Пошуковий запит: (<.>A=Калько І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Калько І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_7 Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження питання гендерної освіти й виховання студентської молоді.Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти та виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді.
|
2. |
Калько І. В. Гендерна культура в духовно-моральному розвитку студентської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 3. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_3_12
|
3. |
Калько І. В. Наповнення змісту дисциплін соціально-гуманітарного циклу гендерною тематикою як одна із умов формування гендерної культури студентської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__18
|
4. |
Гришак С. М. Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підґрунтя її формування у студентської молоді [Електронний ресурс] / С. М. Гришак, І. В. Калько. // Науковий вісник Донбасу. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2014_4_5 Здійснено аналіз сутності гендерної культури та виявлено її особливості. У результаті вивчення підходів науковців до визначення поняття, надано власне розуміння досліджуваного феномену й окреслено певні його особливості: гендерна культура поєднує два поняття - "гендер" і "культура", серед яких поняття гендеру вважаємо ключовим; гендерна культура є цілісною системою, що має певну структуру й відповідні функції; як і культура загалом, використовується суспільством для збереження й передачі гендерного досвіду; гендерна культура структурується за чоловічим або жіночим варіантом ("культура жінки" та "культура чоловіка"); гендерна культура - це особливий вид культури, властивий як суспільству в цілому, так і конкретній людині зокрема; буває патріархатного чи егалітарного типів; гендерна культура передбачає формування уявлень у підростаючого покоління про життєве призначення жінок і чоловіків. Критерієм її сформованості є встановлення егалітарних гендерних уявлень щодо взаємодії статей.
|
5. |
Калько І. В. Реалізація гендерного підходу в навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(2)__29
|
6. |
Калько І. Теоретико-методологічні аспекти гендерної освіти та виховання підростаючого покоління [Електронний ресурс] / І. Калько // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2(2)__22
|
7. |
Калько І. Використання інтерактивних технологій як одна із умов формування гендерної культури сучасної студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / І. Калько // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_25
|
8. |
Калько І. В. Особливості формування гендерної культури сучасної студентської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_43
|
9. |
Калько І. В. Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості в контексті Нової української школи [Електронний ресурс] / І. В. Калько // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(1). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(1)__8
|