Пошуковий запит: (<.>A=Драч І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Драч І. Є. Визначення наукового проекту на основі системно-ціннісного підходу [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Н. С. Рулікова // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 4. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_4_11
|
2. |
Драч І. Аналіз базових категорій компетентрісного підходу та їх співвідношення [Електронний ресурс] / І. Драч. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_10_10
|
3. |
Драч І. І. Педагогічний супровід формування професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 473-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_74
|
4. |
Драч І. Компетентність фахівця як теоретична проблема [Електронний ресурс] / І. Драч // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_13 У зв’язку з існуючою невизначеністю та проблемністю базових категорій компетентнісного підходу в системі освіти проаналізовано тлумачення поняття «компетентність» у зарубіжній та вітчизняній психолого-педагогічній літературі. На основі узагальнення різних трактувань поняття «компетентність» подано авторське розуміння його змісту як складної інтегративної характеристики особистості, що обумовлює її здатність до реалізації власного потенціалу. Визначено основні складові компетентності фахівця.В связи с существующей неопределенностью и проблемностью базовых категорий компетентностного подхода в системе образования проанализировано толкование понятия «компетентность» в зарубежной и отечественной психолого-педагогической литературе. На основе обобщения разных трактовок понятия «компетентность» представлено авторское понимание его содержания как сложной интегративной характеристики личности, которая обуславливает ее способность к реализации собственного потенциала. Определены основные составляющие компетентности специалиста.In the article analyzes the understanding of the concept “competence” in foreign and domestic psychological and educational literature. At its base is represented by own interpretation of specialist expertise and presented its essential characteristics.
|
5. |
Драч І. Є. Формування команди наукового проекту вищого навчального закладу на основі методу зважених сум [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Г. Л. Теплякова // Управління розвитком складних систем. - 2013. - Вип. 15. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2013_15_4
|
6. |
Драч І. Є. Інноваційно-проектна діяльність у системі рейтингового оцінювання ВНЗ України [Електронний ресурс] / І. Є. Драч // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 5. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_5_25 Мета роботи - аналіз структури та видів досліджень наукових секторів України; визначення впливу показників науково-технічної та інноваційно-проектної діяльності вищого навчального закладу (ВНЗ) на його конкурентоздатність і місце в рейтингу. Методологічною базою є загальнонаукові принципи проведення досліджень (методи наукового аналізу та синтезу), теоретичні та методичні основи системного та процесного підходів, а також методи ранжування. Як джерела інформації використано дані статистичної звітності та праці вітчизняних науковців. Наведено загальну характеристику деяких методик побудови рейтингів ВНЗ України. Розглянуто рейтинг університетів України III, IV рівнів акредитації "Топ-200 Україна", в якому значну частку рейтингової оцінки складає наукова діяльність, а також досліджено методику його побудови. Представлено діаграми розподілу ваги між індикаторами в індексах якості науково-педагогічного потенціалу, якості навчання та міжнародного визнання. Виявлено залежність між якістю науково-педагогічного потенціалу та місцем ВНЗ у рейтингу, його конкурентоздатністю в освітянському секторі України. Надано характеристику наукових секторів (академічного, галузевого, освітянського, заводського, підприємницького), розглянуто організаційно-правові форми підприємств позавідомчої науки (інкубатор, технопарк, технополіс), а також надано структуру освітянського сектора. Визначено види досліджень відповідно до сектора науки.
|
7. |
Драч І. І. Аналіз досвіду підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 42. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_42_27
|
8. |
Драч І. Особливості професійної діяльності викладачів вищої школи в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 1. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_1_7
|
9. |
Драч І. Формування ключових компетентностей як основа професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_2_3
|
10. |
Драч І. І. Організаційно-педагогічні умови та засоби компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_25
|
11. |
Драч І. Д. Сакральне в текстах як маркер елітарної літератури [Електронний ресурс] / І. Д. Драч // Питання літературознавства. - 2011. - Вип. 82. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2011_82_29
|
12. |
Драч І. На перехресті мистецтв: жанрові особливості "Ноктюрну b-moll” Юрія Косача [Електронний ресурс] / І. Драч // Питання літературознавства. - 2012. - Вип. 85. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2012_85_11
|
13. |
Драч І. І. Формування професійно-особистісних якостей магістрантів педагогіки вищої школи в ході професійної підготовки [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 542-548. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_78
|
14. |
Драч І. Феномен управління в умовах трансформації освіти [Електронний ресурс] / І. Драч. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_12
|
15. |
Драч І. Д. Елітарна література: феномен на марґінесі культурно-історичної доби [Електронний ресурс] / І. Д. Драч // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Філологія. Літературознавство. - 2011. - Т. 168, Вип. 156. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2011_168_156_11
|
16. |
Драч І. Модернізація вищої освіти: методологічні можливості основних парадигм [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 5. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_5_2
|
17. |
Драч І. І. Зміст та технології компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_38
|
18. |
Драч І. Ф. Олесь Гончар зблизька і на відстані [Електронний ресурс] / І. Ф. Драч // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2013. - Вип. 16. - С. 15–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2013_16_4
|
19. |
Драч І. Є. Розрахунок інтегрального показника портфеля наукових проектів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Н. С. Рулікова // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_8_12
|
20. |
Драч І. Інтеграція змісту, технологічного та науково-методичного супроводу як умова управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Драч // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_6
|
| |