Пошуковий запит: (<.>A=Коменда О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Коменда О. І. Рання творчість Олександра Козаренка: початок формування індивідуальності композитора і піаніста [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2013. - Вип. 19(1). - С. 197-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2013_19(1)__43
|
2. |
Коменда О. І. Жанрово-інтонаційні джерела тематизму камерної кантати Олександра Козаренка "П’єро мертвопетлює" [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2012. - Вип. 18(1). - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2012_18(1)__37
|
3. |
Коменда О. І. "Сoncerto rutheno" Олександра Козаренка: тематизм, принципи розвитку, особливості драматургії [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2013. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2013_1_4
|
4. |
Коменда О. І. Смислові метаморфози "Кривого танця” Віктора Тиможинського [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2009. - Вип. 15(1). - С. 186-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2009_15(1)__30
|
5. |
Коменда О. Піанізм Олександра Козаренка: проблеми виконавства та інтерпретації (на прикладі концертного жанру) [Електронний ресурс] / О. Коменда // Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. - 2015. - Вип. 15. - С. 175-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmyst_2015_15_26
|
6. |
Коменда О. Універсальна особистість як феномен музичної культури: доба Ренесансу [Електронний ресурс] / О. Коменда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2016. - № 2. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2016_2_23 Розглянуто феномен універсальної творчої особистості в контексті музичної культури епохи Ренесансу. Висвітлено основні постаті італійської, французької, нідерландської, іспанської музичної культури ХIV - XVI століть з позицій взаємодії різних способів їхньої творчої реалізації. Здійснено спробу виявити вплив основних видів діяльності музикантів - композиції, виконавства, музикознавства - на формування цілісної творчої індивідуальності.
|
7. |
Коменда О. І. Постать Миколи Леонтовича у світлі концепції творчого універсалізму [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2017. - Вип. 120. - С. 225-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnmau_2017_120_14
|
8. |
Коменда О. Жанрова панорама та періодизація творчої діяльності Олександра Козаренка [Електронний ресурс] / О. Коменда // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2018. - Вип. 2. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2018_2_13
|
9. |
Коменда О. І. Рефлексії з приводу рецепції [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Сучасні проблеми дослідження, реставрації та збереження культурної спадщини. - 2017. - Вип. 12-13. - С. 323–326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spdr_2017_12-13_25
|
10. |
Коменда О. Піаніст – композитор – музикознавець: жанрові домінанти та періодизація творчої діяльності Олександра Козаренка [Електронний ресурс] / О. Коменда // Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка. - 2017. - Вип. 41. - С. 202-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2017_41_18
|
11. |
Коменда О. І. Системно-динамічні аспекти творчої діяльності Миколи Лисенка (до 175-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2018. - № 4. - С. 7-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chasopys_2018_4_3
|
12. |
Коменда О. І. Станіслав Людкевич - митець універсального обдарування [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2019. - Вип. 124. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnmau_2019_124_15
|
13. |
Коменда О. Фортеп’янні твори Лисенка в інтерпретації Олександра Козаренка [Електронний ресурс] / О. Коменда // Українська музика. - 2014. - Число 3. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2014_3_7
|
14. |
Коменда О. Рецензія на компакт-диск Олександра Козаренка "Фортепіанна музика Миколи Лисенка" [Електронний ресурс] / О. Коменда // Українська музика. - 2014. - Число 4. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2014_4_22
|
15. |
Коменда О. І. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 1. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_1_69
|
16. |
Коменда О. Екстенсивні та інтенсивні прояви діяльнісного універсалізму творчої особистості: Ренесанс, Бароко, Класицизм [Електронний ресурс] / О. Коменда // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2020. - Т. 3, № 2. - С. 118-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2020_3_2_3
|
17. |
Коменда О. І. Кирило Стеценко:індивідуальний стиль як чинник творчого універсалізму [Електронний ресурс] / О. І. Коменда // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2020. - Вип. 127. - С. 7-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnmau_2020_127_3
|