Пошуковий запит: (<.>A=Дацун Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дацун Ю. М. Застосування тепловізійних методів при контролі стану тягових двигунів локомотивів [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, А.О. Таранов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 135. - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_135_49
|
2. |
Пузир В. Г. Застосування сучасних стратегій при удосконаленні системи технічного обслуговування і ремонту локомотивів [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, Ю. М. Дацун // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 149. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_149_16
|
3. |
Дацун Ю. М. Дослідження відмов колісних пар тепловозів в експлуатації із застосуванням fmea-методології [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, А. І. Філатов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 147. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_147_20
|
4. |
Теслик А. Г. Аналіз систем технічного обслуговування та ремонту рухомого складу залізниць країн Європи та Північної Америки [Електронний ресурс] / А. Г. Теслик, Ю. М. Дацун, А. М. Зіньківський // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_12
|
5. |
Дацун Ю. Н. Выбор стратегии технического обслуживания и ремонта локомотивов на основе методов нечеткой логики [Електронний ресурс] / Ю. Н. Дацун // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_17
|
6. |
Дацун Ю. М. Визначення ступеню впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 1(7). - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_1(7)__9 Загальну структуру виробничого процесу ремонту представлено як систему, що складається з ряду елементів, які мають різний вплив на результуючу подію, - відмову вузла в експлуатації після ремонту. Застосування інструментів алгебри логіки надало можлиивість визначити структурну значимість елементів системи, що характеризує ступінь впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу.
|
7. |
Дацун Ю. М. Визначення порядку діагностування буксових вузлів електровозів на основі даних про їх пошкодження в експлуатації [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, Г. О. Колесніченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158(2). - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_158(2)__5
|
8. |
Дацун Ю. М. Дослідження складових організаційно-технічного рівня локомотиворемонтного виробництва на основі когнітивних карт [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160_16
|
9. |
Дацун Ю. М. Оцінка критеріїв формування віртуального підприємства з ремонту локомотивів [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_3_13
|
10. |
Дацун Ю. М. Оцінка рівня відповідності локомотиворемонтного виробництва [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_5 Мета наукової роботи - розробка методики оцінки відповідності локомотиворемонтного виробництва вимогам нормативної документації з визначенням показника рівня відповідності. При формалізації лінгвістичних тверджень про відповідність ремонтного виробництва враховується вплив ряду чинників, значимість яких визначалась шляхом експертної оцінки, формалізованими моделями розвитку подій при побудові та аналізі "дерева відмов". Для обчислення показника рівня відповідності пропонується застосування потрійної адитивної згортки з коефіцієнтами вагомості. Дослідження взаємозв'язку інтегрального показника з витратами на утримання локомотивів проводилось методами регресійного аналізу. Аналіз результатів перевірок та обстежень технічного рівня локомотиворемонтних виробництв показав схожу структуру експертних тверджень невідповідностей, що дозволило представити їх у вигляді вектора. При перетворенні багатокритеріальної задачі в однокритеріальну був застосований найбільш об'єктивний метод зваженої суми. Обчислені показники відповідності за результатами обстеження ряду локомотиворемонтних виробництв. У результаті кореляційно-регресійного аналізу доведено вплив показника відповідності ремонтного виробництва на перевитрати для утримання локомотивів. Розроблена методика оцінки відповідності технічного рівня локомотиворемонтного виробництва на основі лінгвістичних експертних тверджень із урахуванням впливу виду виявленої невідповідності, типу технологічного процесу, виду вузла локомотива та виду компоненту технічного рівня виробництва. Одержано взаємозв'язок рівня відповідності ремонтного виробництва та витрат на утримання локомотивів. Застосування розробленої методики дозволить реально оцінити значимість виявлених невідповідностей, впорядкувати усунення невідповідностей згідно пріоритетності та підвищити ефективність капіталовкладень у ремонтне виробництво. Одержані регресійні рівняння дозволять нормувати показник відповідності та прогнозувати перевитрати на утримання локомотивів за результатами обстеження ремонтних виробництв.
|
11. |
Дацун Ю. М. Методи формування віртуальних виробництв з ремонту локомотивів [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 171. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_171_13
|
12. |
Дацун Ю. М. Дослідження показника відповідності локомотиворемонтного виробництва [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, Є. В. Беженар // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 173. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_173_12
|
13. |
Дацун Ю. М. Визначення оптимальних маршрутів експертної групи при обстеженні локомотиворемонтних виробництв [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, А. Ю. Кіцелюк // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 164. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_164_9
|
14. |
Пузир В. Г. Визначення раціональної структури виробництв з ремонту локомотивів за економічними критеріями [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, Ю. М. Дацун, Б. С. Дидак, О. А. Вітенко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 185. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_185_7
|
15. |
Дацун Ю. М. Аналіз впливу людського фактору на процеси визначення параметрів вузлів рухомого складу під час технічного обслуговування [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, К. М. Саркісян, О. В. Мірошниченко, Д. С. Ісаєв // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2020. - Вип. 36. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2020_36_4
|
16. |
Пузир В. Г. Основи автоматизованого управління локомотиворемонтним середовищем [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, Ю. М. Дацун // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4(дод.). - С. 60-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4(dod
|
17. |
Пузир В. Г. Контроль технічного стану локомотивів на основі обробки даних бортових мікропроцесорних систем діагностики [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, Ю. М. Дацун, О. М. Обозний // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 4(дод.). - С. 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_4(dod
|
18. |
Дацун Ю. М. Оптимізація планування маршрутів технічних експертів при оцінці організаційно-технічного стану локомотиворемонтних виробництв [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 4(дод.). - С. 11-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_4(dod
|
19. |
Пузир В. Г. Аналіз методів оцінки якості роботи форсунок дизелів тепловозів [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, Ю. М. Дацун, В. Е. Сендюк, В. В. Пиво // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 180. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2018_180_6
|
20. |
Дацун Ю. М. Вплив людського фактора на безпеку руху залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Ю. М. Дацун, К. М. Саркісян, О. С. Коваленко, О. В. Клименко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184(дод.). - С. 27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184(dod
|
| |