Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (36)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Камишин В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рева О. М. 
Медіана кемені як групова система переваг авіадиспетчерів на множині характерних помилок [Електронний ресурс] / О. М. Рева, В. В. Камишин, Ш. Ш. Насіров // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 4. - С. 106–115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_4_20
Зазначено, що врахувавши сучасні концепції ІСАО щодо контролю чинників загроз і помилок, а також світову і регіональну статистику авіаційних пригод у ході обслуговування повітряного руху, розроблено перелік з n = 21 характерних помилок авіадиспетчерів, який на теперішній час найбільш повно і всебічно описує порушення інтерфейсу компонентів "людина - процедури (правила)" моделі SHEL, що рекомендується для визначення впливу людського чиннику на безпеку авіаційних систем. За допомогою попарного порівняння і такого способу виявлення систем переваг, як частина сумарної інтенсивності, встановлено індивідуальні ранжирування m = 65 авіадиспетчерів азербайджанської аеронавігаційної системи AZANS. Вперше для формування групової системи переваг застосовано так звану медіану Кемені, яка узагальнює індивідуальні думки авіадиспетчерів з мінімізацією їх відхилень. Встановлено проактивний характер опитування: особи, які пройшли тестування до початку тренажерної підготовки, допустили під час тренувань на 34 % менше помилок, ніж інші респонденти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.73 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Камишин В. В. 
Системна індивідуалізація процесів професійної підготовки авіаційних операторів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2013. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2013_1_12
Враховуючи позитивний вплив рівня професійної підготовки авіаційних операторів на безпеку польотів, розглянуто чинники, що перешкоджають активному й ефективному формуванню відповідних знань, вмінь та навичок. Розроблено і надано рекомендації з урахування в процесі підготовки типологічних особливостей, активності (пасивності) поведінки, а також етапів підготовки тих, хто навчається.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.328 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Камишин В. В. 
Процедура побудови медіани Кемені як остаточної групової системи переваг [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Наукоємні технології. - 2013. - № 3. - С. 273-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Камишин В. В. 
Класичні критерії прийняття рішень у непараметричному встановленні групової системи переваг у дидактиці [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 12. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_12_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.292 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Камишин В. В. 
Шкали кваліметрії у дидактиці [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 1. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 627.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Камишин В. В. 
Дефазифікація бальних шкал для отримання коефіцієнтів бажаності їх оцінок [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 11. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_11_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Камишин В. В. 
Формування абсолютної шкали кваліметрії рівнів навчальних досягнень з урахуванням складності тестових завдань [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Камишин В. В. 
Системно-інформаційна технологія встановлення основних домінант у мотивації студентів для закритої задачі прийняття рішень щодо пропусків занять [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Камишин В. В. 
Визначення групової системи переваг учасників навчально-виховного процесу за допомогою медіани Кемені [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Камишин В. В. 
Врахування людського чинника при моделюванні взаємодії учасників діади "викладач – студент" [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 5. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 712.352 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Камишин В. В. 
Рекомендації та алгоритми управління навчальним процесом з урахуванням основних домінант та рівнів домагань студентів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 4. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.189 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Камишин В. 
Проактивна модель розпізнання старшокласниками рівнів академічної обдарованості на континумі 200-бальної шкали [Електронний ресурс] / В. Камишин. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_13_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.261 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Камишин В. 
Технологія підвищення однорідності думок експертів при прийнятті рішень у дидактиці [Електронний ресурс] / В. Камишин // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 775.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Камишин В. В. 
Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Штучний інтелект. - 2013. - № 1. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/II_2013_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Камишин В. В. 
Системноінформаційна кваліметрія узагальненої оцінки компетентності тих, хто навчається: управлінський аспект [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 49-52 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_5_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Камишин В. В. 
Психологічний аспект розвитку педагогічної креативності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Камишин В. В. 
Модернізація змісту середньої освіти в Україні у 90-х роках ХХ століття, спрямована на розвиток обдарованих учнів [Електронний ресурс] / В. В. Камишин, Н. Ф. Федорова, Б. О. Піонтковський-Вихватень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 5-15 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_11_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.013 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Камишин В. 
Комунікативна активність учнів та її роль у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / В. Камишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 79-83 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2015_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Камишин В. 
Пілотна оцінка рівнів домагань майбутніх авіадиспетчерів на множині пропусків занять [Електронний ресурс] / В. Камишин, О/ Рева, А. Панасюк // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.288 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Камишин В. 
Інформаційні технології формування сучасних систем знань як основа інноваційного розвитку освіти [Електронний ресурс] / В. Камишин, О. Стрижак, В. Величко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 22-28 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2015_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського