Пошуковий запит: (<.>A=Кириленко К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кириленко К. М. Методологічні чинники та методична система вивчення нової навчальної дисципліни "Культура та наука" на культурологічних спеціальностях університету [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_10
|
2. |
Кириленко К. Структурно-функціональна модель формування інноваційної культури майбутніх фахівців культурології у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / К. Кириленко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_10
|
3. |
Кириленко К. М. Едність природного та культурного як домінанта сучасної культури та основа життєзабезпечення сучасної людини [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Питання культурології. - 2014. - Вип. 30. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2014_30_10
|
4. |
Кириленко К. В. Аналіз законодавства у сфері архітектури і будівництва як об’єкта авторського права [Електронний ресурс] / К. В. Кириленко, Л. В. Пономарьова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 154-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2015_29_25
|
5. |
Кириленко К. М. Філософія історії як інструмент пізнання світоглядних основ інноваційної культури [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_38
|
6. |
Кириленко К. М. Фундаменталізація як провідний контент сучасного мистецтвознавчого знання [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 33. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2015_33_10
|
7. |
Кириленко К. М. Підходи до розуміння інноваційної культури в контексті сучасного наукового дискурсу та їх наскрізні ідеї [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Питання культурології. - 2015. - Вип. 31. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2015_31_11
|
8. |
Кириленко К. М. Інноваційна культура та теорія діалогу культур В. Біблера [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 104. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_104_28
|
9. |
Кириленко К. М. Концептуальні засади викладання філософії як непрофільної дисципліни у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 105. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_105_77
|
10. |
Кириленко К. М. Екологічна проблематика в контексті сучасних культурологічних досліджень [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2015. - Вип. 16. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2015_16_5
|
11. |
Кириленко К. М. Синергетичний підхід як світоглядно-методологічний принцип вивчення й формування інноваційної культури [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 8. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_8_22
|
12. |
Кириленко К. М. Основоположні культурфілософські підвалини створення інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу на прикладі вищого навчального закладу культури [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2015. - Вип. 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2015_2_6
|
13. |
Кириленко К. М. Світоглядні основи інформальної освіти як реалізація засад інноваційної культури [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 1. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_1_3
|
14. |
Цигода В. В. Аналіз особливостей виникнення потенціалів у багатокомпонентних керамічних композитах на основі тугоплавких безкисневих сполук (частина 1) [Електронний ресурс] / В. В. Цигода, К. В. Кириленко, В. Я. Петровський // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 5(1). - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_5(1)__9
|
15. |
Цигода В. В. Аналіз особливостей виникнення потенціалів у багатокомпонентних керамічних композитах на основі тугоплавких безкисневих сполук (частина 2) [Електронний ресурс] / В. В. Цигода, К. В. Кириленко, В. Я. Петровський // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 6(1). - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_6(1)__3
|
16. |
Кириленко К. М. Інноваційний потенціал української культури як місця зустрічі західної та східної культурних парадигм [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2016. - Вип. 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_3_13
|
17. |
Кириленко К. М. Інноваційна культура в контексті теорії постіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / К. М. Кириленко // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2015. - Вип. 10. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2015_10_7
|
18. |
Кириленко К. В. Необхідність стратегічного розвитку рекреаційних зон навколо великих міст [Електронний ресурс] / К. В. Кириленко, С. О. Погасій // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 1(2). - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_1(2)__18
|
19. |
Кириленко К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти [Електронний ресурс] / К. Кириленко // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_14 Актуалізовано нову концепцію змістової складової вищої освіти та її структури, яка спрямована на формування цілісного наукового світобачення. З метою формування уявлень про взаємовплив, взаємодоповнюваність гуманітарного і природничого аспектів знання у студентів гуманітарного напряму підготовки рекомендовано ввести у навчальний план ВНЗ відповідні навчальні курси. На прикладі знакових філософських шкіл сучасності розглянуто досвід висвітлення проблеми світоглядної цілісності знань у процесі вивчення філософських дисциплін. У контексті вирішення проблеми формування цілісного наукового світобачення, зокрема на основі певної природничонаукової компетентності, у майбутніх фахівців гуманітарної сфери запропоновано варіант цільового та змістового наповнення навчального курсу «Культура і наука», який включено у програму ВНЗ. Зроблено висновок, що відображення тенденції інтеграції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже це сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Викладено шляхи та механізми реалізації такого підходу.Актуализирована новая концепция содержательной составляющей высшего образования и ее структуры, которая направлена на формирование целостного научного мировоззрения. С целью формирования представлений о взаимовлиянии, взаимодополняемости гуманитарного и естественного аспектов знания у студентов гуманитарного направления подготовки рекомендуется ввести в учебный план ВУЗ соответствующие учебные курсы. На примере знаковых философских школ современности рассмотрен опыт освещения проблемы мировоззренческой целостности знаний в процессе изучения философских дисциплин. В контексте решения проблемы формирования целостного научного мировоззрения, в частности на основе определенной естественнонаучной компетентности, у будущих специалистов гуманитарной сферы предложен вариант целевого и содержательного наполнения учебного курса «Культура и наука», который включен в программу ВУЗ. Сделан вывод, что отражение тенденции интеграции в обучении будущих специалистов должно приобрести системный характер, ведь это будет способствовать фундаментализации содержания университетского образования. Освещены пути и механизмы реализации такого подхода.The paper shows that the development of humanities and natural science knowledge becomes tendency of transformation, integrated natural-human knowledge. Display this trend in training future professionals should become systemic, which will fundamentalization content of university education. Ways and mechanisms for implementing this approach.
|
20. |
Кириленко К. Інформаційна й інноваційна культура:спроба порівняльного аналізу [Електронний ресурс] / К. Кириленко // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2017. - Вип. 10. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2017_10_10
|
| |