Пошуковий запит: (<.>A=Зінченко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Айдин О. Вплив параметрів компонування БПЛА з паракрилом на його аеродинамічні характеристики [Електронний ресурс] / О. Айдин, Д. М. Зінченко, Д. М. Спіркін // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_2_7
|
2. |
Чайковська М. А. Історичний досвід України в cтворенні національної грошової одиниці [Електронний ресурс] / М. А. Чайковська, Д. С. Зінченко, Д. С. Кравець, П. С. Нікітіна // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 250-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_60
|
3. |
Зінченко Д. М. Вплив форми профілю на аеродинамічні характеристики модифікованого крила у присутності гвинта [Електронний ресурс] / Д. М. Зінченко, В. В. Гоцак., О. М. Компанієць // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2007. - Вип. 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2007_2_11 Відображено результати досліджень впливу форми профілю на розподілені аеродинамічні характеристики модифікованого крила у взаємодії зі струменем від гвинта. Результати одержано на підставі числової методики розрахунку, яка дозволяє визначати аеродинамічні характеристики складних просторових компонувань із урахуванням тілесності, враховувати просторовість обтікання та інтерференцію елементів.
|
4. |
Зінченко Д. М. Персоналізація пасажирських перевезень в Україні за умов глобалізації та урбанізації [Електронний ресурс] / Д. М. Зінченко, М. П. Рудик // Системи озброєння і військова техніка. - 2009. - № 2. - С. 148-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2009_2_38 Проаналізовано стан транспортних систем України за умов процесів глобалізації та урбанізації. Розбираючи структуру транспортних систем, визначено, що найбільш помітного перевантаження під впливом згаданих процесів зазнають саме пасажирські перевезення. Беручи до уваги вимоги споживачів транспортних послуг та тенденції до персоналізації перевезень, можна зробити висновок, що жодна з існуючих транспортних систем не має ефективного персонального транспортного засобу. Для того, щоб з'ясувати, яким має бути сучасний транспортний засіб для пасажирських перевезень, приводиться порівняльна характеристика транспортної ефективності представників найбільших транспортних систем: наземних, водних, повітряних. На основі порівняння формуються обриси ефективного персонального транспортного засобу: це має бути гібрид літака та компактного автомобіля. Зроблено пропозиції щодо покращання його характеристик за рахунок застосування аеродинамічної схеми "спряжене крило".
|
5. |
Зінченко О. А. Удосконалення сучасних підходів до генезису та історичного розвитку категорії "прибуток" [Електронний ресурс] / О. А. Зінченко, Д. С. Зінченко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_3 Наведено систематизацію та критичний огляд економічних досліджень щодо генезису категорії "прибуток". Визначено домінування поглядів сучасного "економікс" на природу походження прибутку. Окреслено шляхи вдосконалення підходів до оцінювання прибутку з огляду на його якість.
|
6. |
Зінченко О. А. Інституціональний підхід до формування інформаційної моделі регіонального ринку [Електронний ресурс] / О. А. Зінченко, Д. А. Зінченко // Моделювання регіональної економіки. - 2010. - № 1. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2010_1_4
|
7. |
Шквар Є. О. Методи енергозбереження в транспортній галузі та шляхи їх оптимізації на основі математичного моделювання [Електронний ресурс] / Є. О. Шквар, Д. М. Зінченко, В. В. Зілінка, М. А. Саченко, В. В. Кравченко, С. О. Шевченко // Енергетика і автоматика. - 2013. - № 4. - С. 112-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eia_2013_4_15
|
8. |
Хомінич О. О. Розрахункове оцінювання аеродинамічних характеристик літального апарата замкненої аеродинамічної схеми і схеми "тандем" [Електронний ресурс] / О. О. Хомінич, Д. М. Зінченко // Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов. - 2015. - Вып. 4. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pptvk_2015_4_9
|
9. |
Зінченко О. А. Інноваційний розвиток підприємств: удосконалення теоретичних підходів та моделювання фінансового забезпечення [Електронний ресурс] / О. А. Зінченко, Д. С. Зінченко // Економіка і управління. - 2015. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2015_4_3
|
10. |
Дунська А. Р. Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / А. Р. Дунська, Д. В. Зінченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 425-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_62 Досліджено поняття інновацій та інноваційної стратегії у сфері управління та їх особливості для системи зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства. Обгрунтовано необхідність та важливість застосування управлінських інновацій в системах управління ЗЕД з метою забезпечення високих конкурентних переваг на зовнішньому ринку та підвищення прибутку. Визначено найбільш ефективні інновації в системі управління та цілі формування інноваційної стратегії з удосконалення системи управління ЗЕД підприємства. Визначено особливості, що притаманні управлінським інноваціям на зовнішньоторговельних підприємствах, та стратегічні управлінські рішення, що мають лежати в основі розробки інноваційної стратегії. Проаналізовано основні чинники, які перешкоджають формуванню та впровадженню інноваційної стратегії в системі управління ЗЕД. Наведено критерії оцінки ефективності реалізації управлінської інноваційної стратегії.
|
11. |
Букетов А. В. Дослідження поведінки антифрикційних епоксикомпозитів при зростанні температури [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, Д. О. Зінченко, С. О. Сметанкін, В. Д. Нігалатій // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2016. - № 1. - С. 69-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2016_1_14 Досліджено вплив дисперсних наповнювачів MoS2 та Mg3Si4O10(OH)2 на теплофізичні властивості епоксикомпозитів. Встановлено, що на різних температурних ділянках випробувань термічний коефіцієнт лінійного розширення матеріалів збільшується зі зростанням температури. Крім того, проведено термогравіметричний (ТГА) та диференційно-термічний (ДТА) розроблених матеріалів за підвищених температур. Установлено максимальні значення ендо- та екзотермічних ефектів у композитах залежно від їх наповнення. Додатково досліджено відносну втрату маси композитів за підвищення температури. Розраховано енергію активації розроблених полімерних композитів.
|
12. |
Букетов А. В. Розробка епоксикомпозитів з частками карбонату літію і карбонату нікелю для ремонту деталей енергетичних установок транспортної техніки [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, В. Д. Нігалатій, Д. О. Зінченко // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 2. - С. 141-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_2_18 На основі проведених випробувань теплофізичних властивостей епоксикомпозитів, наповнених мікродисперсними карбонатом літію Li2CO3 та карбонатом нікелю NiCO3, з використанням сучасних методів дослідження встановлено допустимі межі температури, при яких можливо використовувати розроблені матеріали. Досліджено термічний коефіцієнт лінійного розширення (<$E alpha>), теплостійкість (Т) та термостійкість епоксикомпозитів. Встановлено абсолютні значення термічного коефіцієнту лінійного розширення матеріалів, які можливо використовувати у різних температурних діапазонах. Методом диференціально-термічного і термогравіметричного аналізу проведено дослідження термостійкості і структурних особливостей матеріалів при зростанні температури. Встановлено, що для формування композитних матеріалів з підвищеними показниками теплофізичних властивостей, доцільно використовувати як наповнювач Li2CO3 у кількості q = 0,5 мас.ч. Такий матеріал характеризуються найбільшою енергією активації, стійкістю до структурних перетворень при максимальних температурах та інтенсивною взаємодією функціональних груп наповнювача та епоксидного олігомеру під час структуроутворення на молекулярному рівні серед усіх досліджуваних матеріалів.
|
13. |
Букетов А. В. Підвищення надійності експлуатації транспортних систем за рахунок використання епоксикомпозитів із поліпшеними фізико-механічними властивостями [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, Д. О. Зінченко, К. М. Клевцов, А. П. Бень, Д. А. Наговський // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2016. - № 1. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2016_1_18 Досліджено вплив вмісту дисперсних наповнювачів MoS2 та Mg3Si4O10(OH)2 на руйнівні напруження при згинанні (-зг), модуль пружності (E) та ударну в'язкість (W) епоксикомпозитів. Встановлено, що дисперсність і природа наповнювачів визначає їх критичний вміст у зв'язувачі. Доведено, що для формування композитів з поліпшеними фізико-механічними властивостями необхідно у епоксидний олігомер ЕД-20 (100 мас.ч.) вводити наповнювач дисульфід молібдену або тальку за вмісту q = 5 - 5 мас.ч. У такому випадку формуються матеріали з поліпшеними властивостями. Додатково встановлено, що одержані показники ударної в'язкості композитів при введені у зв'язувач дисульфіду молібдену збільшуються порівняно з епоксидною матрицею у 2 рази. При цьому максимальною здатністю протидіяти ударним навантаженням і його тріщиностійкості відзначається композитний матеріал за вмісту наповнювача q = 5 мас.ч. Слід зазначити, що при розробці захисних покриттів ефективність, надійність і тривалий час експлуатації досягають створенням багатошарових композитів. Тому доцільно використовувати композит у комплексі наповнений частками дисульфіду молібдену чи мікротальку за оптимального вмісту і наночасток. Підтвердженням результатів дослідження фізико-механічних властивостей матеріалів є аналіз фрактограм зламу композитів. Показано, що у матеріалах з недостатньою чи надмірною кількістю дисперсних часток спостерігали концентратори напружень. Це, у свою чергу призводить до швидкого старіння і передчасного руйнування композитів.
|
14. |
Хомінич О. О. Дослідження впливу параметрів сітки на результати CFD-розрахунку аеродинамічних характеристик літального апарату замкненої аеродинамічної схеми в середовищі Ansys Fluent [Електронний ресурс] / О. О. Хомінич, В. В. Зілінка, Д. М. Зінченко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2016. - № 2. - С. 13–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2016_2_4 Проаналізовано етапи процесу розрахунку літального апарату (ЛА) замкненої просторової схеми (ЗПС) в середовищі ANSYS FLUENT. Досліджено вплив кількості комірок на результати CFD - розрахунку аеродинамічних характеристик у середовищі ANSYS FLUENT на базі ЛА замкненої аеродинамічної схеми. Знайдено найбільш раціональну з погляду тривалості розрахунку та адекватності одержуваних результатів розрахункову сітку у разі використання СFD-розрахунку аеродинамічних характеристик ЛА ЗПС. Підтверджено, що найбільш оптимальний розрахунковий результат можна одержати за збільшення кількості розрахункових ітерацій, за розбиття геометрії моделі більш якіснішою сіткою та у разі застосування різних елементів розрахункової сітки. Запропоновано алгоритм знаходження оптимальної розрахункової сітки для розрахунку аеродинамічних характеристик ЛА ЗПС у середовищі ANSYS FLUENT.
|
15. |
Букетов А. В. Дослідження впливу мікродисперсних антифрикційних наповнювачів на адгезійну міцність епоксикомпозитів [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, Д. О. Зінченко, В. Д. Нігалатій // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 53. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_53_5
|
16. |
Букетов А. В. Використання модифікатора бензен-1,3-діаміну для поліпшення теплофізичних властивостей епоксидного композиту [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, В. Д. Нігалатій, С. О. Сметанкін, Д. О. Зінченко // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 56. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_56_5
|
17. |
Шквар Є. О. Зменшення опору тертя літака шляхом мікровидуву через проникні ділянки поверхні крила [Електронний ресурс] / Є. О. Шквар, Д. М. Зінченко, Д. С. Троценко, Ali Jamea // Механіка гіроскопічних систем. - 2016. - Вип. 32. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2016_32_14 На примере крыла самолета Ан-124 исследованы преимущества и особенности влияния на сопротивление самолета микровыдува воздуха через пористый участок обтекаемой поверхности. Проведен параметрический анализ влияния скорости выдува, расположения и длины участка выдува на крыле, определены условия и соотношения параметров, при которых обеспечивается наилучший эффект при сохранении безотрывного обтекания.
|
18. |
Барінов А. О. Синтез форми кінцівки лопаті несучого гвинта безпілотного літального апарату вертольотного типу для зниження рівня шуму з використанням комп’ютерного моделювання [Електронний ресурс] / А. О. Барінов, Д. М. Зінченко // Механіка гіроскопічних систем. - 2016. - Вип. 32. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2016_32_18 Рассмотрены современные тенденции проектирования летательных аппаратов с точки зрения выполнения требований по уровню шума. Обоснована зависимость уровня акустического шума лопасти несущего винта от значения циркуляции скорости концевого индуктивного вихря, сходящего с торца лопасти. Установлено влияние распределения циркуляции скорости вдоль размаха лопасти на мощность концевого вихря, принята гипотеза для формирования геометрии концевой части лопасти. Для параметрических исследований с помощью метода конечных объемов сформированы расчетные модели вариантов концевых поверхностей лопасти, выполнено математическое моделирование обтекания. На основании полученных результатов выполнен сравнительный анализ системы присоединенных вихрей концевой поверхности лопасти для расчетных моделей, предложена форма концевой поверхности лопасти, позволяющая снизить интенсивность концевого вихря и реализовать минимальный уровень акустического шума.
|
19. |
Зінченко О. А. Фінансові підходи до моделювання інфраструктурно-інституційного забезпечення інноваційного розвитку підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / О. А. Зінченко, Д. С. Зінченко // Підприємництво та інновації. - 2015. - Вип. 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2015_1_7
|
20. |
Зінченко Д. М. Визначення аеродинамічних характеристик безпілотного літального апарату для авіахімічних робіт при нестаціонарному обтіканні [Електронний ресурс] / Д. М. Зінченко, О. В. Седневець // Інформаційні системи, механіка та керування. - 2014. - Вип. 11. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ismk_2014_11_8 Представлено характерні особливості експлуатації спеціалізованих сільськогосподарських літаків з урахуванням сучасної специфіки сільського господарства. Визначено найбільш значущі фактори, що впливають на ефективність сільхозлітака. Розглянуто особливості нестаціонарної аеродинаміки сільськогосподарського літака з декількома несучими поверхнями та представлені результати розрахунку аеродинамічних характеристик в залежності від основних параметрів системи несучих поверхонь.
|
| |