Пошуковий запит: (<.>A=Дронь В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Дронь В. С. Статистична оцінка моделі Леонтьєва економічної системи регіону на прикладі Чернівецької області [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2011. - Вип. 85. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2011_85_7
|
2. |
Дронь В. С. Статистичне оцінювання параметрів лінійної моделі міжгалузевого балансу економічної системи регіону [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2012. - Вип. 86. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2012_86_11
|
3. |
Дронь В. С. Моделювання причинності методом умовно-наслідкового розкладу соціально-економічних подій [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Економіка. - 2013. - Вип. 23. - С. 348-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_23_71
|
4. |
Дронь В. С. Метод умовно-наслідкового розкладу встановлення взаємозалежності між соціально-економічними подіями [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 305-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_40 Як доповнення до теоретико-ймовірнісного підходу запропоновано умовно-наслідковий метод встановлення залежності між соціально-економічними подіями. Введено поняття "подія-явище", "подія-умова", подано їх інтерпретацію.
|
5. |
Дронь В. С. Встановлення взаємозв’язку між соціально-економічними величинами [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2012. - Вип. 22(2). - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2012_22(2)__18
|
6. |
Дронь В. С. Випадкова величина відносно соціально-економічної події [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 432-441. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_26_55
|
7. |
Дронь В. С. Дослідження взаємозв’язку між соціально-економічними величинами [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 27. - С. 315-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_27_50
|
8. |
Дронь В. С. Моделювання соціально-економічних подій методом умовно-наслідкового розкладу [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2012_1_13
|
9. |
Дронь В. С. Державні статистичні спостереження в Україні та Республіці Білорусь: спільні традиції та нові тенденції [Електронний ресурс] / В. С. Дронь, Є. В. Дронь // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_11
|
10. |
Дронь В. С. Теоретичні основи методу умовно-наслідкового розкладу подій [Електронний ресурс] / В. С. Дронь // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_2_30
|
11. |
Дронь В. С. Виробниче споживання та взаємозалежність видів економічної діяльності Чернівецької області [Електронний ресурс] / В. С. Дронь, Є. В. Дронь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 46-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_3_9
|
12. |
Дронь В. Дослідження існування взаємозв'язку між величинами методом умовно-наслідкового розкладу подій [Електронний ресурс] / В. Дронь // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_4_8
|
13. |
Дронь В. С. Властивостi об'ємного потенцiалу для вироджених ⃗2b-параболiчних рiвнянь типу Колмогорова [Електронний ресурс] / В. С. Дронь, С. Д. Iвасишен // Буковинський математичний журнал. - 2017. - Т. 5, № 1-2. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2017_5_1-2_10
|
14. |
Дронь В. С. Властивостi об'ємного потенцiалу для одного класу ультрапараболiчних рiвнянь довільного порядку [Електронний ресурс] / В. С. Дронь, С. Д. Iвасишен // Буковинський математичний журнал. - 2016. - Т. 4, № 3-4. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2016_4_3-4_11
|
15. |
Дронь В. Формування дослідницьких компетентностей у здобувачів освіти під час комп'ютерного моделювання фізичних явищ та процесів при дистанційному навчанні [Електронний ресурс] / В. Дронь // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 35, № 3. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_35_3_5 Сьогодення ставить перед освітою виклики, зокрема, пандемії, збройні вторгнення, як наслідок стрімкий розвиток освітніх тенденцій дистанційного навчання. З огляду на це, постає питання забезпечення освітніх потреб здобувачів освіти у формуванні у них дослідницьких компетентностей під час комп'ютерного моделювання фізичних явищ і процесів для розвитку пізнавального інтересу до дисципліни під час дистанційного навчання. Проведено аналіз і систематизацію науково-педагогічної літератури з використання та впровадження в освітній процес комп'ютерних програмних симуляторів, зокрема, Phet-симуляцій; емпіричний аналіз можливостей Phet-симуляцій у контексті формування дослідницьких компетентностей під час комп'ютерного моделювання фізичних явищ і процесів під час дистанційного навчання. Запропоновано використання можливостей Phet-симуляцій для візуалізації навчального експерименту. На прикладі наведених інструкційних карток показано можливості формування дослідницьких компетентностей у здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Висвітлено переваги використання Phet-симуляцій в освітньому процесі під час дистанційного навчання. Зроблено висновки, що самостійне моделювання фізичних явищ і процесів під час дистанційного навчання надає можливість здобувачам освіти більш глибоко зрозуміти основи досліджуваних природних явищ і процесів, принцип дії та будову сучасної техніки шляхом візуалізації процесів, маючи різні параметри фізичної моделі. Крім високих показників якісного засвоєння навчального матеріалу, у здобувачів підвищується інтерес до вивчення предмета, що відкриває широкі можливості для здійснення самостійної роботи, сприяє розвитку творчої діяльності, формуванню дослідницьких компетентностей, стимулює одержання додаткових знань та їх закріплення, що надає можливість виховувати всебічно розвинену особистість з уміннями та навичками XXI ст.
|