Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (8)Реферативна база даних (57)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зязюн І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Зязюн І. А. 
Свобода діяльності суб’єктів учіння у цілепокладанні громадянської активності [Електронний ресурс] / І. А. Зязюн // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Історія. Філософія. Політологія. - 2010. - Вип. 1. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_ifpo_2010_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.601 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Зязюн І. А. 
Аксіологічні критерії вікової психології [Електронний ресурс] / І. А. Зязюн // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 6-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_3
Визначено психологічні характеристики віку конкретними умовами, в яких здійснюється розвиток індивіда: характером учіння-виховання, особливостями його діяльності й дії, спілкуванням, рівнем загальної культури, предметних знань, педагогічної майстерності батьків і вихователів-вчителів. Для кожного віку існує своя специфічна "соціальна ситуація розвитку", певне співвідношення умов соціального середовища й внутрішніх умов розвитку індивіда як особистості.Психологические характеристики возраста определяются конкретными условиями, в которых совершается развитие индивида: характером учения-воспитания, особенностями его деятельности и действия, общением, педагогическим мастерством родителей и воспитателей-учителей. Для каждого возраста существует своя специфическая "социальная ситуация развития", определенное соотношение условий социальной среды и внутренних условий развития индивида как личности.L. Vygotsky was the first systemic analyst of age psychology which was viewed by him as a new-type formation of personality and his/her activity. It was interpreted in terms of those psychological and social changes which originally appear on a certain age step, and which, basically and generally, define the child’s consciousness, his/her relations with the surroundings, his/her inner and outer life, the whole process and the results of his/her development at a particular period of time. "Age is a relatively closed developmental cycle with its own structure and dynamics".
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.912 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Зязюн І. 
Психопедагогіка московської психологічної школи [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_6
Досліджено витоки психологічної педагогіки, об’єктом якої є реальна практика учіння в системі педагогічної взаємодії суб’єктів педагогічної дії: педагога і учня, на базі якої формулюються загальні принципи учіння, що є базовим підґрунтям психологічної теорії. Підкреслено актуальність ідеї зв’язку учіння і розвитку, психологічний смисл якого полягає в тому, що учіння не тотожне розвитку, але впливає на нього. Виділено основні закономірності класичних концепцій розвитку психіки, зокрема теорії діяльності (О.М. Леонтьєв), теорії розвивального учіння (В. Давидов): положення про дві групи (природні задатки, зовнішнє оточення), існування універсальних законів розвитку психіки, які об’єднують онтогенетичний та філогенетичний розвиток. Виокремлено типи провідної діяльності та їх взаємодію; визначено її особливості: диференціювання нових видів діяльності; психологічні зміни в особистості дитини, які виникають під час певного виду діяльності.Исследованы истоки психологической педагогики, объектом которой является реальная практика учения в системе педагогического взаимодействия субъектов педагогического взаимодействия – педагога и ученика – на базе которой формулируются общие принципы учения, являющиеся базовым основанием психологической теории. Подчеркнута актуальность идеи взаимосвязи учения и развития, психологический смысл которого заключается в том, что учение не тождественно развитию, но влияет на него. Выделены основные закономерности классических концепций развития психики, в частности теории деятельности (А. Н. Леонтьев), теории развивающего учения (В. Давыдов): положение о двух группах (природные задатки, внешнее окружение), существование универсальных законов развития психики, которые объединяют онтогенетический и филогенетический виды развития. Выделены типы ведущей деятельности и их взаимодействие, определены ее особенности: дифференцирование новых видов деятельности, психологические изменения в личности ребенка, которые возникают при выполнении определенного вида деятельности.The article investigates the origins of psychological pedagogy, the object of which is real practice of learning as interaction between two subjects of teaching – a teacher and a student. This is the only reliable and important way to use the psychological theory on which formulates the general principles of learning. A teacher, building its practical act on a scientific basis learns to recognize and examine the psychological truth, and not take it for granted as a finished product.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.47 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Зязюн І. 
Флагман вітчизняної педагогічної освіти і освіти дорослих [Електронний ресурс] / І. Зязюн, Н. Ничкало, О. Отич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.454 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зязюн І. 
