Пошуковий запит: (<.>A=Карнаух А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Карнаух А. В. Метафорична модель "чуже – це хаос" у текстопросторі англомовного фентезі (лінгвокультурологічний аспект) [Електронний ресурс] / А. В. Карнаух // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_2_18
|
2. |
Карнаух А. А. Роль політичної освіти та виховання у процесі формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2010. - Вип. 3. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2010_3_33
|
3. |
Карнаух А. А. Вплив засобів масової інформації на формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2010. - Вип. 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2010_4_24
|
4. |
Карнаух А. А. Молодь і молодіжна політика в Україні: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2014. - Вип. Спец. вип.. - С. 310-316 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2014_Spets
|
5. |
Карнаух А. А. Проблеми гендерної рівності у виборчій системі України [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, А. О. Янковська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2015. - Вип. 18. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2015_18_9
|
6. |
Карнаух А. А. Різноманітність підходів до типології жіночих рухів [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, З. С. Левінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2015. - Вип. 17. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2015_17_15
|
7. |
Карнаух А. Злочинність серед молоді в Херсонській та Миколаївській областях (друга половина 40 – початок 50-х років ХХ століття) [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Наукові записки з української історії. - 2014. - Вип. 35. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2014_35_12
|
8. |
Карнаух А. В. Методологічні структурації лінгво-когнітивної опозиції "свій/чужий” (на матеріалі англомовної картини світу) [Електронний ресурс] / А. В. Карнаух // Нова філологія. - 2013. - № 56. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2013_56_9
|
9. |
Карнаух А. А. Інформаційна війна на сучасному етапі розвитку суспільства [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, З. Ю. Шевчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 29. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_29_16
|
10. |
Карнаух А. Громадянська освіта як засіб формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Політичний менеджмент. - 2007. - № 6. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_6_10 Досліджено процес запровадження громадянської освіти в Україні з часів набуття незалежності. Розглянуто події, що послужили причиною того, аби питання громадянської освіти стало предметом дискусій і практичних проектів.
|
11. |
Карнаух А. Проблеми молодіжної політики в сучасній Україні [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Політичний менеджмент. - 2005. - № 4. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2005_4_8
|
12. |
Карнаух А. С. Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20 Досліджено проблеми формування іміджу спорту в Україні й основні підходи щодо його використання в системі спортивних комунікацій. Визначено основні характеристики іміджу спорту та фактори, які впливають на розвиток і формування концепції іміджу українського спорту. Систематизовано складові, які сприяють перетворенню іміджу досліджуваного об'єкта на позитивну репутацію та стійкий бренд. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як імідж, репутація та бренд. Відзначено недоліки та переваги, які вливають на розроблення, розвиток і функціонування стратегії іміджу українського спорту в системі спортивних комунікацій.
|
13. |
Карнаух А. С. Дослідження тенденцій розвитку спортивних комунікацій в Україні за допомогою SWOT-аналізу [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_4 Досліджено проблеми функціонування та розвитку спортивних комунікацій в Україні. За допомогою методології SWOT-аналізу виявлено та досліджено чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано фактори впливу на слабкі та сильні сторони, а також на можливості та загрози. Це надає змогу розробити сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні, які надають змогу мінімізувати вплив на систему слабких сторін та оптимізувати застосування сильних сторін для використання можливостей. Досліджено практичне впровадження інноваційного, інвестиційного та консервативного сценаріїв розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням слабких і сильних сторін внутрішнього середовища та можливостей і загроз зовнішнього середовища.
|
14. |
Карнаух А. С. Особливості застосування маркетингових інструментів в спортивних комунікаціях [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 149–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2018_2_19 Досліджено особливості застосування інструментів маркетингу в системі спортивних комунікацій (СК) в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку маркетингових комунікацій в галузі спорту. Досліджено вплив маркетингових інструментів на розвиток СК. Проаналізовано застосування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій в системі СК в Україні. Виявлено як саме кожний з елементів маркетинг-мікс впливає на просування та популяризацію спорту. Досліджено практичне впровадження восьмиступінчастої моделі SIMCM, яка може бути відправною точкою розвитку СК. Запропоновано разом із традиційними маркетинговими стратегіями в системі СК застосовувати новітні та адаптувати їх до факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Виявлено, що для розвитку СК необхідно розробляти та реалізовувати проекти спортивного спонсорства, які дають змогу вийти галузі спорту на істотно новий рівень функціонування.
|
15. |
Карнаух А. С. Зарубіжний досвід соціального конструювання спорту за допомогою спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 378-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(2)__41
|
16. |
Карнаух А. С. Когнітивне моделювання сценаріїв розвитку спортивних комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 4. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_4_17 Досліджено особливості функціонування спортивних комунікацій в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку спортивних комунікацій; чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій в Україні. Досліджено вплив формальних і неформальних чинників на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано чинники впливу на вершини зовнішнього та внутрішнього середовища. Класифіковано чинники впливу на економічні, соціальні, технологічні та політико-правові. Виявлено, які саме фактори можуть створити можливості для розвитку спортивних комунікацій, а на які необхідно звернути увагу через їх можливість утворення загроз. Це надасть змогу мінімізувати вплив загроз зовнішнього середовища та створити умови для застосування виявлених можливостей. Виокремлення чинників соціально-культурного, політико-правового, економічного та технологічного характеру надасть змогу досягнути поставлених цілей у спортивних комунікацій та налагодити стабільний зв'язок між усіма учасниками спортивної індустрії. Побудовано когнітивну модель розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням чинників впливу. На підставі аналізу чутливості й інтерпретації факторів згідно з їх потенціалом впливу на систему всю сукупність факторів поділено на категорії: цільовий фактор, чинники-індикатори, чинники керівні. Розроблено сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні.Досліджено особливості функціонування спортивних комунікацій в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку спортивних комунікацій; чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій в Україні. Досліджено вплив формальних і неформальних чинників на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано чинники впливу на вершини зовнішнього та внутрішнього середовища. Класифіковано чинники впливу на економічні, соціальні, технологічні та політико-правові. Виявлено, які саме фактори можуть створити можливості для розвитку спортивних комунікацій, а на які необхідно звернути увагу через їх можливість утворення загроз. Це надасть змогу мінімізувати вплив загроз зовнішнього середовища та створити умови для застосування виявлених можливостей. Виокремлення чинників соціально-культурного, політико-правового, економічного та технологічного характеру надасть змогу досягнути поставлених цілей у спортивних комунікацій та налагодити стабільний зв'язок між усіма учасниками спортивної індустрії. Побудовано когнітивну модель розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням чинників впливу. На підставі аналізу чутливості й інтерпретації факторів згідно з їх потенціалом впливу на систему всю сукупність факторів поділено на категорії: цільовий фактор, чинники-індикатори, чинники керівні. Розроблено сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні.
|
17. |
Карнаух А. С. Спортивні комунікації: комунікаційний процес, його сутність та перешкоди [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_3
|
18. |
Карнаух А. С. Аналіз зовнішнього середовища розвитку спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Обрії друкарства. - 2019. - № 1. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2019_1_8
|
19. |
Карнаух А. Методичне забезпечення дослідження спортивних комунікацій в сучасному медіапросторі [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 46. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_46_11
|
20. |
Карнаух А. А. Сутнісні характеристики політичного нігілізму молодіжної субкультури сучасної України [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, А. В. Рихлюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2019. - Вип. 25. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2019_25_17
|
| |