Пошуковий запит: (<.>A=Долматова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Долматова М. П. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. П. Долматова, К. Г. Долматова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_24
|
2. |
Долматова М. П. Формування естетичних ціннісних орієнтацій особистості як суттєвого елемента її духовної культури [Електронний ресурс] / М. П. Долматова, В. І. Ярешко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_35
|
3. |
Долматова М. П. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / М. П. Долматова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_26
|
4. |
Долматова М. П. Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці [Електронний ресурс] / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2016_1_5 Розглянуто філософське, психологічне та педагогічне трактування категорії "досвід", розкрито сутність цього поняття як основи навчального пізнання та духовного розвитку особистості.
|
5. |
Дубровська Л. О. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 86–89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_2_17
|
6. |
Дубровська Л. О. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, М. П. Долматова, К. В. Єрмак // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 95–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_2_19
|
7. |
Долматова М. П. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови [Електронний ресурс] / М. П. Долматова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_2_3
|
8. |
Кот Ю. В. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення [Електронний ресурс] / Ю. В. Кот, І. В. Кот, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_2_7
|
9. |
Гордієнко Т. В. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_5
|
10. |
Долматова М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / М. Долматова // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 2. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_25
|