Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жорняк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Петленко Г. Н. 
Изучение зависимости заболеваемости острыми кишечными инфекциями от обсеменённости объектов внешней среды патогенной и условно патогенной флорой [Електронний ресурс] / Г. Н. Петленко, Н. А. Жорняк, И. И. Кваснецкая, К. В. Рудобашта, Л. П. Белая // Медичні перспективи. - 2009. - Т. 14, № 1. - С. 193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2009_14_1_49
Основними факторами передачі збудників гострих кишкових інфекцій є харчові продукти та предмети зовнішнього середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.249 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Жорняк Н. 
Специфіка туристської підготовки канадського корінного населення у провінції Британська Колумбія [Електронний ресурс] / Н. Жорняк // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_25
Розглянуто специфіку туристської підготовки канадського корінного населення у провінції Британська Колумбія, надано характеристику туристської діяльності корінного населення, дано визначення самому поняттю "корінні народи". Детально вивчено основні напрямки та розроблені відносно них положення для забезпечення корінних жителів вищою туристською освітою. Особливу увагу приділено аналізу дипломної навчальної програми за напрямом спеціалізації "Туристична діяльність корінного населення".Рассмотренa спецификa туристской подготовки канадского коренного населения в провинции Британская Колумбия, дано характеристику туристской деятельности коренного населения, дано определение самому понятию "коренные народы". Детально изучено основные направления и разработанные относительно них положения для обеспечения коренных жителей выше туристской образованием. Особое внимание уделено анализу дипломной учебной программы по направлению специализации "Туристическая деятельность коренного населения".The article dwells upon the specific features of aboriginal tourism training in British Columbia. The role of aboriginal tourism in Canadian tourism sector is denoted. The notion of Aboriginal people is defined. The main types of barriers for gaining professional training met by aboriginal people are analysed. Four main principles of providing The First Nations with higher education were studied in detail. Special attention was given to the analysis of the British Columbia Diploma program "Aboriginal Tourism".
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.465 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гавран М. 
Полікультурний аспект професійної підготовки вищих навчальних закладів Канади та Польщі [Електронний ресурс] / М. Гавран, Н. Жорняк // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 4. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жорняк Н. Є. 
Досвід формування полікультурної складової професійної підготовки туристських фахівців Канади та можливості його використання в Україні [Електронний ресурс] / Н. Є. Жорняк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жорняк Н. Є. 
Особливості канадської сфери туризму і туристської освіти [Електронний ресурс] / Н. Є. Жорняк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 173-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_33
Розглянуто особливості канадської сфери туризму та туристської освіти, зокрема такі її риси як децентралізованість, вплив культурно-етнічної неоднорідності та місце студентів корінного населення в освітній системі. Окрему увагу приділено трьом основнимпринципам реалізації вищої освіти (доступ, рівні можливості, врахування різноманітності). Розкрито основні напрямки діяльності Канадської Ради з питань розвитку людських ресурсів у сфері туризму. Вивчено структурну специфіку канадських туристських галузевих стандартів. Проаналізовано специфіку професійної діяльності канадського туристського сектора та його взаємозв’язок з туристською професійною підготовкою.Рассмотрены особенности канадской сферы туризма и туристского образования, в частности такие ее черты, как децентрализованность, влияние культурно-этнической неоднородности и место студентов коренного населения в образовательной системе. Представлены основные направления деятельности Канадского Совета по вопросам развития человеческих ресурсов в сфере туризма. Изучена структурная специфика канадских отраслевых туристических стандартов. Проанализирована специфика профессиональной деятельности канадского туристского сектора и его взаимосвязь с туристской профессиональной подготовкой.The article discusses the features of the Canadian tourism industry and tourism vocational education, including such features as its decentralization, the impact of cultural and ethnic heterogeneity and the role of Aboriginal students in educational system. Special attention is given to three basic principles of higher education (access, equity, diversity). The basic activities of the Canadian Tourism Human Resource Council are presented. The structural specificity of Canadian tourism industry standards was concerned. Analysis of specific professional activities of the Canadian tourism sector and its relationship with the tourist professional training was made.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Жорняк Н. Є. 
Досвід формування змісту програм канадської професійної та допрофесійної туристської підготовки [Електронний ресурс] / Н. Є. Жорняк, З. С. Тимняк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 1(1). - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_1(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Жорняк Н. Є. 
Врахування аналізу потреб спеціальності при розробці курсу фахової іноземної мови [Електронний ресурс] / Н. Є. Жорняк, О. В. Новосілець // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(2). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Жорняк Н. Є. 
Особливості міфологізації сучасної газетної реклами [Електронний ресурс] / Н. Є. Жорняк // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Жорняк Н. 
Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів [Електронний ресурс] / Н. Жорняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.865 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського