Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Горбаль Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Матейко Г. Б. Роль парвовірусів у патології людини: вивчені та невивчені аспекти [Електронний ресурс] / Г. Б. Матейко, Н. Б. Горбаль // Інфекційні хвороби. - 2013. - № 1. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/InfKhvor_2013_1_3 Наведено сучасні дані про парвовірусну інфекцію як міждисциплінарну проблему. Описано епідеміологію та клінічні прояви інфекційних хвороб, спричинених парвовірусами - В19, недавно відкритими бокавірусом людини та парвовірусом 4. Висвітлено зв'язок парвовірусної інфекції з широким спектром патологічних станів у людини.Представлены современные данные о парвовирусной инфекции как междисциплинарной проблеме. Описана эпидемиология и клинические проявления инфекционных болезней, вызванных парвовирусами - В19, недавно открытыми бокавирусом человека и парвовирусом 4. Отражена связь парвовирусной инфекции с широким спектром патологических состояний у человека.
| 2. |
Горбаль Н. І. Оцінювання рівня конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_22 Розглянуто сутність, основні показники для визначення конкурентних переваг і конкурентоспроможності (КС) підприємства. Сформульовано основні проблеми та критерії оцінювання КС підприємства. Запропоновано алгоритм оцінювання факторів КС підприємства.
| 3. |
Мельник О. Г. Система мотивування працівників інноваційно-креативного профілю на українських підприємствах [Електронний ресурс] / О. Г. Мельник, А. О. Грицина, Н. І. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 767. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_767_10 Проаналізовано ключові теорії та сучасні підходи до мотивації. Запропоновано підхід до формування системи мотивування працівників інноваційно-креативного профілю, яка охоплює матеріальні та нематеріальні мотиватори.
| 4. |
Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 345-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_52 Надано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням.
| 5. |
Матейко Г. Б. Діагностичний пошук при синдромі лімфаденопатії з погляду лікаря-інфекціоніста [Електронний ресурс] / Г. Б. Матейко, Н. Б. Горбаль // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2014. - № 1. - С. 159-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2014_1_51
| 6. |
Горбаль Н. І. Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_23 Досліджено тенденції та надано прогнози розвитку світового та вітчизняного ринків реклами, що відновлюються після кризового періоду швидкими темпами. За прогнозами обсяг світового ринку ймовірно виросте на 3,5 % в 2013 р., а вітчизняного - на 10,9 %. Найбільшими рекламними ринками визнано США, Японію та Китай. Ринок реклами в Україні, що фактично сформувався лише у 1991 р., розвивається надзвичайно швидко, його обсяг за цей час зріс практично в 700 разів - із 1,5 млн дол. до 1 млрд дол. у 2012 р. І за оцінками експертів рекламно-комунікаційний ринок України в 2013 р. досягне 15 млрд 466 млн грн.
| 7. |
Горбаль Н. І. Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, І. М. Єфременко, Н. В. Хомутник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 797. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_797_7 Розглянуто сутність, значення, цілі та види реклами, зокрема інформативну, спонукальну та рекламу-нагадування. Проаналізовано особливості здійснення та сприйняття реклами споживачами в різних країнах світу, зокрема США, Великобританії, Франції, Німеччині, Японії, Китаї та Україні, та досліджено світові витрати на рекламу та їх тенденції і прогнози за окремими регіонами. Наведено прогностичні дані зростання одного з найдинамічніших ринків - інтернет-реклами - в світі до 2018 р., згідно з якою очікується, що в 2018 р. на неї буде витрачено понад 200 млрд дол. Наведено 10 найкращих світових рекламних агентств за версією журналу Forbes. Виділено такі ключові особливості та тенденції розвитку світового ринку рекламних послуг: технологічне та технічне ускладнення реклами; процеси концентрації рекламної діяльності; зростання впливу на ринку рекламних послуг рекламодавців. Проаналізовано особливості становлення та функціонування вітчизняного рекламного ринку.
| 8. |
Горбаль Н. І. "Партизанський” маркетинг у міжнародних корпораціях [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, Б. Т. Грущак, З. М. Дутко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 797. - С. 356-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_797_50
| 9. |
Горбаль Н. І. Імплементація в Україні антимонопольного законодавства Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин, У. І. Когут // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.2. - С. 182-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
| 10. |
Калиновський А. О. Тенденції та стратегії розвитку авіаційної галузі України [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, Н. І. Горбаль, Н. Л. Калиновська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 8. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_8_15 Мета роботи - ретроспективне та перспективне дослідження становлення української авіаційної галузі з метою вироблення ймовірних стратегій розвитку вітчизняного авіабудування. Проаналізовано особливості функціонування авіагалузі, структуру ринку авіабудування. У результаті дослідження стану вітчизняної авіагалузі з точки зору попиту та пропозиції встановлено спад у галузі внаслідок економіко-політичної ситуації в країні. Констатовано певний потенціал, але й існуючі проблеми вітчизняного авіабудування, що мають, крім поточної ситуації в Україні, й історичні підстави. Аналізування основних тенденцій розвитку авіаційної галузі у світі та Україні дало підгрунтя для формування матриці SWOT-аналізу для авіаційної галузі України, де серед основних конкурентних переваг названо тривалу присутність у галузі, наявність кваліфікованих працівників, відносно нижчі витрати, а серед конкурентних недоліків і застарілі методи управління й недосконала закрита політика інвестування внаслідок залежності від держави, фінансові проблеми та неспроможність забезпечити глобальні післяпродажні послуги. Констатовано можливість впровадження на сьогодні лише найменш прибуткової та ризикової стратегічної альтернативи, базованої на постачанні на світовий ринок середньо- та низькотехнологічних запчастин за низькими цінами. Перспективою подальших досліджень є розробка тактичних заходів для розвитку вітчизняного авіабудування в межах обраної стратегії.
| 11. |
Зубченко С. О. Особливості перебігу мікст-герпесвірусних інфекцій [Електронний ресурс] / С. О. Зубченко, Н. М. Горбаль // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2015. - Вип. 44(2). - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2015_44(2)__26
| 12. |
Горбаль Н. І. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток туристичного ринку в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, Р. І. Ханіна, О. І. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_19 Розглянуто стан міжнародного ринку туристичних послуг іа туристичного ринку (ТР) України, наведено динаміку темпів зростання вітчизняного ТР у порівнянні з ринками розвинених країн та країн, що розвиваються, проаналізовано туристичний потенціал України через призму наявної туристично-рекреаційної інфраструктури. Встановлено, що темпи зростання вітчизняного ринку туризму є повільнішими, ніж в інших країнах, що розвиваються, але перевищують темпи зростання розвинених країн. Висвітлено вплив процесу євроінтеграції, співпраці України з ЄС на розвиток вітчизняного ТР. Визначено перелік заходів у сфері державної політики щодо регулювання ринку туристичних послуг у контексті євроінтеграції.
| 13. |
Горбаль Н. І Міграційні процеси в контексті асоціації України та Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. І Горбаль, І. І. Бобиляк, І. Г. Мельник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_52 Розглянуто сутність, особливості розвитку міжнародного ринку праці, досліджено тенденції світових міграційних процесів. Проаналізовано міграційні процеси в Україні, досліджено сутність і сучасний стан трудової міграції в Україні, зокрема динаміку еміграції та імміграції за умов євроінтеграційних процесів. Проаналізовано особливості міграції українців, зокрема до країн ЄС, за сучасних економічних і політичних умов. Вивчено особливості впливу асоціації України та ЄС на міграційні процеси ти сформовано прогноз щодо динаміки кількості емігрантів до країн Євросоюзу.
| 14. |
Горбаль Н. І. Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, М. М. Куян, Ю. О. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_4 Розкрито сутнісні характеристики, технології та інструменти мобільного маркетингу, наведено окремі приклади його використання. Проаналізовано витрати на мобільний маркетинг у різних країнах світу та наведено їхні прогнози до 2019 р., що засвідчили високу динамічність розвитку такого маркетингу. Досліджено тенденції використання та перспективи мобільного маркетингу в Україні. Наведено окремі рекомендації під час застосування мобільного маркетингу.
| 15. |
Горбаль Н. І. Просування товарів на міжнародні ринки [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, Г. І. Садловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_10 Розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, зокрема, формування стратегії просування. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендовано подальшу активізацію просування через Інтернет, що сьогодні є дуже перспективним.
| 16. |
Горбаль Н. І. Основні проблеми функціонування ПАТ "Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, М. М. Заремба, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_7 Розглянуто сучасний стан, основні ключові засади функціонування ПАТ "Укрзалізниця", нововведення організації, які вплинули на стан галузі. Визначено головні проблеми функціонування підприємства, які необхідно кардинально вирішувати. Проаналізовано чинну тарифну систему та її основні недоліки. Рекомендовано застосувати нову тарифну систему, що передбачає відхід від трьох класів поділу тарифів і запровадження універсального тарифу. Проаналізовано специфіку залізничних перевезень у різних країнах, зокрема й в Україні. Запропоновано реалізацію проекту з оновлення транспортного складу "Укрзалізниці" на умовах оперативного лізингу та рекомендовано зміцнювати відносини з європейськими країнами задля залучення інвесторів. Рекомендовано модифікувати законодавчу базу щодо регулювання залізничного транспорту.
| 17. |
Горбаль Н. І. Вплив членства в єс на конкурентоспроможність країн Східної Європи [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, К. А. Кухтяк, М. В. Руда // Науковий вісник НЛТУ України. - 2017. - Вип. 27(7). - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2017_27(7)__11
| 18. |
Горбаль Н. І. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в умовах євроінтеграційних процесів в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, Л. Ю. Окань, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_4 Розглянуто сутність і значення бренду, особливості брендингу. Досліджено провідні бренди світу та тенденції розвитку брендингу. Проаналізовано основні тенденції розвитку вітчизняного брендингу, особливості та проблеми специфіки застосування брендингу в Україні. Виділено провідні бренди України та тенденції щодо створення сильних брендів українських компаній. Наголошено на важливості брендингу для вітчизняних підприємств за умов євроінтеграції. Узагальнено ключові міжнародні нормативні акти щодо торговельних марок, зокрема особливості їх реєстрації за кордоном. Висвітлено особливості та переваги для українських підприємств реєстрації марок за Системою охорони торгових марок ЄС. Наголошено на необхідності та проблемах імплементації Україною стандартів ЄС щодо прав інтелектуальної власності.Досліджено сучасні особливості і перспективи розвитку експорту товарів і послуг з України, зокрема в умовах євроінтеграції. Протягом останніх років конкурентоспроможність української продукції на зовнішніх ринках зростає. Трансформація зовнішньої торгівлі України відбулася після набуття членства в СОТ та укладення Угоди з Європейським Союзом про зону вільної торгівлі. Європейський Союз є сьогодні найбільшим торговельним партнером України. Констатовано, що експорт українських товарів до Європейського Союзу має добрі перспективи, хоча на сьогодні структура вітчизняного експорту - переважно сировинна. Водночас активно розвивається вітчизняна легка промисловість, транспортні, комунікаційні й ІT-послуги. Прийнята Експортна стратегія України на 2017 - 2021 рр. має за мету перехід України до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку й успішного виходу на світові ринки. Для подальшого активізування вітчизняного експорту необхідні ефективна регуляторна політика, адекватні стимули для залучення інвестицій, ефективне управління, покращення в транспортному секторі тощо.
| 19. |
Горбаль Н. І. Особливості дитячого маркетингу [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, В. Т. Шелест // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 858. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_858_16 Розглянуто особливості дитячої аудиторії під час збуту товарів, специфіку використання дитячого маркетингу, значення та тенденції його розвитку. Констатовано значну привабливість дитячої аудиторії для маркетологів та активізацію дитячого маркетингу у світі й Україні. Виділено чинники, що впливають на рішення дітей про купівлю, та групи товарів за цим впливом. Наведено групування дітей за різними ознаками, важливими для маркетингу. Наведено методи реклами, характерні для дитячого маркетингу. Проаналізовано особливості розвитку дитячого маркетингу на вітчизняному ринку, де констатовано його значний потенціал, однак недостатнім є ефективне використання.
| 20. |
Горбаль Н. І. Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, К. О. Дзюбіна, У. І. Моторнюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 96-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_12
| | |
|
|