Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Корнута О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Шкіца Л. Є. Досвід впровадження дистанційного навчання з нарисної геометрії, інженерної та комп'ютерної графіки [Електронний ресурс] / Л. Є. Шкіца, І. В. Павлик, О. В. Корнута, Т. О. Пригоровська, М. Є. Стовбенко // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 1. - С. 256-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2013_1_30
| 2. |
Шкіца Л. Є. Навчальна інформаційна система проектування обладнання для буріння свердловин [Електронний ресурс] / Л. Є. Шкіца, В. А. Корнута, О. В. Корнута, І. В. Павлик, І. О. Бекіш // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2017. - № 1. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2017_1_10 Проаналізовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час підготовки проектної документації для техніко-технологічного забезпечення процесу буріння. Виконано аналіз та запропоновано шлях адаптації відомих навчальних платформ задля посилення проектно-орієнтованих підходів у підготовці студентів нафтогазового профілю. Представлено концепцію інформаційної системи проектування, запропоновано її структуру та розроблено окремі блоки системи, які охоплюють сукупність засобів та методів, що дозволяють користувачу збирати, зберігати, передавати і обробляти відібрану інформацію. Запропонована навчальна система спрямована на формування графічної компетентності майбутнього інженера та досягнення нової якості освітніх технологій і оперативного наповнення єдиного інформаційного середовища. При створенні інформаційної навчальної системи проектування бурового обладнання використано блочно-модульний принцип у вигляді окремих елементів або файлів, які утворюють логіко-ієрархічну структуру, що дозволило легко диференціювати розділи та модулі системи. інформаційну систему реалізовано на прикладі обладнання бурової установки, яке використовується для виконання робіт у процесі спорудження свердловин. Базовий блок системи дозволяє користувачеві ознайомитись із існуючими загальними вимогами і нормативними документами до оформлення різноманітних конструкторських документів, вибирати типове бурове обладнання, яке складається із стандартних або типових елементів і вузлів, за 3D моделями ознайомитись із їх типовими конструкціями, отримувати довідкові дані для розробки конструкції.Проаналізовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час підготовки проектної документації для техніко-технологічного забезпечення процесу буріння. Виконано аналіз та запропоновано шлях адаптації відомих навчальних платформ задля посилення проектно-орієнтованих підходів у підготовці студентів нафтогазового профілю. Представлено концепцію інформаційної системи проектування, запропоновано її структуру та розроблено окремі блоки системи, які охоплюють сукупність засобів та методів, що дозволяють користувачу збирати, зберігати, передавати і обробляти відібрану інформацію. Запропонована навчальна система спрямована на формування графічної компетентності майбутнього інженера та досягнення нової якості освітніх технологій і оперативного наповнення єдиного інформаційного середовища. При створенні інформаційної навчальної системи проектування бурового обладнання використано блочно-модульний принцип у вигляді окремих елементів або файлів, які утворюють логіко-ієрархічну структуру, що дозволило легко диференціювати розділи та модулі системи. інформаційну систему реалізовано на прикладі обладнання бурової установки, яке використовується для виконання робіт у процесі спорудження свердловин. Базовий блок системи дозволяє користувачеві ознайомитись із існуючими загальними вимогами і нормативними документами до оформлення різноманітних конструкторських документів, вибирати типове бурове обладнання, яке складається із стандартних або типових елементів і вузлів, за 3D моделями ознайомитись із їх типовими конструкціями, отримувати довідкові дані для розробки конструкції.
| 3. |
Шкіца Л. Є. Інформаційно-методичне забезпечення графічної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Л. Є. Шкіца, О. В. Корнута // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_17
| 4. |
Корнута О. В. Особливості вивчення функціонування електронної системи тендерних закупівель "prozorro" при підготовці бакалаврів-економістів [Електронний ресурс] / О. В. Корнута, Н. Ю. Потьомкіна. // Ефективна економіка. - 2017. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_5_13
| 5. |
Корнута О. В. Аналіз сучасного стану та перспективи розвитку порталу "відкритий бюджет" [Електронний ресурс] / О. В. Корнута, В. А. Корнута. // Ефективна економіка. - 2019. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_2_44
| 6. |
Корнута О. В. Деякі аспекти впровадження методів дистанційного навчання у підготовці бакалаврів технічного спрямування [Електронний ресурс] / О. В. Корнута, І. О. Бекіш, Т. О. Пригоровська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 377-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_80
| 7. |
Шкіца Л. Є. Єдиний інформаційний простір інноваційно-проєктної діяльності профільного закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Є. Шкіца, В. А. Корнута, О. В. Корнута // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2019. - № 2. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2019_2_8 Робота спрямована на розвиток і удосконалення системи інформаційного забезпечення та активізації інноваційно-проєктної діяльності закладів вищої освіти для підготовки фахівців нафтогазової галузі. Запропоновано модель інформаційної системина основі використання електронного документообігу, реалізованого для організації процесу діяльності на даному етапі. Документообіг грунтується на використанні хмарного сервісу Google для навчальних закладів із резервним сховищем на локальному сервері; умовою доступу виступатиме наявність корпоративної електронної пошти та електронного підпису. Проведено підготовку до реалізації сіткової моделі наукового розвитку. Інституційною основою забезпечення функціонування науково-навчального інформаційного простору обрано профільний технічний заклад вищої освіти (ЗВО). Проведено аналіз існуючих бізнес-процесів роботи ЗВО з використанням підходу створення класифікаторів та бюджетування часу на основі карт-таблиць. Розроблено концептуальну модель поєднання начальної роботи та наукових досліджень. Запропоновано використання для навчального проєктування в умовах університету системи управління проєктами Trello, оскільки Trello є максимально простим інструментом, який легко впровадити в робочий процес без тривалої адаптації з боку персоналу. Дана система підтримує гнучке управління проєктною командою та інтеграцію з сервісами роботи з документами. Встановлено, що, незважаючи на недоліки, на першому етапі запровадження проєктного управління використання такого хмарного сервісу дозволить без значних затрат коштів подолати психологічну інертність учасників процесу роботи над проєктами. Запропоновані підходи інженерної освіти дозволять використовувати потенціал студентської молоді для розвитку інновацій науково-навчальними проєктними командами та мінімізувати затрати із забезпечення функціонування єдиного інформаційного простору інноваційно-проєктної діяльності у нафтогазовій галузі.
| 8. |
Корнута О. В. Нові підходи до читання лекцій у ЗВО [Електронний ресурс] / О. В. Корнута, В. А. Корнута // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2021. - Вип. 1. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2021_1_3
| 9. |
Корнута В. А. Застосування семантичних технологій для розроблення методики проєктування елементів нафтогазового обладнання [Електронний ресурс] / В. А. Корнута, О. В. Корнута // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2022. - № 1. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2022_1_11 Проведено дослідження використання інструментів систем прийняття рішень на основі онтологічних описів та в цілому семантичних мереж у процесі конструювання нафтогазового обладнання в рамках виконання навчальних та індустріальних задач. Виконано порівняльний аналіз методик проєктування та створення онтологій, їх використання під час вирішення задач у різних галузях, зокрема у нафтогазовій галузі. Вивчено можливості удосконалення процесів проєктування елементів нафтогазового обладнання за рахунок розроблення засобів онтологічної підтримки проєктування. Розглянуто застосування промислового стандарту ISO 15926 для опису нафтогазового обладнання, розвинено методику розробки онтологій для предметної області "нафтогазове обладнання". Проведено аналіз методик проєктування та наявних на ринку програмних продуктів і комплексів з метою визначення відповідності пропонованих ними інструментів до використання у розробці семантичних моделей елементів нафтогазового обладнання. Наведено результати проєктування онтологій згаданої предметної області на основі використання підходу зверху - вниз, від загального до індивідульних випадків. У процесі проєктування онтології на основі відомих довідників укладено таксономію для виявлення відношень "є", "є частиною", сформовано тезаурус, описано відношення термінів-класів. Із використанням вільнопоширюваної програми Protege утворено семантичну мережу опису нафтогазового обладнання на різних етапах його проєктування. Утворена семантична мережа та інструменти аналізу семантичних мереж для виведення нових тверджень, наявні у Protege, дозволять підвищити ефективність методик проєктування елементів нафтогазового обладнання за рахунок застосування семантичних технологій для автоматизації пошуку нових перспективних рішень.
|
|
|