competitiveness relative to work in educational institutions, as well as the planning of joint work with the teacher.
|
6. |
Гапоненко Л. В. Основні напрями екологізації аграрного виробництва [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 22. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_22_15
|
7. |
Ловінська Л. Г. Методичні підходи до визначення собівартості соціальних послуг у контексті запровадження соціальних стандартів та НП(С)БОДС 135 "Витрати” в Україні [Електронний ресурс] / Л. Г. Ловінська, О. І. Чуркіна, Л. В. Гапоненко, Н. І. Сушко // Фінанси України. - 2016. - № 3. - С. 101-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2016_3_8
|
8. |
Гапоненко Л. В. Формування моделей сталого розвитку аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Агросвіт. - 2010. - № 20. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_20_12
|
9. |
Гапоненко Л. П. Герундій в українському перекладі роману Ф. С. Фіцджеральда "Великий гетсбі" [Електронний ресурс] / Л. П. Гапоненко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 115-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_20(2)__36
|
10. |
Гапоненко Л. О. Єдність рефлексивного спілкування та діалогу: теорія і практика [Електронний ресурс] / Л. О. Гапоненко // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 33. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_33_12
|
11. |
Шевченко А. Є. Вдосконалення конституційно-правових гарантій забезпечення прав і свобод людини і громадянина на сучасному етапі державотворення [Електронний ресурс] / А. Є. Шевченко, Л. В. Гапоненко // Публічне право. - 2016. - № 3. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2016_3_13
|
12. |
Гапоненко Л. П. Переклад і нормативні аспекти перекладу [Електронний ресурс] / Л. П. Гапоненко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2015. - Вип. 13. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2015_13_9
|
13. |
Гапоненко Л. В. Проблемні аспекти принципу недоторканності суддів [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко, В. І. Геращенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2016. - Вип. 41(1). - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2016_41(1)__14
|
14. |
Шевченко А. Є. Проблеми та перспективи реформування місцевого самоврядування в Україні [Електронний ресурс] / А. Є. Шевченко, Л. В. Гапоненко // Альманах права. - 2017. - Вип. 8. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ap_2017_8_19
|
15. |
Гапоненко Л. В. Оцінка використання земельних ресурсів та проблеми відновлення порушених земель [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Таврійський науковий вісник. - 2010. - Вип. 73. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2010_73_40
|
16. |
Гапоненко Л. В. Удосконалення законодавства як ефективна умова підвищення правової системи україни [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко, Т. І. Семененко // Міжнародний юридичний вісник: актуальні проблеми сучасності (теорія та практика). - 2017. - Вип. 4-5. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/muvnudp_2017_4-5_7
|
17. |
Гапоненко Л. В. Правове регулювання участі громадянського суспільства в законодавчому процесі [Електронний ресурс] / Л. В. Гапоненко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2015_1(1)__25
|
18. |
Гапоненко Л. Мотивація та її роль під час вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. Гапоненко // Південний архів. Філологічні науки. - 2018. - Вип. 73. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2018_73_19
|
19. |
Шевченко А. Є. Спроможна територіальна громада як учасник демократичної трансформації у сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / А. Є. Шевченко, Л. В. Гапоненко // Вісник Конституційного Суду України. - 2017. - № 3. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vksu_2017_3_22
|
20. |
Гапоненко Л. О. Суб’єктно-рефлексивна модель професійної взаємодії практичного психолога з вчителем [Електронний ресурс] / Л. О. Гапоненко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2012. - Т. 17, Вип. 8. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2012_17_8_6
|
| |