Пошуковий запит: (<.>A=Гаріна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Тверезовська Н. Т. Роль здобутків Я. Л. Морено у формуванні підходів до аналізу соціальних інтернет-мереж [Електронний ресурс] / Н. Т. Тверезовська, С. М. Гаріна. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_59
|
2. |
Гаріна С. Присутність свинцю і кадмію в пшениці вкрай необхідно гармонізувати з міжнародними нормами [Електронний ресурс] / С. Гаріна, Р. Тарасенко, С. Новожилова // Зерно і хліб. - 2014. - № 1. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zikh_2014_1_47
|
3. |
Гаріна С. М. Інформаційні технології в управлінні навчальним закладом: питання термінології [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Р. О. Тарасенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2012. - Вип. 175(3). - С. 312-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2012_175(3)__45
|
4. |
Гаріна С. М. Класифікаційні ознаки автоматизованих інформаційних систем управління загальноосвітнім начальним закладом [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, О. О. Маркевич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 319-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__47
|
5. |
Гаріна С. М. Медійні властивості: від медіатекстів до мережевих освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_5_7
|
6. |
Гаріна С. М. Медіа та освітні технології: пошук шляхів конвергенції через аналіз змісту понять [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_2_8
|
7. |
Тверезовська Н. Т. Застосування Web-технологій у процесі розробки електронного підручника для фахівців із соціальної роботи [Електронний ресурс] / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Вікторова, С. М. Гаріна // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 20. - С. 447-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_43
|
8. |
Гаріна С. М. Дослідження зв’язку між частотою пошукових запитів цільової аудиторії та кількістю абітурієнтів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_7
|
9. |
Гаріна С. М. Дослідження розподілів пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_7 Мета роботи - дослідження взаємозв'язків між розподілами частоти пошукових запитів цільової аудиторії щодо закладу вищої освіти (ЗВО) в цілому, що містять узагальнений термін "спеціальність" і кількістю заяв абітурієнтів. Попередніми дослідженнями встановлено наявність лінійного кореляційного зв'язку між частотою пошукових запитів, що містять узагальнений термін "спеціальність", і кількістю заяв абітурієнтів за виключенням декількох регіонів. Актуальним є виявлення і подальше вивчення чинників наявності та відсутності зазначених зв'язків. Використано Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів; методи теорії ймовірності та математичної статистики, програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників. Дослідження здійснювалися за географічними та часовими показниками: за областями України, та за річний часовий період. До досліджуваного переліку ЗВО відібрано ТОП-10 університетів, які за результатами вступної компанії 2018 р. мали найбільшу кількість заяв абітурієнтів. Встановлено наявність лінійного кореляційного зв'язку між пошуковими запитами щодо ЗВО в цілому, та пошуковими запитами з терміном "спеціальність" за часовим розподілом. Встановлено, що чинником відсутності такого зв'язку за просторовим розподілом є нерівномірність географічного розподілу цільової аудиторії окремих ЗВО. Підтверджено доцільність одержання зовнішніх узагальнених характеристик цільової аудиторії ЗВО за допомогою інтернет-сервісу Google Trends. Одержані результати рекомендовано до використання в інтернет-маркетингових і профорієнтаційних стратегіях ЗВО. Напрямами подальших досліджень є вивчення нерівномірності географічних розподілів цільової аудиторії ЗВО та розробка їх кількісних оцінок.
|
10. |
Гаріна С. М. Дослідження зв'язку показників геолокації цільової аудиторії закладів вищої освіти з результатами вступної кампанії [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_6 Для здобуття конкурентних переваг на ринку освітніх послуг заклади вищої освіти (ЗВО) розробляють і впроваджують Інтернет-маркетингові стратегії, невід'ємною складовою яких є пошуковий маркетинг, заснований на вивченні характеристик цільової on-line аудиторії. Мета роботи - дослідження групи показників цільової аудиторії ЗВО, а саме - параметрів геолокації, та їх зв'язку з результатами вступної кампанії. Матеріали і методи. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО. Використано методи теорії ймовірності та математичної статистики, програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників географічних розподілів пошукових запитів; показники вступної кампанії 2018 р. Одержано розподіли частот пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО по областях України за річний період. Визначено показники центральних мір, мір мінливості та форми розподілів і коефіцієнти парної лінійної кореляції з такими показниками вступної кампанії як "Максимальна кількість бюджетних місць", "Всього місць", "Кількість заяв абітурієнтів" і "Кількість поданих оригіналів документів". Перевірено статистичну значущість одержаних коефіцієнтів кореляції. Проведено ранжування статистичних показників географічних розподілів і показників вступної кампанії за значенням сумарного коефіцієнта кореляції. Зроблено висновки, що у більшості випадків, між статистичними показниками географічних розподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО та показниками вступної кампанії існує достатньо високий прямий лінійний кореляційний зв'язок. Одержані підходи та результати рекомендовано до використання в інтернет-маркетингових і профорієнтаційних стратегіях ЗВО. Напрямами подальших досліджень є проведення аналогічних обчислень за результатами вступної кампанії 2019 р. і порівняння одержаних результатів із попередніми з метою виявлення стійких закономірностей.
|
11. |
Гаріна С. М. Нерівномірність георозподілу цільової аудиторії закладів вищої освіти як фактор впливу на результати вступної кампанії [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_5 В епоху цифрових технологій все більшої актуальності набуває вивчення он-лайн характеристик цільової аудиторії закладів вищої освіти, до складу яких відносять параметри її геолокації, зокрема просторову нерівномірність. Досліджено зв'язок коефіцієнта варіації георозподілів частот пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти з показниками вступної кампанії 2019 р. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти по регіонах України. Методи теорії ймовірності і математичної статистики та програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників георозподілів. Дослідження проводилися для 68 закладів вищої освіти України, які мали найбільшу кількість заяв абітурієнтів за результатами вступної кампанії 2019 р. Визначено розподіли частот пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти по регіонах України та коефіцієнти варіації георозподілів частот. Встановлено наявність прямого лінійного статистично значущого кореляційного зв'язку коефіцієнта варіації з такими показниками вступної кампанії 2019 р. як "Кількість поданих заяв абітурієнтів", "Кількість бюджетних місць" та "Кількість поданих оригіналів документів". Висновки: підтверджено важливість дослідження параметрів георозподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти, зокрема мір мінливості, а саме: коефіцієнта варіації. Визначено кількісну оцінку тісноти кореляційного зв'язку коефіцієнта варіації з показниками вступної кампанії 2019 р. Застосовані підходи рекомендовані до використання під час розробки інтернет-маркетингової та профорієнтаційної стратегій закладів вищої освіти та проведення конкурентних досліджень.
|
12. |
Гаріна С. М. Геололокація цільової аудиитороії закладів вищої освіти: обґрунтування території охоплення [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_6
|
13. |
Гаріна С. М. On-line складова в профорієнтаційній роботі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2019. - Vol. 10, no. 2. - С. 10-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2019_10_2_4
|
14. |
Тарасенко Р. О. Етапи створення модуля автоматизованої системи підтримки наукових досліджень при підготовці екологів [Електронний ресурс] / Р. О. Тарасенко, С. М. Гаріна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_20 Зазначено, що одним із напрямів підвищення якості фахової підготовки майбутніх екологів, їх конкурентоспроможності та підготовленості до роботи у природоохоронній сфері та Державній системі моніторингу довкілля є застосування автоматизованих систем підтримки наукових досліджень. Обгрунтовано необхідність розробки і застосування модулів автоматизованих систем підтримки наукових досліджень у процесі підготовки екологів. Наведено варіант реалізації модуля такої системи за умови визначення якості води. Відзначено особливості побудови цього модуля з використанням програмного пакету MathCAD.Отмечено, что одним из направлений повышения качества профессиональной подготовки будущих экологов, их конкурентоспособности и подготовленности к работе в природоохранной сфере и Государственной системе мониторинга окружающей среды является использование автоматизированных систем поддержки научных исследований. Обоснована необходимость разработки и применения модулей автоматизированных систем поддержки научных исследований при подготовке экологов. Представлены варианты реализации модуля такой системы при определении качества воды. Отмечены особенности построения этого модуля с использованием программного пакета MathCAD.It is stated that applying automated support systems of scientific research is one of the ways of improving future ecologists’ professional training quality and ensuring their competitiveness and readiness to work in the environmental field and State Environmental Monitoring System. Necessity of development and implementation of automated support systems of scientific research modules during ecologists’ training is proven. An example of implementing such module for determining quality of water is demonstrated. Peculiar features of building this module with MathCAD software are specified.
|
15. |
Тверезовська Н. Т. Соціальні проблеми людей, які проживають у зоні безумовного (обов’язкового) відселення [Електронний ресурс] / Н. Т. Тверезовська, С. М. Гаріна // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2019. - Vol. 10, no. 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2019_10_4_9
|