Пошуковий запит: (<.>A=Долинський Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здо-ров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 115-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_32 Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів (забезпечення позитивної мотивації студентів на здійснення здоров'язбережувальної діяльності з учнями початкової школи у навчально-виховній діяльності, взаємозв'язок валеологічної освіти з дисциплінами гуманітарного, соціально-економічного, природно-наукового, професійного та практичного циклів фазової підготовки майбутніх учителів початкової школи, насичення процесу їх підготовки інтерактивними методами навчання, спрямованими на формування цих навичок і вмінь, залучення їх до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-ігрової діяльності). Розроблено експериментальну модель досліджувальної підготовки.Висвітлено питання освіти в галузі здоров'я, подано теоретичне обгрунтування здоров'язбережувальної діяльності (ЗЗД) майбутніх учителів початкової школи. Визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров'я. Розроблено класифікацію здоров'язбережувальних навичок (ЗЗН) і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування ЗЗН і вмінь у молодших школярів. Описано експериментальну модель і розкрито змістовий аспект їх підготовки до здійснення ЗЗД в майбутній професійній діяльності.Розглянуто підходи до визначення методології, зафіксовано авторське розуміння методології як структури процедур дослідження, їх послідовності, побудови знання, отриманого внаслідок застосування цих процедур. На підставі аналізу наукової літератури визначено та розкрито зміст методологічних підходів, на яких грунтуватиметься процес підготовки майбутніх учителів початкових класів до здоров’язберігальної діяльності: аксіологічного, системного, особистісно-діяльнісного та культурологічного.Рассмотрены подходы к определению методологии, зафиксировано авторское понимание методологии как структуры процедур исследования, их последовательности, построения знания, полученного вследствие применения этих процедур. На основании анализа научной литературы вычленена и раскрыта суть методологических подходов, на которых базируется процесс подготовки будущих учителей начальных классов к здоровьесберегающей деятельности: аксиологического, системного, личностно-деятельностного, культурологического.Were studied the approaches to definition of methodology, recorded author's understanding of methodology as the structure of research procedures, their sequence, construction of knowledge obtained from the use of these procedures. Based on the analysis of scientific literature singled out and disclosed the essence of methodological approaches that underpin the process of preparing of future elementary school teachers to health-saving activity: axiological, systematic, personality and activity oriented approach, culturological.
|
2. |
Долинський Б. Т. Педагогічні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до валеологічного виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, Г. С. Писаренко, С. В. Бондар, Д. Д. Славов // Наука і освіта. - 2014. - № 8. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_8_13
|
3. |
Долинський Б. Т. Педагогічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до валеологічного виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, Г. С. Сердюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_1_8
|
4. |
Долинський Б. Т. Визначення сутності поняття "здоров’я" та його роль у професійній діяльності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 136. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_136_17
|
5. |
Долинський Б. Т. Цілісний підхід у підготовці майбутнього вчителя молодших класів [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 277-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_41
|
6. |
Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності з учнями молодших класів [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 7-8. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_7-8_4
|
7. |
Завалевська О. В. Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій [Електронний ресурс] / О. В. Завалевська, Б.Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_2_5
|
8. |
Литвиненко С. А. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії у процесі навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / С. А. Литвиненко, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_2_6
|
9. |
Долинський Б. Т. Здоров’я вчителя як підґрунтя для успішної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, О. Муниця // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_3_8
|
10. |
Тодорова В. Удосконалення змісту хореографічної освіти в аеробіці на етапі спеціалізованої базової підготовки спортсменів [Електронний ресурс] / В. Тодорова, Б. Долинський, Т. Пасічна // Наука і освіта. - 2020. - № 1. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2020_1_11
|
11. |
Долинський Б. Т. Детермінанти системи контролю іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, С. В. Іваненко, Н. М. Лозенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2020. - № 1. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2020_1_4
|
12. |
Долинський Б. Т. Особливості змін мозкового кровообігу дітей середнього шкільного віку з функціональними порушеннями зору за впливом методу Фельделькрайз [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, Б. О. Буховець, В. В. Борщенко, О. О. Погорелова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(2). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_32(2)__18
|
13. |
Долинський Б. Т. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у освітньо-виховному процесі учнів загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, Б. О. Буховець, Г. О. Дишель, О. О. Погорелова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2021. - № 3. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2021_3_4
|
14. |
Долинський Б. Побудова та апробація системи фізкультурно-спортивної реабілітації на мозкову гемодинаміку дітей хворих на ДЦП [Електронний ресурс] / Б. Долинський, Б. Буховець, Г. Дишель // Наука і освіта. - 2022. - № 1. - С. 54-60 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2022_1_10
|
15. |
Долинський Б. Т. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації індивідуальних освітніх траєкторій у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, Б. О. Буховець, Г. О. Дишель // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_37_38
|
16. |
Долинський Б. Т. Особливості реалізації тренувального процесу із SUP-спорту в зимовий період часу [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, В. Ю. Філіпов // Olympicus. - 2023. - Вип. 1. - С. 20–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_1_6
|
17. |
Лещій Н. П. Особливості фізичного виховання школярів спеціальної медичної групи із застосуванням тілесно-орієнтованих методів [Електронний ресурс] / Н. П. Лещій, Б. Т. Долинський, А. Д. Пінакі // Olympicus. - 2023. - Вип. 1. - С. 37–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_1_9
|
18. |
Долинський Б. Т. Теоретико методологічні засоби оцінки рівня фізичної підготовленості дітей у SUP-спорті [Електронний ресурс] / Б. Т. Долинський, В. Ю. Філіпов // Olympicus. - 2023. - Вип. 2. - С. 20–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_2_6
|
19. |
Аніканов І. В. Сучасні тенденції оптимізації діяльності спортивних клубів [Електронний ресурс] / І. В. Аніканов, Б. Т. Долинський, Є. В. Дразіна (Долгієр), О. О. Погорелова // Olympicus. - 2023. - Вип. 3. - С. 3–8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_3_3
|
20. |
Кольчак В. А. Аналіз організаційних ресурсів розвитку сфери фізичної культури і спорту в Одеській області [Електронний ресурс] / В. А. Кольчак, В. Г. Тодорова, Б. Т. Долинський // Olympicus. - 2023. - Вип. 3. - С. 99–107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olym_2023_3_17
|