Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (133)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Козак Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 191
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Козак Л. В. 
Соціальна диференціація мови на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. // Психолінгвістика. - 2008. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2008_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Козак Л. В. 
Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 98-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Козак Л. С. 
Аналіз сучасного стану інвестиційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Л. С. Козак, О. Т. Петренко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2011. - Вип. 8. - С. 315-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2011_8_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Козак Л. С. 
Інвестиційна політика як засіб реалізації інвестиційної стратегії автотранспортних підприємств [Електронний ресурс] / Л. С. Козак, Г. Г. Гайдай // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 495-500. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.747 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Козак Л. С. 
Особливості впровадження контролінгу на підприємствах автосервісу [Електронний ресурс] / Л. С. Козак, В. В. Червякова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 500-505. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_91
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Козак Л. С. 
Тенденції розвитку й ефективність забезпечення європейської економічної безпеки в умовах глобалізації економіки [Електронний ресурс] / Л. С. Козак, О. В. Федорук // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 505-512. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_92
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Козак Л. С. 
Інститут банкрутства як невід’ємний елемент ринкової економіки [Електронний ресурс] / Л. С. Козак, О. В. Федорук // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2010. - Вип. 7. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2010_7_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Козак Л. 
Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3-4. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_3-4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Козак Л. В. 
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 76-88 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_10
Висвітлено критерії та показники готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. Розкрито рівні прояву показників: репродуктивний, конструктивний, інноваційний. Визначено критерії та показники, які можуть використовуватися як регулятивна норма практики підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності. Встановлено, що критерієм ефективності підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності є інноваційний (високий) рівень сформованості мотивації до успіху в інноваційній професійній діяльності, компетенцій щодо її здійснення, розвитку творчих якостей та інноваційних здібностей особистості майбутнього викладача. Освещены критерии и показатели готовности будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Раскрыты уровни проявления показателей: репродуктивный, конструктивный, инновационный. Определены критерии и показатели, которые могут использоваться как регулятивная норма практики подготовки будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности. Установлено, что критерием эффективности подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности является инновационный (высокий) уровень сформированности мотивации к успеху в инновационной профессиональной деятельности, компетенций относительно ее осуществления, развития творческих качеств и инновационных способностей личности будущего преподавателя.This article presents the criteria and indicators of readiness of the future teachers of pre!school pedagogy and psychology to an innovative professional activity identified three levels of manifestation of indicators: reproductive, constructive and innovative. Identified the author of the criteria and indicators may be used as a regulatory standard practice of preparing future teachers for innovative career.
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.448 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Козак Л. Я. 
Формирование комплексного показателя качества плавки высокоуглеродистой марки стали [Електронний ресурс] / Л. Я. Козак // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2012. - № 5. - С. 154–157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2012_5_30
Изложенные результаты исследования типов кривых, интерпретируемых как распределения показателей технологического процесса, дают возможность рассчитать частные показатели качества. С помощью методики Харрингтона-Менчера определен комплексный показатель качества, включающий значимые выходные параметры. Для этого определены частные d-функции и типы кривых для каждого показателя. Полученная обобщенная таблица входных показателей и вектора d-функций позволяет применить различные методы построения математических моделей технологического процесса.
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.586 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Козак Л. Я. 
Процедура выделения значимых факторов при моделировании технологических процессов [Електронний ресурс] / Л. Я. Козак, О. В. Шестопал // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2013. - № 5. - С. 267–270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2013_5_46
С помощью модифицированного метода случайного баланса определен комплекс показателей, включающий значимые входные параметры. Для этого определяются параметры оценки для построения модели. Полученная математическая модель проверена на адекватность по критерию Пирсона. Такая модель позволяет привести массив исходных данных к виду, пригодному для построения математической модели другими более точными методами с целью прогнозирования, внедрения новых видов стали и создание основы для разработки системы автоматизированного управления качеством продукции.
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.886 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Козак Л. В. 
Психолінгвістичний аспект навчання української мови іноземних студентів у немовному ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 5. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Козак Л. 
Науковий тезаурус інноваціної освіти [Електронний ресурс] / Л. Козак // Освітологія. - 2013. - Вип. 2. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2013_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.772 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Долгов Ю. А. 
Схема математического моделирования технологического процесса плавки стали [Електронний ресурс] / Ю. А. Долгов, Л. Я. Козак, О. В. Шестопал // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2010. - № 7. - С. 157–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2010_7_32
Предложена схема получения математической (статистической) модели технологического процесса плавки стали, пригодная для любого металлургического процесса и производства. Схема состоит из двух этапов: получения слабокоррелированной матрицы (таблицы) технологических факторов и получения вектор-столбца выходной функции - обобщенного показателя качества продукции, основанного на ряде частных показателей качества с учетом их весовых коэффициентов. Объединение результатов расчетов по обоим этапам в одну матрицу, пригодную для моделирования по пассивным данным, происходит построчно в соответствии с номером плавки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.102 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Козак Л. В. 
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні підходи [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 234-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_49
Висвітлено результати дослідження підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. На основі теоретико-методологічного обгрунтування специфіки та структури інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології, аналізу сучасної практики підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності визначено структуру та критерії готовності викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. Подано концепцію, модель та організаційно-методичні засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності.Обгрунтовано основні аспекти концептуальних підходів і положень щодо підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності. Розкрито специфіку й особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки та психології. Визначено генеральну ідею концепції, розкрито цілі, завдання, принципи, підходи, етапи підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності. Окреслено зміст, форми, методи підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності та технологію їх реалізації. Виділено організаційно-методичні умови підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності й очікувані результати.Обоснованы основные аспекты концептуальных подходов и положений относительно подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Раскрыта специфика и особенности инновационной профессиональной деятельности преподавателя дошкольной педагогики и психологии. Определена генеральная идея концепции, представлены цели, задачи, принципы, подходы, этапы подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Очерчены содержание, формы, методы подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности и технология их реализации. Выделены организационно-методические условия подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности и ожидаемые результаты.The basic aspects of conceptual approaches and provisions of future teachers of preschool education and psychology to an innovative professional activity are grounded in the article, it reveals the specific features and innovative professional teacher of preschool pedagogic and psychology, defined a general idea of the concept, presents the goals, objectives, principles, approaches and stages of preparation future teachers of preschool education and psychology to an innovative professional, outlined the content, forms, methods of preparation of future teachers of preschool pedagogic and psychology to an innovative professional and technology of its implementation; highlighted organizational and methodological conditions for training of teachers for innovative professional activities and expected results.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.86 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Козак Л. В. 
Організація самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_11
Розглянуто особливості організації самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності. Розкрито сутність, мету, особливості організації, види та рівні самостійної роботи, форми контролю. Досліджено змістові блоки завдань для самостійної роботи з циклу професійно-педагогічних дисциплін, які орієнтують майбутніх викладачів на створення власної структури інноваційної професійної діяльності. Доведено, що успішне виконання завдань самостійної роботи майбутніми викладачами можливе за таких умов її організації: мотивація навчального завдання для самостійної роботи; чітка постановка пізнавальних завдань; визначення можливих джерел інформації; чітке визначення викладачем обсягу роботи, строків її виконання; визначення видів консультаційної допомоги; критерії оцінки самостійної роботи.Рассмотрено особенности организации самостоятельной работы в подготовке будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Раскрыты сущность, цель, особенности организации, виды, уровни самостоятельной работы, формы контроля. Представлены блоки заданий для самостоятельной работы из цикла профессионально-педагогических дисциплин, которые ориентируют будущих преподавателей на создание собственной структуры инновационной профессиональной деятельности. Доказано, что успешное выполнение заданий самостоятельной работы будущими преподавателями возможно при следующих условиях ее организации: мотивация учебной задачи для самостоятельной работы; четкая постановка познавательных задач, определение возможных источников информации; четкое определение преподавателем объема работы, сроков ее выполнения, определение видов консультационной помощи; критерии оценки самостоятельной работы.In the article the features of organization of independent work are examined in preparation of future teachers of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activity; essence, aim, features of organization, kinds and levels of independent work, control form, is exposed; the semantic blocks of tasks are presented for independent work from the cycle of professionally-pedagogical disciplines, what orient future teachers on creation of own structure of innovative professional activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.893 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Козак Л. В. 
Рівень капіталізації та вартість капіталу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_14_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Козак Л. В. 
Фінансова стійкість підприємницьких структур за видами економічної ліяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2009. - Вип. 11. - С. 266-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2009_11_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Козак Л. В. 
Комунікативна компетентність майбутнього інженера як психолінгвістична проблема [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Психолінгвістика. - 2011. - Вип. 7. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2011_7_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Козак Л. В. 
Формування мовленнєвої компетенції фахівців інженерного профілю в процесі викладання української мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 9. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського