Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Горчинська К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Горчинська К. В. Методика розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу "Композиція костюма" [Електронний ресурс] / К. В. Горчинська. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_27
| 2. |
Горчинська К. В. Критерії оцінювання рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / К. В. Горчинська // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_40
| 3. |
Горчинська К. В. Особливості творчого розвитку майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / К. В. Горчинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 140. - С. 130-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_140_32
| 4. |
Горчинський С. Використання GitHub при вивченні дисципліни "Основи веб-технологій" [Електронний ресурс] / С. Горчинський, К. Горчинська // Professional pedagogics. - 2022. - № 1. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2022_1_23 Актуальність зумовлена необхідністю: пошуку нових підходів до організації освітнього процесу в умовах цифровізації освіти та модернізації інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти; вдосконалення навчання студентів ІТ-спеціальностей дисциплінам, які пов'язані з програмуванням і веб-технологіями; формування у здобувачів освіти навичок роботи з технологічними інструментами для розробки програмного забезпечення. Мета роботи - дослідити дидактичні можливості використання платформи для розміщення коду з підтримкою контроля версій і спільної роботи GitHub у процесі вивчення дисципліни "Основи веб-технологій". Методи: теоретичні (аналіз наукових джерел, порівняння, систематизація); емпіричні (педагогічне спостереження за студентами, вивчення досвіду використання платформи GitHub в освітньому процесі). Проаналізовано функціональні особливості платформи GitHub; виявлено можливості її використання у процесі вивчення дисципліни "Основи веб-технологій" (використання повного функціонала системи керування версіями Git за взаємодії з GitHub; безкоштовна публікація вебсайтів; зручна взаємодія студентів і викладачів при виконанні та перевірці студентських робіт; широкі можливості для виконання колективних робіт студентів; використання професійного та популярного інструменту для IT-фахівців). З'ясовано, що платформа GitHub має значні можливості для використання в освітньому процесі: для здачі та перевірки студентських робіт (лабораторні, індивідуальні завдання), виконання колективних проєктів (із будь-якою кількістю учасників) із програмування та веб-технологій, розміщення навчально-методичних матеріалів для студентів.
| 5. |
Горчинська К. Підготовка майбутнього вчителя технологій до викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання [Електронний ресурс] / К. Горчинська, А. Пригодій, О. Савченко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 24. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2023_24_27
|
|
|