Пошуковий запит: (<.>A=Камишин В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рева О. М. Медіана кемені як групова система переваг авіадиспетчерів на множині характерних помилок [Електронний ресурс] / О. М. Рева, В. В. Камишин, Ш. Ш. Насіров // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 4. - С. 106–115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_4_20 Зазначено, що врахувавши сучасні концепції ІСАО щодо контролю чинників загроз і помилок, а також світову і регіональну статистику авіаційних пригод у ході обслуговування повітряного руху, розроблено перелік з n = 21 характерних помилок авіадиспетчерів, який на теперішній час найбільш повно і всебічно описує порушення інтерфейсу компонентів "людина - процедури (правила)" моделі SHEL, що рекомендується для визначення впливу людського чиннику на безпеку авіаційних систем. За допомогою попарного порівняння і такого способу виявлення систем переваг, як частина сумарної інтенсивності, встановлено індивідуальні ранжирування m = 65 авіадиспетчерів азербайджанської аеронавігаційної системи AZANS. Вперше для формування групової системи переваг застосовано так звану медіану Кемені, яка узагальнює індивідуальні думки авіадиспетчерів з мінімізацією їх відхилень. Встановлено проактивний характер опитування: особи, які пройшли тестування до початку тренажерної підготовки, допустили під час тренувань на 34 % менше помилок, ніж інші респонденти.
|
2. |
Камишин В. В. Системна індивідуалізація процесів професійної підготовки авіаційних операторів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2013. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2013_1_12 Враховуючи позитивний вплив рівня професійної підготовки авіаційних операторів на безпеку польотів, розглянуто чинники, що перешкоджають активному й ефективному формуванню відповідних знань, вмінь та навичок. Розроблено і надано рекомендації з урахування в процесі підготовки типологічних особливостей, активності (пасивності) поведінки, а також етапів підготовки тих, хто навчається.
|
3. |
Камишин В. В. Процедура побудови медіани Кемені як остаточної групової системи переваг [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Наукоємні технології. - 2013. - № 3. - С. 273-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_3_7
|
4. |
Камишин В. В. Класичні критерії прийняття рішень у непараметричному встановленні групової системи переваг у дидактиці [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 12. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_12_15
|
5. |
Камишин В. В. Шкали кваліметрії у дидактиці [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 1. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_1_14
|
6. |
Камишин В. В. Дефазифікація бальних шкал для отримання коефіцієнтів бажаності їх оцінок [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 11. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_11_13
|
7. |
Камишин В. В. Формування абсолютної шкали кваліметрії рівнів навчальних досягнень з урахуванням складності тестових завдань [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_2_14
|
8. |
Камишин В. В. Системно-інформаційна технологія встановлення основних домінант у мотивації студентів для закритої задачі прийняття рішень щодо пропусків занять [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_7
|
9. |
Камишин В. В. Визначення групової системи переваг учасників навчально-виховного процесу за допомогою медіани Кемені [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_14
|
10. |
Камишин В. В. Врахування людського чинника при моделюванні взаємодії учасників діади "викладач – студент" [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 5. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_5_10
|
11. |
Камишин В. В. Рекомендації та алгоритми управління навчальним процесом з урахуванням основних домінант та рівнів домагань студентів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 4. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_4_12
|
12. |
Камишин В. Проактивна модель розпізнання старшокласниками рівнів академічної обдарованості на континумі 200-бальної шкали [Електронний ресурс] / В. Камишин. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_13_5
|
13. |
Камишин В. Технологія підвищення однорідності думок експертів при прийнятті рішень у дидактиці [Електронний ресурс] / В. Камишин // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_10
|
14. |
Камишин В. В. Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Штучний інтелект. - 2013. - № 1. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/II_2013_1_30
|
15. |
Камишин В. В. Системноінформаційна кваліметрія узагальненої оцінки компетентності тих, хто навчається: управлінський аспект [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 49-52 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_5_14
|
16. |
Камишин В. В. Психологічний аспект розвитку педагогічної креативності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_38
|
17. |
Камишин В. В. Модернізація змісту середньої освіти в Україні у 90-х роках ХХ століття, спрямована на розвиток обдарованих учнів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин, Н. Ф. Федорова, Б. О. Піонтковський-Вихватень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 5-15 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_11_3
|
18. |
Камишин В. Комунікативна активність учнів та її роль у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / В. Камишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 79-83 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2015_1_16
|
19. |
Камишин В. Пілотна оцінка рівнів домагань майбутніх авіадиспетчерів на множині пропусків занять [Електронний ресурс] / В. Камишин, О/ Рева, А. Панасюк // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_17
|
20. |
Камишин В. Інформаційні технології формування сучасних систем знань як основа інноваційного розвитку освіти [Електронний ресурс] / В. Камишин, О. Стрижак, В. Величко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 22-28 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2015_2_5
|
| |