![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Грибовська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Грибовська В. І. Вплив формоутворення та термообробки пружних елементів рейкових скріплень на структуру їх матеріалу [Електронний ресурс] / В. І. Грибовська, О. П. Осташ, Р. В. Чепіль, В. Я. Подгурська // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 42. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_42_14
| 2. |
Грибовська В. І. Оцінювання витривалості пружних клем рейкового скріплення КПП-5 [Електронний ресурс] / В. І. Грибовська, Р. В. Чепіль // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2013. - Т. 49, № 1. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2013_49_1_17 За результатами спостереження ділянки залізничної колії встановлено силу притиску рейкового скріплення КПП-5 за монтажного стану та її зміну під час проходження вантажного потягу. Розроблено методику випробування на витривалість пружних клем такого скріплення та побудовано криву втоми для клем, виготовлених зі сталі 60C2.
| 3. |
Грибовська В. І. Вплив зневуглецювання на витривалість сталей для рейкових скріплень [Електронний ресурс] / В. І. Грибовська, Р. В. Чепіль, О. П. Осташ // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2016. - Т. 52, № 3. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2016_52_3_10 Досліджено вплив пічного і електроконтактного нагрівів, температури аустенітизації та піскоструминної обробки на структуру, зневуглецювання, міцність і витривалість сталей 60С2 і 65Г. Встановлено, що електроконтактним нагрівом можна мінімізувати зневуглецювання приповерхневих шарів сталей та підвищити їх границю витривалості у 1,2 - 1,4 рази, а після піскоструминної обробки - у 1,5 - 2 рази. Виявлено, що за однакової твердості міцність і витривалість сталі 65Г вища, ніж сталі 60С2, після відповідних режимів термічної і піскоструминної обробок, тому її можна розглядати як альтернативний матеріал для виготовлення високонавантажених пружних елементів.
| 4. |
Осташ О. П. Про визначальні параметри роботоздатності пружних клем рейкових скріплень [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Р. В. Чепіль, В. І. Грибовська // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2017. - Т. 53, № 1. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2017_53_1_11 Встановлено, що пружні клеми типу КП-5 рейкових скріплень типу КПП-5 зі сталі 65Г менш витривалі, ніж зі сталі 60С2, незважаючи на вищі її характеристики міцності і витривалості, встановлені окремо за розтягу, згину і закруту лабораторних зразків. Виявлено, що втомна довговічність клем у першу чергу залежить від здатності матеріалу релаксувати механічні напруження. Запропоновано параметр, за яким слід вибирати матеріал клем.
| 5. |
Осташ О. П. Вплив режимів термообробки на витривалість пружин зі сталі 65Г [Електронний ресурс] / О. П. Осташ, Р. В. Чепіль, Л. І. Маркашова, В. І. Грибовська, В. В. Кулик, О. М. Берднікова // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2017. - Т. 53, № 5. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2017_53_5_15 Досліджено втомну довговічність пружин з марганцевистої сталі (0,66 % C; 1,02 % Mn) після чотирьох режим термічної обробки, які забезпечили трооститну, мартенситно-бейнітну і бейнітно-мартенситну структуру. Пружини випробувано за умов жорсткого циклічного навантаження, які близькі до експлуатаційних у виробах спеціального призначення. Встановлено, що оптимальну витривалість пружин забезпечує мішана структура нижнього бейніту і мартенситу, одержана після ізотермічного гартування і спеціального відпуску, який виконують, перериваючи охолодження після гартування в інтервалі між точками початку і кінця мартенситного перетворення. Витривалість пружин пов'язана з кількісними параметрами фазового складу і дислокаційної структури та мікромеханізмом руйнування пружинної сталі.
|
|
|