Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (5)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горяна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Горяна Л. Г. 
Духовно-ціннісні аспекти профілактики адиктивної поведінки як здоров'язбережувальна технологія [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 23. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_23_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Горяна Л. Г. 
Науково-педагогічні основи модернізації впровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні дисципліни [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_4_6
Охарактеризовано сутнісні та специфічні властивості феномену модернізації підготовки майбутнього вчителя біології як соціально-педагогічної проблеми. Теоретично обгрунтовано модель педагогічної технології як найважливішого засобу процесу модернізації, який дозволяє системно й цілісно представити концептуальний, змістовний і процесуальний компоненти навчальної підготовки майбутнього вчителя біології для формування в учнів безпечного та здорового способу життя. Відзначено, що в сучасній педагогічній теорії та практиці особливе місце відведено новим цінностям особистісно зорієнтованого освітнього простору. Підсумовано, що розв'язання проблеми модернізації сучасного освітнього процесу, його особистісно-діяльнісний аспект грунтується на впровадженні здоров'язбережувальних технологій, які і є основними положеннями нової парадигми освіти.Охарактеризованы сущностные и специфические свойства феномена модернизации подготовки будущего учителя биологии как социально-педагогической проблемы. Теоретически обоснована модель педагогической технологии как важнейшего средства процесса модернизации, который позволяет системно и целостно представить концептуальный, содержательный и процессуальный компоненты учебной подготовки будущего учителя биологии для формирования у учащихся безопасного и здорового образа жизни. Отмечено, что в современной педагогической теории и практике особое место отведено новым ценностям личностно ориентированного образовательного пространства. Подытожено, что решение проблемы модернизации современного образовательного процесса, его личностно-деятельностный аспект основывается на внедрении здоровьесберегающих технологий, которые и являются основными положениями новой парадигмы образования.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.469 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Горяна Л. Г. 
Особливості духовно-ціннісного впливу підготовки молоді щодо навчання самозбереженню [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Горяна Л. Г. 
Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_13
Узагальнено джерельну базу наукових досліджень з питань формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано роль здоров’язбережувальних технологій як найважливішого засобу процесу модернізації освіти, що надає змогу системно та цілісно уявити концептуальний, змістовний і процесуальний компоненти підготовки усіх учасників навчального процесу в закладах освіти України до безпечного та здорового способу життя. Рекомендовано педагогічним працівникам під час курсової підготовки в інститутах післядипломної педагогічної освіти не лише навчатися, але й готуватися до професійної ролі координаторів, тренерів, фасилітаторів, тьюторів, керівників груп. Ця принципово нова позиція -викладач для дорослих, включає потенціал для реалізації прихованих резервів професійного вдосконалення педагога.Обобщены литературные источники научных исследований по вопросам формирования готовности педагогических работников к внедрению здоровьесохраняющих технологий в системе институтов последипломного педагогического образования. Обоснована роль здоровьесохраняющих технологий как важнейшего средства процесса модернизации образования, что позволяет системно и целостно представить концептуальный, содержательный и процессуальный компоненты подготовки всех участников учебного процесса в образовательных учреждениях Украины к безопасному и здоровому образу жизни. Рекомендовано педагогическим работникам во время курсовой подготовки в институтах последипломного педагогического образования не только учится, но и готовится к профессиональной роли координаторов, тренеров, фасилитаторов, тьюторов, руководителей груп. Эта принципиально новая позиция - преподаватель для взрослых, включает потенциал для реализации скрытых резервов профессионального усовершенствования педагогов. Formation of teachers’ readiness to implement safe and healthy life technologies in the system of Postgraduate Pedagogical Education Institutions
Попередній перегляд:   Завантажити - 91.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Горяна Л. Г. 
Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_7
Представлено науково-методичні уявлення щодо розв’язання проблеми організації управління впровадженням здоров’язбережувльних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти. Розкрито сутність створення насиченого освітнього простору, адаптивного управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу. Зроблено висновок, що забезпечення нешкідливих і безпечних умов навчання, праці та виховання у закладах покладається на доцільну організацію підготовки педагогічних працівників до управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у системі закладів ППО, що передбачає створення насиченого освітнього простору у сфері управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Представлены научно-методические представления по решению проблемы организации управления внедрением здоровьесохраняющих технологий в системе институтов последипломного педагогического образования. Раскрыта сущность создания насыщенного образовательного пространства, адаптивного управления качественными процессами повышения квалификации с учетом особенностей и специфики сохранения здоровья всех участников учебно-воспитательного процесса. Сделан вывод, что обеспечение безвредных и безопасных условий обучения, труда и воспитания в учреждениях возлагается на целесообразную организацию подготовки педагогических работников к управлению внедрением здоровьесохраняющих технологий в системе учреждений ППО, предусматривающее создание насыщенного образовательного пространства в сфере управления качественными процессами повышения квалификации с учетом особенностей и специфики сохранения здоровья всех субъектов учебно-воспитательного процесса.The article deals with the scientifi c and methodological understanding of solving scientifi c and methodological problems of implementation healthcare technology institutions management in the system of postgraduate education, reveals the essence of creating rich educational environment, adaptive management process of quality training based on the characteristics and specifi cs of healthcare of all members of the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.904 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Горяна Л. Г. 
Підготовка педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Горяна Л. Г. 
Екологічний проект як спосіб упровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні природничі дисципліни [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.79 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Горяна Л. Г. 
Здоров’язбережувальна компетенція педагогічних працівників як фактор здоров’я всіх учасників освітнього простору [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник післядипломної освіти. - 2016. - Вип. 16. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2016_16_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.705 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Горяна Л. Г. 
Сутність методики підготовки педагогічних працівників до управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 13. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_13_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Горяна Л. Г. 
Підготовка педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 32-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Горяна Л. Г. 
Компоненти підготовки майбутнього вчителя біології до формування здорового і безпечного способу життя в учнів [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 144. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_144_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Терентьєва Н. О. 
Просвітницька діяльність громадських організацій України (на прикладі МАКБЕЗ) [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, Л. Г. Горяна // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 32. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_32_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Горяна Л. Г. 
Поліфункціональність підготовки науково-педагогічних і педагогічних працівників до формування критичного мислення у процесі управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Горяна Л. Г. 
Підготовка майбутніх учителів і вчителів-практиків до застосування потенціалу шкільного підручника [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Горяна Л. Г. 
Тенденції управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у заклади післядипломної педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 6(5). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_6(5)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.532 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Горяна Л. Г. 
Критеріально-ціннісні підходи до текстоутворення сучасного підручника для шкільного предмету "Основи здоров'я" [Електронний ресурс] / Л. Г. Горяна // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 13. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2021_13_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вдовенко Н. М. 
Механізми формування готовності кадрів до управління навчальним закладом через створення здоров’язбережувального простору в умовах викликів для розвитку галузей національної економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Вдовенко, Л. Г. Горяна, Н. М. Коробова // Креативний простір. - 2022. - № 8. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2022_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.055 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського