Пошуковий запит: (<.>A=Зінченко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зінченко С. В. Унікальний вид інтролігаторства (іконопис на українських книжкових оправах) [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Рукописна та книжкова спадщина України. - 1998. - Вип. 4. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_1998_4_9
|
2. |
Зінченко С. В. До питання уніфікації спеціальної термінології для створення електронної пошукової бази суперекслібрисів [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2004. - Вип. 9. - С. 217–231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_2004_9_18
|
3. |
Зінченко С. Взаємодія суб’єктів в освіті дорослих: соціокультурний і психологічний аспекти [Електронний ресурс] / С. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_8 Проаналізовано взаємодію суб'єктів в освіті дорослих, яка є необхідною умовою ефективності освітнього процесу. Розглянуто освіту дорослих з соціокультурної точки зору, складові взаємодії педагога і дорослих, що вчаться, з психологічної точки зору. Розкрито роль комунікативної культури педагога в спілкуванні й інтерактивних методів навчання, заснованих на постійній взаємодії дорослих суб'єктів учбового процесу.Проанализировано взаимодействие субъектов в образовании взрослых, которое является необходимым условием эффективности образовательного процесса. Рассмотрены образование взрослых с социокультурной точки зрения, составляющие взаимодействия педагога и взрослых учащихся с психологической точки зрения. Раскрыта роль коммуникативной культуры педагога в общении и интерактивных методов обучения, основанных на постоянном взаимодействии взрослых субъектов учебного процесса.The article analyzes the interaction between subjects in adult education, which is a necessary condition for the educational process effectiveness. There have been considered both adult education from the socio-cultural point of view, and the components of the teacher and adult learner’s interaction from the psychological point of view. The role of teacher’s communicative culture and interactive teaching methods based on adult subjects’ constant interaction in the educational process are disclosed in the article.
|
4. |
Данилов О. А. Суглобовий синдром у дітей із хірургічною і соматичною патологіями [Електронний ресурс] / О. А. Данилов, В. Ф. Рибальченко, Д. С. Акмоллаєв, С. О. Зінченко, О. В. Волкодав, Ю. Л. Душкевич // Хірургія дитячого віку. - 2012. - № 3. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khdv_2012_3_13 Наведено основні причини виникнення суглобового синдрому в дітей усіх вікових груп. Висвітлено діагностику, зокрема диференційну, у дітей із хірургічною і соматичною патологіями.
|
5. |
Зінченко С. В. Особливості творення компаративів давньоруськоукраїнської мови [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 2. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2013_2_10
|
6. |
Зінченко С. В. Соціально-психологічні аспекти технологій освіти дорослих [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_10 Розкрито значимість соціально-психологічних аспектів технологій освіти дорослих. Проаналізовано соціально-психологічний тренінг як особливий вид ігрової діяльності, за допомогою якого імітуються реальні умови діяльності і відображається динаміка людських взаємин.Раскрыта значимость социально-психологических аспектов технологий образования взрослых. Проанализирован социально-психологический тренинг как особенный вид игровой деятельности, с помощью которого имитируются реальные условия деятельности и отображена динамика человеческих взаимоотношений.The author uncovers the importance of socio-psychological aspects of adult education technologies as actual problem of using various educational technologies both in practice of teaching and in scientific research in the area of education service. Though, the inefficient interaction in educational process leads to ineffective transference of knowledge, the arising of intra-group conflicts, difficulties in communication that cause difficulties in learning school courses and developing personality.
|
7. |
Зінченко С. М. Використання ділових ігор у ході вивчення теми "Текстовий редактор" [Електронний ресурс] / С. М. Зінченко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 3. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_3_4
|
8. |
Зінченко С. Неформальна освіта дорослих: психологічний контекст [Електронний ресурс] / С. Зінченко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2014_1_16
|
9. |
Зінченко С. В. Рецензія на книгу: Чуба Г. Українські рукописні учительні Євангелія: Дослідження, каталог, описи. – К. ; Л. : "Свічадо", 2011. – 223 с. [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2012. - Вип. 16. - С. 543-544. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_2012_16_36
|
10. |
Зінченко С. В. Походження категорій ознаки та градуальності [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Кн. 4. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2014_4_30
|
11. |
Зінченко С. А. Cтворення системи підготовки кадрів Державної пенітенціарної служби України [Електронний ресурс] / С. А. Зінченко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2012. - № 7. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2012_7_3
|
12. |
Зінченко С. А. Наукове та кадрове забезпечення процесу реформування Державної кримінально-виконавчої служби України [Електронний ресурс] / С. А. Зінченко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2013. - № 7. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2013_7_21
|
13. |
Мойсишин В. М. Багатофакторна математична модель механічної швидкості буріння свердловин на площах шахтоуправління "Покровське" компанії "Донецьксталь" [Електронний ресурс] / В. М. Мойсишин, Р. Б. Щербій, В. А. Турчин, В. Л. Шевелєв, С. А. Зінченко // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 3. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2013_3_20
|
14. |
Турчин В. А. Промислові випробування пристрою зміни жорсткості компоновки бурильної колони [Електронний ресурс] / В. А. Турчин, В. Л. Шевелєв, С. А. Зінченко, В. М. Мойсишин, Ю. Л. Гаврилів // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 3. - С. 199-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2013_3_22
|
15. |
Зінченко С. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / С. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__4 Розглянуто особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. Акцентовано увагу на психологічній спрямованості безперервної освіти, психологічних закономірностях навчання дорослих, проаналізовано освіту дорослих як складову безперервної освіти, чинники, які впливають на ставлення дорослих до освіти. Розкрито форми спільної навчальної діяльності та роль самоосвіти в освіті дорослих.Рассмотрены особенности обучения взрослых в системе непрерывного образования. Акцентируется внимание на психологической направленности непрерывного образования, психологических закономерностях обучения взрослых, анализирует образование взрослых как неотъемлемую составляющую непрерывного образования, факторы, которые влияют на отношение взрослых к образованию. Раскрыты формы совместной учебной деятельности и роль самообразования в образовании взрослых.In article the author examines features of training of adults in system of continuous education. Accents attention to a psychological orientation of continuous education, psychological laws of training of adults, analyzes education of adults as іntegral making continuous educations, factors which influence the attitude of adults to education. Also opens forms of joint educational activity and a role of self-education in education of adults.
|
16. |
Зінченко С. Основні аспекти неформальної та позаформальної правової освіти дорослих ув’язнених [Електронний ресурс] / С. Зінченко, Т. Соболєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(2). - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(2)__5
|
17. |
Зінченко С. Психологічні особливості неформальної освіти дорослих [Електронний ресурс] / С. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_21 Розглянуто особливості неформальної освіти дорослих, комплекс функцій, які забезпечують цілісність цього виду діяльності. Розкрито категорії цієї форми освіти, деякі психологічні особливості.Рассмотрены особенности неформального образования взрослых, комплекс функций, которые обеспечивают целостность этого вида деятельности. Раскрыты категории этой формы образования, некоторые психологические особенности.Is examines the features of nonformal education of adults, complex of functions, which provide integrity of this type of activity. But also exposes setting of this form of education, some psychological features.
|
18. |
Зінченко С. В. Малярська оправа Євангелія-тетр 1631 р. зі збірки Російської національної бібліотеки в Санкт-Петербурзі [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2014. - Вип. 18. - С. 316-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_2014_18_25
|
19. |
Зінченко С. Творча діяльність у професійній і педагогічній підготовці майбутніх дизайнерів [Електронний ресурс] / С. Зінченко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. Creative activity in professional and pedagogical training of future designers. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_2_6
|
20. |
Зінченко С. В. Моделювання первинних джерел інформації [Електронний ресурс] / С. В. Зінченко, В. П. Зінченко, М. В. Добролюбова // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 6. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_6_18 Викладено інформаційну технологію математичного моделювання первинних джерел інформації із застосуванням програмного пакета STATISTICA. Показано переваги викладеного методу в порівнянні з традиційним підходом, який базується на застосуванні окремих прикладних програм.
|
| |