Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кадубовський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Кадубовський О. А. Перерахування топологічно нееквівалентних гладких мінімальних функцій на замкнених поверхнях [Електронний ресурс] / О. А. Кадубовський // Збірник праць Інституту математики Національної академії наук України. - 2015. - Т. 12, № 6. - С. 105-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpim_2015_12_6_7
| 2. |
Беседін Б. Б. Про алгоритмічний підхід до розв'язання рівнянь та нерівностей (з однією змінною) другого степеня з параметром [Електронний ресурс] / Б. Б. Беседін, О. А. Кадубовський // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_5 Помилково було б вважати, що важливість задач із параметром обумовлена лише підготовкою учнів до успішного проходження державної підсумкової атестації (у класах із поглибленим вивченням математики) та зовнішнього незалежного оцінювання і тому доцільно починати вчитись розв'язувати задачі з параметром безпосередньо на завершальному етапі до їх підготовки. Але ж загально визнано, що саме задачі з параметром є досить потужним засобом систематизації знань учнів, активізації їх пізнавальної активності. Вони сприяють підвищенню рівня математичної культури учнів. Саме тому задачі з параметрами є важливою складовою шкільного курсу математики поглибленого рівня. Їм присвячені окремі пункти підручників, значна кількість задачного матеріалу. У ході розв'язування навіть цілих раціональних рівнянь і нерівностей (відносно незалежної змінної x) з параметром a, не дивлячись на поради-застереження щодо "необхідності врахування області допустимих значень параметра a", досить поширеними помилками серед учнів і майбутніх учителів математики є: "сприймання" виразів, що виступають "коефіцієнтами" багаточлену стандартного вигляду (у лівій частині рівняння/нерівності) як незалежних одна від іншої "величин-параметрів" і відсутність аналізу на предмет області їх визначення. Висвітлено авторський досвід застосування алгоритмічного підходу під час навчання методам розв'язання рівнянь і нерівностей (із однією змінною) другого степеня з параметром. В термінах, що не виходять за межі програмного змістового модуля "Множини та операції над ними" для учнів 8 класу з поглибленим вивченням математики, запропоновано дві граф-схеми та два алгоритми щодо розв'язання рівнянь і нерівностей другого степеня з параметром. Маємо надію, що наведені в роботі алгоритми не призведуть до "формалізму" під час розв'язування рівнянь і нерівностей другого степеня з параметром, а навпаки - доповнять граф-схеми добре відомих відповідних алгоритмів супровідним типом задач і забезпечуватимуть дотримання належного рівня математичної строгості.
|
|
|