Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Деделюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Деделюк Н. 
Система організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, С. Козіброцький, Т. Овчаренко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Деделюк Н. 
Ритмічна гімнастика як ефективний засіб підвищення фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Ю. Хильчук, Г. Балахнічева // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. : Фізичне виховання і спорт. - 2013. - Вип. 12. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2013_12_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Деделюк Н. 
Особливості розвитку психомоторних здібностей юних футболістів [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Бугайчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. : Фізичне виховання і спорт. - 2013. - Вип. 12. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2013_12_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Деделюк Н. А. 
Сучасні підходи до оздоровлення дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк, Л. О. Чеханюк, Т. Г. Овчаренко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_1_7
Обгрунтовано сучасні організаційно-методичні підходи до фізичного виховання (ФВ) дітей за умов дошкільних закладів. На підставі аналізу й узагальнення даних літературних джерел, медичних карток, опитування (анкетування) вихователів і спеціалістів із ФВ у дошкільних закладах м. Луцьк, педагогічних спостережень доведено можливість ефективного впливу засобів ФВ на підготовку дитини до вимог сучасної школи. Наголошено на необхідності індивідуальних підходів і спеціально спрямованих оздоровчих і виховних впливів у процесі ФВ дошкільнят, застосуванні оздоровчих засобів ФВ; зміцненні здоров'я дітей; підвищенні інтересу до занять та формуванні навичок самостійного піклування про своє здоров'я.
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.169 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Деделюк Н. А. 
Організація спортивно-оздоровчої діяльності студентів Волинського національного університету імені Лесі Українки [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк, Т. Є. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 1. - С. 41–45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_1_10
Протягом останніх років у вищій освіті ведеться активний пошук нових форм і методів підвищення якості фізичного виховання майбутніх фахівців. Разом із тим аналіз спеціальної літератури свідчить про те, що діюча система фізичного виховання у вищих навчальних закладах є недостатньо ефективною. Завдання дослідження - проаналізувати стан організації спортивно-оздоровчої діяльності студентської молоді впродовж навчання у ВНЗ (на прикладі Волинського національного університету імені Лесі Українки) за умов чинної законодавчої бази національної системи фізичного виховання України. У практиці Волинського національного університету імені Лесі Українки посилюється оздоровча результативність фізичного виховання через упровадження в освітній процес занять професійно-прикладного, спортивного, оздоровчо-рекреаційного та реабілітаційного спрямуваннь. Високий рівень активності студенів, особливо III - IV курсів, доводить ефективність застосування різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи в позанавчальній діяльності, а саме: фізичні вправи в режимі дня, організовані заняття в позанавчальний час, самостійні заняття фізичними вправами, масові фізкультурно-спортивні заходи, заняття в оздоровчо-профілактичних таборах. Потенційні переваги спортивно-оздоровчих занять і досягнення міцного здоров'я та доброї фізичної форми визначаються тим, що завдяки цим заняттям студент може справлятися без утоми із фізіологічними напруженнями студентського життя; активно відпочивати; долати великі фізичні напруження, контролювати масу тіла; швидко відновлювати сили. Отже, організація спортивно-оздоровчої діяльності у Волинському національному університеті імені Лесі Українки є складовою частиною національної системи фізичного виховання дітей і молоді в Україні. Фізичне виховання в навчальному закладі грунтується на принципах індивідуального та особистісного підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання засобів і форм фізичного виховання, безперервності освітнього процесу та врахування регіональних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.065 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Козіброцький С. П. 
Особливості та напрями укладання навчальних програм із фізичного виховання для студентів вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / С. П. Козіброцький, Н. А. Деделюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 4. - С. 3–5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_4_3
Здійснено дослідження програмно-нормативних основ фізичного виховання студентів на основі історико-методологічного аналізу навчальних програм фізичного виховання студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.663 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Деделюк Н. А. 
Народні ігри як основа традиційної системи фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 2. - С. 7–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_2_4
Визначено місце та значення народних ігор в усіх сферах життя середньовічного населення як основи традиційної системи фізичного виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.154 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Деделюк Н. А. 
Форми реалізації фізичного виховання в Київський Русі [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк, А. В. Рибніцький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 6–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_4
Обгрунтовано форми реалізації фізичного виховання в Київській Русі (IX - XIV ст.). Надано аналіз впливу фізичних вправ на організм людини та його формування в епоху Середньовіччя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Цюпак Т. Є. 
Вплив лікувальної фізичної культури на кардіореспіраторну систему молодших підлітків із хронічним бронхітом [Електронний ресурс] / Т. Є. Цюпак, Н. А. Деделюк, Ю. Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 391–395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_93
Актуальність роботи зумовлено збільшенням кількості школярів із відхиленнями в стані здоров'я. За даними медичної статистики, тільки 10 % школярів в Україні є практично здоровими. Одними з найбільш поширених є хронічні захворювання легенів, які завдають великої шкоди організму дітей і підлітків. Завдання роботи - дослідити функціональний стан кардіореспіраторної системи дітей віком 10 - 12 років із хронічним бронхітом, запропонувати методику лікувальної фізичної культури та з'ясувати вплив методики ЛФК на функціональний стан кардіореспіраторної системи молодших підлітків із хронічним бронхітом. У методику ЛФК включено загальнозміцнювальні й спеціальні вправи, регламентоване дихання, звукова гімнастика, дренажна дихальна гімнастика, прості дихальні вправи за системою хатха-йога, ходьба, біг, рухливі ігри, вправи на розслаблення. Результати дослідження вказують на значні позитивні зміни в кардіореспіраторній системі молодших підлітків із хронічним бронхітом. У дітей експериментальної групи були вірогідно кращі значення частоти серцевих скорочень, частоти дихання, вищі показники проби із затримкою дихання, показники глибини дихання. У процесі експерименту доповнились і підтвердилися дані науковців про вплив засобів реабілітації на функціональний стан кардіореспіраторної системи молодших підлітків із хронічним бронхітом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.962 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Деделюк Н. А. 
Доцільність використання елементів системи фізичного виховання Київської Русі в сучасній українській школі [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 1. - С. 10–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_1_4
Визначено основні закономірності функціонування фізичного виховання в Київській Русі: зв'язок фізичного виховання зі світоглядом, способом життя та місцем проживання населення; взаємопроникнення міжнаціональних елементів фізичного виховання; взаємозв'язок святково-ігрової діяльності та військово-фізичної підготовки; поступовий перехід до організованих форм фізичного виховання. Обгрунтовано доцільність використання елементів системи фізичного виховання Київської Русі за сучасних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.075 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Деделюк Н. А. 
Зміст фізичного виховання і здорового способу життя у літературних пам’ятках ІХ–ХІV століть [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 32–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_11
Проаналізовані наукові та літературні джерела IX - XIV ст. висвітлюють зміст здорового способу життя цього періоду та факти формування основ національної системи фізичного виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.423 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Томащук О. Г. 
підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту з позиції потреб сучасності [Електронний ресурс] / О. Г. Томащук, Н. А. Деделюк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 339-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__114
Вперше визначено структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту, критерії та показники сформованості рівнів готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту", "готовність майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту". Вдосконалено провідні підходи щодо підготовки майбутніх фахівців з даного інваспорту, методику педагогічної діагностики на підставі комп'ютерного тестування готовності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.883 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Деделюк Н. 
Оцінка емоційно-вольової сфери школярів за методикою Басса-Дарки [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, О. Томащук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3(2). - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Цюпак Ю. 
Формування основних здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку [Електронний ресурс] / Ю. Цюпак, Н. Деделюк, Т. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Деделюк Н. 
Модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, Л. Ващук, О. Томащук, В. Санюк, С. Савчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_7
На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено стан організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів в освітньому процесі та її вплив на динаміку фізичної підготовленості студентів впродовж навчання. Мета дослідження - вивчити спортивно-оздоровчі потреби студентів і розробити модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів. У досліджені брали участь студенти першого-четвертого курсів Східноєвропейського національного університету іменні Лесі Українки, Луцького технічного національного університету. Загальна кількість студентів, які взяли участь у дослідженні, - 192 особи. Вони складали контрольну группу й займалися за базовою програмою, а також експериментальну, у якій займалися за програмами з обраних видів спорту. Експрес-оцінку рівня фізичного здоров'я студентів під час організаційно-педагогічного експерименту проводили за методикою професора Г. Л. Апанасенка. Отримані результати проаналізовано за допомогою загальноприйнятих методів варіаційної статистики. У межах організаційно-педагогічного експерименту утворено модель організаційної структури - навчальний спортивно-оздоровчий центр. Вій проводив зі студентами заняття з обраних видів спорту в позанавчальний час, здійснював зв'язок між навчальними та позанавчальними формами занять, проводив пропаганду занять видами спорту й інші види діяльності, які мали за мету підвищити загальний обсяг рухової активності студентів. Результати дослідження показників фізичної підготовленості студентів обох ВНЗ дали підставу виявити таке: вихідний рівень фізичної підготовленості студентів на першому курсі недостатній; стан фізичної підготовленості студентів протягом навчання погіршується, що зумовлює необхідність організаційних змін у системі спортивнооздоровчої діяльності студентів за умов вищого навчального закладу. Результати організаційно-педагогічного експерименту підтвердили доцільність утворення в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки та Луцькому технічному національному університеті навчального спортивно-оздоровчих центрів. Залучення студентів до занять обраними видами спорту в позанавчальний час і можливість їх продовжувати в процесі обов'язкових занять із фізичного виховання в групах зі спортивною спрямованістю відіграли роль об'єднуючої ланки між навчальними та позанавчальними формами занять і підвищили обсяги рухової активності студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.162 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Мудрик Ж. С. 
Методика формування ситуативного мислення в процесі підготовки юних спортсменів (на прикладі футболістів) [Електронний ресурс] / Ж. С. Мудрик, В. С. Добринський, Н. А. Деделюк, В. І. Смолюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 23. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_23_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Деделюк Н. 
Професійна адаптація студентів із різними типами нервової системи в умовах педагогічної практики [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, О. Томащук, Т. Гнітецька, Л. Ващук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_9
Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.635 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Ковальчук Н. 
Еволюція масових гімнастичних виступів (кінець ХІХ ст. – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Ковальчук, В. Санюк, Т. Гнітецька, Н. Деделюк, О. Рода, С. Калитка, І. Ткачук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 1. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_1_4
У 1882 р. відбулися масові гімнастичні виступи під назвою Всесокільські злети. Завдяки організаторам сокільського руху, який успішно розповсюдився на територіях інших країн, ідея масових гімнастичних виступів набула великої популярності серед молоді. Їх гедоністичне значення проявляється в естетичній видовищності, вони є потужним агітаційним засобом, піднімають патріотичний дух як учасників, так і глядачів, а також є об'єктом як внутрішнього, так і міжнародного туризму. Понад століття автори та творчі колективи шукають нові ідеї, розробляють технічне обладнання, створюють музичні та ритмічно-пластичні композиції для відображення тематики заходу, якому вони присвячені, та підвищення видовищності масових гімнастичних виступів. Мета дослідження - вивчити й узагальнити матеріали, які стосуються змін, що відбулися протягом століття в масових гімнастичних виступах. Досліджено теоретичний аналіз та узагальнення навчальної, науково-методичної, довідникової літератури й матеріалів Інтернет-мережі з означеної проблеми. У досліджуваному історичному періоді фізкультурні свята, гімнастичні виступи досягли небувалого розвитку й перетворились у своєрідну нову форму масового фізкультурного видовища. У свій час на еволюцію масових гімнастичних виступів суттєво вплинули творчі ідеї спортсменів та митців Радянського Союзу. Саме ними започатковано тематичні виступи, уведено новий динамічний стиль без довгих перешикувань "на одному диханні", розроблено схему побудови композицій із піками уваги глядачів. Уперше почали вводити у виступи поточні рухи, розбірні металеві гімнастичні прилади та фонову трибуну. І сьогодні в масових гімнастичних виступах існує стандарт відстані між учасниками на полі 2,8 метра, який запропоновано М. Сєрим. Висновки: масові гімнастичні виступи й до сьогодні не втратили своєї актуальності. Уже понад 130 років вони є засобом пропаганди спорту, виховання естетичних, моральних якостей та виконують гедоністичні функції. Сучасним рекордсменом проведення масових гімнастичних виступів стала Північна Корея.У 1882 р. відбулися масові гімнастичні виступи під назвою Всесокільські злети. Завдяки організаторам сокільського руху, який успішно розповсюдився на територіях інших країн, ідея масових гімнастичних виступів набула великої популярності серед молоді. Їх гедоністичне значення проявляється в естетичній видовищності, вони є потужним агітаційним засобом, піднімають патріотичний дух як учасників, так і глядачів, а також є об'єктом як внутрішнього, так і міжнародного туризму. Понад століття автори та творчі колективи шукають нові ідеї, розробляють технічне обладнання, створюють музичні та ритмічно-пластичні композиції для відображення тематики заходу, якому вони присвячені, та підвищення видовищності масових гімнастичних виступів. Мета дослідження - вивчити й узагальнити матеріали, які стосуються змін, що відбулися протягом століття в масових гімнастичних виступах. Досліджено теоретичний аналіз та узагальнення навчальної, науково-методичної, довідникової літератури й матеріалів Інтернет-мережі з означеної проблеми. У досліджуваному історичному періоді фізкультурні свята, гімнастичні виступи досягли небувалого розвитку й перетворились у своєрідну нову форму масового фізкультурного видовища. У свій час на еволюцію масових гімнастичних виступів суттєво вплинули творчі ідеї спортсменів та митців Радянського Союзу. Саме ними започатковано тематичні виступи, уведено новий динамічний стиль без довгих перешикувань "на одному диханні", розроблено схему побудови композицій із піками уваги глядачів. Уперше почали вводити у виступи поточні рухи, розбірні металеві гімнастичні прилади та фонову трибуну. І сьогодні в масових гімнастичних виступах існує стандарт відстані між учасниками на полі 2,8 метра, який запропоновано М. Сєрим. Висновки: масові гімнастичні виступи й до сьогодні не втратили своєї актуальності. Уже понад 130 років вони є засобом пропаганди спорту, виховання естетичних, моральних якостей та виконують гедоністичні функції. Сучасним рекордсменом проведення масових гімнастичних виступів стала Північна Корея.
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.399 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Ващук Л. 
Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування [Електронний ресурс] / Л. Ващук, Н. Деделюк, Н. Захожа, С. Савчук, О. Іщук, В. Захожий // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_11
Аналіз факторів, що зумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання в школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров'я й фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обгрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їх фізичному розвитку, зміцненню здоров'я, соціалізації й самовизначенню. Методи дослідження - аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики. Розробляючи фітнес-програми силового спрямування, враховано фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування в процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування, результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (p << 0,001) покращився рівень фізичної підготовленості. Висновки: виходячи з цієї концепції, запропоновано оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає процес гармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підготовленості на основі застосування засобів силового фітнесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.168 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Ковальчук Н. М. 
Гімнастика як засіб професійної підготовки студентів факультету фізичної культури, спорту та здоров'я [Електронний ресурс] / Н. М. Ковальчук, Н. А. Деделюк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського