Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гросевич Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Гросевич Т. В. Жанр роману виховання в українській літературі [Електронний ресурс] / Т. В. Гросевич // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_24 Надано визначення поняття "роман виховання", перелічено риси жанру, стисло простежено його еволюцію в українській літературі.
| 2. |
Гросевич Т. В. "І будуть люди" Анатолія Дімарова як зразок соціально-побутового роману [Електронний ресурс] / Т. В. Гросевич // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 3. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_3_16 Надано визначення поняттю "соціально-побутовий роман", перелічено риси жанру, здійснено аналіз твору Анатолія Дімарова "І будуть люди" в ключі поетики соціально-побутового роману.
| 3. |
Гросевич Т. В. "Його сім’я" Анатолія Дімарова в жанровій парадигмі сімейного роману [Електронний ресурс] / Т. В. Гросевич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 60. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_60_103
| 4. |
Гросевич Т. В. Особливості романного мислення [Електронний ресурс] / Т. В. Гросевич // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 2. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_2_20 Досліджено специфіку романного мислення як літературознавчої категорії. Спираючись на аналіз існуючої теоретико-літературної думки з окресленої проблеми, сформульовано визначення романного мислення, виокремлено його провідні ознаки, з'ясовано головні відмінності від інших типів художнього мислення, а також взаємозв'язок із жанром роману як найяскравішим репрезентантом романної свідомості. Зроблено висновок що романне мислення і жанр роману - поняття генетично і типологічно близькі, взаємозумовлені, проте не тотожні. Роман є сталою змістово-формальною категорією, романне мислення - динамічною, когнітивною, психічною. Тільки романній моделі художньої свідомості під силу розкрити образ у всій широті об'єктивного світу та у всій глибині проникнення в суб'єктивний світ, тобто зобразити людину як суб'єкт і об'єкт одночасно. Романне мислення також аналізується в аспекті творчої діяльності митця і трактується як система художніх прийомів романіста.
|
|
|