Аксіологічні критерії вікової психології [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_4
Визначено психологічні характеристики віку конкретними умовами, в яких здійснюється розвиток індивіда: характером учіння-виховання, особливостями його діяльності й дії, спілкуванням, рівнем загальної культури, предметних знань, педагогічної майстерності батьків і вихователів-вчителів. Для кожного віку існує своя специфічна "соціальна ситуація розвитку", певне співвідношення умов соціального середовища й внутрішніх умов розвитку індивіда як особистості.Психологические характеристики возраста определяются конкретными условиями, в которых совершается развитие индивида: характером учения-воспитания, особенностями его деятельности и действия, общением, педагогическим мастерством родителей и воспитателей-учителей. Для каждого возраста существует своя специфическая "социальная ситуация развития", определенное соотношение условий социальной среды и внутренних условий развития индивида как личности.L. Vygotsky was the first systemic analyst of age psychology which was viewed by him as a new-type formation of personality and his/her activity. It was interpreted in terms of those psychological and social changes which originally appear on a certain age step, and which, basically and generally, define the child’s consciousness, his/her relations with the surroundings, his/her inner and outer life, the whole process and the results of his/her development at a particular period of time. "Age is a relatively closed developmental cycle with its own structure and dynamics".
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.311 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Зязюн І. 
Карл Юнг про безсвідому природу творчості [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип. 6. - С. 7-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Зязюн І. 
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Зязюн І. 
Естетика і етика започатковують людську духовність(Вітальне слово) [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Зязюн І. 
Аксіологічні ресурси педагогічної дії вчителя [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 9-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Зязюн І. 
Чи зможе дитина знову стати суб'єктом дослідження наукової педології? [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 7. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_7_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.303 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Зязюн І. 
Психо-педагогіка учительської дії [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Зязюн І. А. 
Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості [Електронний ресурс] / І. А. Зязюн // Психологія і особистість. - 2015. - № 1. - С. 10-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.673 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Зязюн І. 
Немає педагогіки без педагога… [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Зязюн І. 
Історичні витоки психологічної педагогіки [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_3
Наголошено, що об’єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб’єктів педагогічної дії в освітній системі – учителя й учня. Підкреслено, що ця наукова галузь виникла разом з педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Зафіксовано взаємозалежність між знанням законів, правил і тенденцій психопедагогіки та високими стандартами якості учіння-виховання в сучасних освітніх закладах. Узагальнено, що психологічна педагогіка є самостійною сферою знань, яка базується на наукових принципах загальної, вікової, соціальної, педагогічної психології, психології особистості, теоретичної й практичної педагогіки. Отмечено, что объектом научно-практического осмысления психологической педагогики является психолого-педагогическое взаимодействие двух доминантных субъектов педагогического воздействия в образовательной системе – учителя и ученика. Подчеркнуто, что данная научная область возникла вместе с педагогической психологией и развивалась в ее содержательно-практической парадигме. Зафиксирована взаимозависимость между знанием законов, правил и тенденций психопедагогики и высокими стандартами качества учения-воспитания в современных образовательных учреждениях. Обобщенно, что психологическая педагогика является самостоятельной сферой знаний, основанная на научных принципах общей, возрастной, социальной, педагогической психологии, психологии личности, теоретической и практической педагогики.Noted that the object of scientific and practical understanding of psychological pedagogy is psychological and educational cooperation between the two dominant subjects of pedagogical influence in the educational system – teacher and student. Emphasized that this research field arose with pedagogical psychology and developed its meaningful and practical paradigm. Fixed relationship between the knowledge of the laws, regulations and trends in psycho-pedagogy and high standards of quality teaching-education in modern educational institutions. Generally, that the psychological pedagogy is an independent sphere of knowledge, based on scientific principles of common age, social, educational psychology, personality psychology, theoretical and practical teaching.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Зязюн І. А. 
Дидактичне проектування технологій і методів учіння у вимірах педагогічної дії [Електронний ресурс] / І. А. Зязюн // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 63-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Зязюн І. А. 
Особистість в освіті: етнонаціональна сомобутність та глобалізація полікультурного світу [Електронний ресурс] / І. А. Зязюн // Психологія і особистість. - 2013. - № 1. - С. 193-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2013_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Зязюн І. 
Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Рідна школа. - 2014. - № 8-9. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_8-9_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Зязюн І. 
Криза цінностей – катастрофа суспільств і держав [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Зязюн І. 
Інтелект, емоції та почуття – три складові освіти. Останнє прижиттєве інтерв’ю Івана Зязюна Ользі Виговській [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 1. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.715 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Зязюн І. 
Iнтеллект, емоції та почуття-три складові освіти. Інтерв'ю Івана Зязюна Ользі Виговській [Електронний ресурс] / І. Зязюн // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 1-4. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2014_1-4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.318 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського