Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Гузь Н. В. Програма розвитку позитивного ставлення до навчання у молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_10_10
| 2. |
Мицюк Б. М. Влияние природы органических реагентов на синтез магнетита [Електронний ресурс] / Б. М. Мицюк, Н. В. Гузь, В. А. Куц // Мінералогічний журнал. - 2011. - Т. 33, № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mineral_2011_33_2_6 Разработан новый метод синтеза магнетита в процессе органотермальной обработки гематита в присутствии органических реагентов разной природы (бензол, толуол, гексан, этиловый спирт, ацетон, уксусная кислота, амид муравьиной кислоты). Показано, что оптимальная для фазового превращения гематита в магнетит в присутствии бензола температура - 450 - 500, для ледяной уксусной кислоты - 300 - 340 <$E symbol Р>С, в водосодержащих растворах этилового спирта она составляет 300 - 340, в растворах ацетона - 340 - 400 <$E symbol Р>С. Установлено, что наличие воды в реакционной среде не влияет на температуру фазового перехода гематит - магнетит. Обнаружено, что магнетит успешно образуется также при органотермальной обработке вюстита в бензоле.
| 3. |
Гузь В. В. Відповідальне ставлення майбутніх фахівців до професійного навчання як чинник гармонізації освітнього простору [Електронний ресурс] / В. В. Гузь, Н. В. Гузь // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(1). - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(1)__17
| 4. |
Гузь В. Модернізація дидактичної системи формування екологічної культури учнів у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу [Електронний ресурс] / В. Гузь, Н. Гузь // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_22
| 5. |
Гузь Н. В. Особливості ставлення молодших школярів до навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_9 Системно досліджено проблему ставлення до навчання, виокремлено відмінності в термінологічному полі цього концепту, в дослідженні умов, чинників та механізмів, що впливають на розвиток такого ставлення. Обгрунтовано теоретичні аспекти вивчення ставлення молодших школярів до навчання, яке розглянуто як систему з трикомпонентною структурою: когнітивний компонент, емоційно-оцінний та поведінковий. Виокремлено чотири типи ставлення учнів початкових класів до навчання: позитивне, нейтральне, амбівалентне, негативне. Експериментально досліджено (277 учнів I - III класів ЗНЗ м. Мелітополь, Запорізька обл.) рівні сформованості когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів. Встановлено наявність тенденції до збільшення респондентів з нейтральним типом ставлення до навчання з I до IV класів, яке характеризується небажанням знати щось про процес навчання, відсутністю інтересу до навчання; відповідно, збільшується кількість респондентів з амбівалентним типом ставлення, для якого властиві низька ступінь пізнавальної активності, допитливості. Констатовано зростання кількості учнів з низьким рівнем сформованості емоційно-оцінного та поведінкового компонентів. Відзначено кореляційний зв'язок асинхронного розвитку когнітивного, емоційно-оцінного й поведінкового компонентів ставлення молодших школярів до навчання, яке поєднується з негативними проявами вікової динаміки цієї категорії школярів.Системно исследована проблема отношения к учебе, выделены различия в терминологическом поле этого концепта, в исследовании условий, факторов и механизмов, влияющих на развитие такого отношения. Обоснованы теоретические аспекты изучения отношения младших школьников к обучению, которое рассмотрено как система с трехкомпонентной структурой: когнитивный компонент, эмоционально-оценочный и поведенческий. Выделены четыре типа отношения учащихся начальных классов к обучению: положительное, нейтральное, амбивалентное, негативное. Экспериментально исследовано (277 учащихся I - III классов общеобразовательных школ г. Мелитополь, Запорожская обл.) уровни сформированности когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов. Установлено наличие тенденции к увеличению респондентов с нейтральным типом отношения к обучению с I до IV классов, характеризующееся нежеланием знать что-нибудь о процессе обучения, отсутствием интереса к учебе; соответственно, увеличивается количество респондентов с амбивалентным типом отношения, для которого свойственны низкая степень познавательной активности, любознательности. Констатирован рост количества учащихся с низким уровнем сформированности эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов. Отмечена корреляционная связь асинхронного развития когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов отношения младших школьников к обучению, которое сочетается с негативными проявлениями возрастной динамики этой категории школьников.The article is devoted to the problem of the attitude of primary school pupils to learning. The phenomenon of attitude to learning’ was explained, the components and types of primary school pupils’ attitude to learning were determined. Based on the data received, the dynamics of the types of primary school pupils’ attitude to learning was determined. The carried out research has shown than the asynchronous character of the development of cognitive, emotional and evaluative, and behavioral components of primary school pupils’ attitude to learning combines with negative tendencies of age dynamics of this development.
| 6. |
Гузь Н. Г. Політична та соціально–економічна ситуація в Україні напередодні вступу до Ради Європи (1992–1996 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 81. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_81_15
| 7. |
Гузь Н. Г. Співпраця України та Ради Європи у сфері конституційного законотворення (1996–2010 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Історичні науки. - 2014. - № 7. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnui_2014_7_23
| 8. |
Гузь Н. Суспільно-політичні реалії України як підгрунтя співпраці з Радою Європи [Електронний ресурс] / Н. Гузь // Європейські історичні студії. - 2015. - № 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eis_2015_1_4
| 9. |
Гузь Н. Г. Зобов’язання України перед Радою Європи та їх виконання [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Сторінки історії. - 2015. - Вип. 39. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sisi_2015_39_17
| 10. |
Гузь Н. В. Дослідження особливостей соціальних цінностей майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь, С. В. Мельникова // Наука і освіта. - 2015. - № 7. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_7_6
| 11. |
Гузь Н. Детермінантні чинники виникнення синдрому "професійного вигорання" в учителів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. Гузь, В. Гузь, С. Дубяга, С. Жейнова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_10
| 12. |
Варіна Г. Б. Особливості дослідження когнітивного компонента рофесійної стійкості майбутнього практичного психолога процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна, Н. В. Гузь // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_2(1)__4
| 13. |
Гузь Н. В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь // Психологія та соціальна робота. - 2021. - Вип. 2. - С. 39-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psychsw_2021_2_5
|
|
|