Пошуковий запит: (<.>A=Дейнега І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дейнега І. О. Регіональні особливості маркетингового забезпечення інноваційної діяльності в аграрному секторі економіки [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, Н. В. Якубовська, Н. Р. Кубрак // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2009. - Вип. 3. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2009_3_18
|
2. |
Дейнега О. В. Маркетингові аспекти формування дизайну товару [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 368-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_80
|
3. |
Дейнега О. В. Регіональні аспекти оцінювання конкурентоздатності туристичних організацій [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2011. - Вип. 7. - С. 232-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2011_7_59
|
4. |
Сиротинський О. А. Інформаційні потоки в логістичних системах транспортних підприємств [Електронний ресурс] / О. А. Сиротинський, С. М. Пашкевич, С. І. Чабан, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_1_36
|
5. |
Дейнега І. О. Ринкові характеристики освітньої послуги [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, М. С. Андрощук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2016_3_4
|
6. |
Сиротинський О. А. Інформаційні потоки в логістичних системах транспортних підприємств [Електронний ресурс] / О. А. Сиротинський, С. М. Пашкевич, С. І. Чабан, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_2_25
|
7. |
Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 184-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_24 Конкретизовано зміст продукту "сільський зелений туризм" та ідентифіковано асортимент туристичних послуг на трьох його рівнях по Рівненському регіону. Проаналізовано конкурентоспроможність альтернативних туристичних продуктів Рівненської області. Оцінено стан і перспективи розвитку товарної, цінової та комунікаційної складових комплексу маркетингу щодо послуг сільського зеленого туризму на Рівненщині.
|
8. |
Дейнега І. О. Особливості формування та перспективи розвитку ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, М. С. Андрощук // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2017_3(2)__12
|
9. |
Дейнега І. О. Організація комунікацій освітніх організацій та їх стейкхолдерів в інтернет-мережі [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 10. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_10_25
|
10. |
Дейнега І. О. Фактори забезпечення розвитку освітнього потенціалу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 29. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_29_8
|
11. |
Дейнега І. О. Онлайн-освіта в умовах розвитку інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30(1)__19
|
12. |
Дейнега І. О. Реклама як інструмент формування цільового ринку закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Інтелект XXI. - 2018. - № 4. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_4_28
|
13. |
Дейнега І. О. Якісна визначеність послуги в сучасних реаліях трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 30(3). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_30(3)__8
|
14. |
Дейнега І. О. Маркетингові інструменти реалізації стратегій освітньої міграції [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 4. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_9
|
15. |
Дейнега І. О. Методичні аспекти бренд-кодування закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_19
|
16. |
Андрушків Б. М. Політичні реверанси з історико-претензійним забарвленням: Польща – Україна – Світова Спільнота [Електронний ресурс] / Б. М. Андрушків, І. Дейнега, О. М. Владимир, О. І. Павликівська, В. Решетник // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 1. - С. 119-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_1_15
|
17. |
Дейнега О. В. Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_10
|
18. |
Дейнега І. О. Оцінювання можливостей освітньої міграції для розвитку вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Інноваційна економіка. - 2018. - № 1-2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_1-2_8
|
19. |
Яцишин А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії [Електронний ресурс] / А. Яцишин, Є. Романенко, І. Дейнега, А. Яцишин, В. Ковач // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 4. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_4_17
|
20. |
Дейнега І. О. Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, О. В. Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_13
|
| |