Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Головчук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Головчук С. П. Розвиток форм співпраці органів державної влади з громадськістю з питань управління освітньої галузі [Електронний ресурс] / С. П. Головчук // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_5
| 2. |
Головчук С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 3. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_3_5
| 3. |
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_11
| 4. |
Головчук С. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині Г. Ващенка [Електронний ресурс] / С. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_5 Розкрито питання патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині Г. Ващенка. Досліджено постать Г. Ващенка, його ідеї виховання громадянина-патріота, справжнього захисника Вітчизни, виховний ідеал українця, який будується на принципах: християнській моралі та українській духовності. Встановлено, що розділяють види патріотизму: стихійний патріотизм ("неусвідомлена любов до рідної природи, своїх земляків, рідних звичаїв, традицій, рідної мови"); несвідомий патріотизм (людина "органічно зростається з рідною природою, своїми земляками, в першу чергу зі своєю родиною та сусідами, з національними традиціями, світоглядом і мовою"); патріотизм свідомий, тобто більша частина населення усвідомлює свою приналежність до тієї чи іншої національної групи, знає властивості свого народу, рідну природу, історію, звичаї, добре володіє українською мовою. Зазначено, що найвищою формою любові до Батьківщини, на думку Г. Ващенка, є жертвенний патріотизм. Це означає, що людина віддає своє життя заради рідної землі.
| 5. |
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_2_7
| 6. |
Головчук С.Ю. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / С.Ю. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_4 Finding out true facts of history Ukrainian education, development of educational thought, systematization and generalization of useful experience and innovation ideas promulgated by the social and educational thought in the past, in particular the system analysis heritage of outstanding teachers, social and cultural figures, helps to understand the overall progress historical and pedagogical process in Ukraine, to establish the role of individual teachers to change or expand educational paradigms shaping national and universal component of modern Ukrainian pedagogy. In the context of research through the development of national education important to study heritage of outstanding Ukrainian teacher, person challenging the fate of Boris Hrinchenko. The article investigates the idea of patriotic education in pedagogical heritage Boris Hrinchenko; analyze his pedagogical ideas on the importance of the native language, folklore, and the need for elaborate system of social and pedagogical educational influence on the child to form a patriot, and the study of the totality of the information (history, geography, natural science, social science). Characterized as Ukrainian children should read the book, which tells of the best sons of Ukraine, its freedom fighters for people's happiness, how Ukrainian people created their own history.
| 7. |
Костик В. С. Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / В. С. Костик, С. Ю. Головчук // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 377-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_90
| 8. |
Головчук С. Ю. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_6
| 9. |
Головчук С. Ю. Ідея патріотичного виховання в педагогічній спадщині Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 24. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_24_5 Finding out true facts of history Ukrainian education, development of educational thought, systematization and generalization of useful experience and innovation ideas promulgated by the social and educational thought in the past, in particular the system analysis heritage of outstanding teachers, social and cultural figures, helps to understand the overall progress historical and pedagogical process in Ukraine, to establish the role of individual teachers to change or expand educational paradigms shaping national and universal component of modern Ukrainian pedagogy. In the context of research through the development of national education important to study heritage of outstanding Ukrainian teacher, person challenging the fate of Boris Hrinchenko. The article investigates the idea of patriotic education in pedagogical heritage Boris Hrinchenko; analyze his pedagogical ideas on the importance of the native language, folklore, and the need for elaborate system of social and pedagogical educational influence on the child to form a patriot, and the study of the totality of the information (history, geography, natural science, social science). Characterized as Ukrainian children should read the book, which tells of the best sons of Ukraine, its freedom fighters for people's happiness, how Ukrainian people created their own history.
|
|
|